Dat ga ik haar dus echt niet zeggenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:06 schreef Popples het volgende:
kraamtranen die zijn er na een jaar nognee echt ik huil om alles
![]()
Nee, ze woont net als ik in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef Memmel het volgende:
Asyniur, is die vriendin van jou toevallig juf op een KDV in Den Haag???
Ik ken hem nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef miss_sly het volgende:
http://www.martinbril.nl/
Voor degenen die hem niet kennen
Al neem je er 10quote:
dat weet ik allemaal nog niet, ze moest wel enorm vroeg binnen zijn half 7 al, om rond half 8 te opereren, ze zou een ruggeprik krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze alles weg kunnen halen, Bar, of weet je dat nog niet?
Kun je niet iemand bellen die bij haar is?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, ze moest wel enorm vroeg binnen zijn half 7 al, om rond half 8 te opereren, ze zou een ruggeprik krijgen.
operatie zou ongeveer een uurtje duren, dus opzich is ze wel al een tijdje klaar, maar wil nu gewoon nog niet bellen.
laat ze eerst maar beetje bijkomen enzo.
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuisquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je niet iemand bellen die bij haar is?
Dat is niet helemaal waar, dat ligt er aan op welke afdeling je ligt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuis
ik heb de tijd hoor, bel liever vanmiddag rond uurtje of 15 dan nu al bellen terwijl ze misschien nu nog helemaal niet lekker is enzo.
en zolang ik niks hoor, is alles vast goed gegaan
Bij ons in het ziekenhuis mag het zowat overal behalve op de hartafdeling en bij de rontgen en (mri) scanquote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, dat ligt er aan op welke afdeling je ligt.
Maar idd, geen bericht is goed bericht!
Ik lag zelf in het ziekenhuis en had gewoon mn mobiel aan. Oké niet op de Intensive Care, maar toen was ik zelf ook te brak om te willen bellenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef Stout het volgende:
[..]
Bij ons in het ziekenhuis mag het zowat overal behalve op de hartafdeling en bij de rontgen en (mri) scan
Toch zet ik m uit, ik vind het zo asociaal om te gaan bellen in een ziekenhuis als het ook best buiten kan. KUn je niet anders dan oke, maar soms ...
wil je een cakeje dan?quote:
Tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuis
dan fiets je een extra rondje.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee!!![]()
ik ben heel gedisciplineerd op dit moment![]()
![]()
Vangen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Rewimo, kan je nog wat van die snoepjes deze kant op schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |