Om beurten gaan we het festivalterrein op en diegene die typt via mobiel internet wat er gebeurt.quote:
Vandaar kreeg ie een hartaanval toen.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 14:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb hem verteld dat je eng bent.
Ik had toen een abo op Walibiquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar walibi?
quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 14:41 schreef Desunoto het volgende:
Walibi is wel tof. Maar niet in vakanties.![]()
Doordeweekse dag buiten de vakantie.![]()
![]()
![]()
Lekker makkenlijk, jij zit de hele dag te fok!ken, en als andere willen meeten is het opeens gekquote:
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, kom je daar begin van het seizoen op maandag.
Je kan werkelijk overal doorlopen
Ik snap je vergelijking niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker makkenlijk, jij zit de hele dag te fok!ken, en als andere willen meeten is het opeens gek
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker makkenlijk, jij zit de hele dag te fok!ken, en als andere willen meeten is het opeens gek
dat het in de ogen van een hoop mensen allebei kansloos is, en dat het uberhaupt triest is dat jij zegt dat juicy irl vrienden moet maken, terwijl jij net zo veel tijd aan internet besteed als ik jullie postgedrag zo zie.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:46 schreef Hyman het volgende:
Wat zijn sommige programma's toch makkelijk te omzeilen
"Uw abonnement is verlopen!"
* Hyman stelt datum op 2006 in
"Uw gegevens zijn correct"![]()
Ik zeg niet dat ie vrienden moet maken hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat het in de ogen van een hoop mensen allebei kansloos is, en dat het uberhaupt triest is dat jij zegt dat juicy irl vrienden moet maken, terwijl jij net zo veel tijd aan internet besteed als ik jullie postgedrag zo zie.
quote:
verkapte-ik-lul-me-er-onderuit-met-een-domme-opmerking postquote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vrienden moet maken hoor.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vrienden moet maken hoor.
dat dus jaquote:
In zekere zin toch wel ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Staat daar dat ie vrienden moet maken?
Vind jij van niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Staat daar dat ie vrienden moet maken?
echt hequote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef Desunoto het volgende:
MarkM heeft twee verschillende persoonlijkheden of zo?
Ik ben een schizofreen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef Desunoto het volgende:
MarkM heeft twee verschillende persoonlijkheden of zo?
Soms kan je je er onderuitlullen, maar niet zoals het er nu voorstaatquote:Op donderdag 23 april 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms blijft het moeilijk om je ongelijk toe te geven
Tja, ik zie de overeenkomst tussen FOK!ken en meeten nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms kan je je er onderuitlullen, maar niet zoals het er nu voorstaat
Er is ook geen overeenkomst. Maar wel oorzaak en gevolg.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tja, ik zie de overeenkomst tussen FOK!ken en meeten nog steeds niet.
True, maar 8 uur per dag FOK!ken wil toch niet zeggen dat je mensen wilt meeten?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er is ook geen overeenkomst. Maar wel oorzaak en gevolg.
We heten niet allemaal Mark.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 15:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
True, maar 8 uur per dag FOK!ken wil toch niet zeggen dat je mensen wilt meeten?
Daar vergis je je in hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
True, maar 8 uur per dag FOK!ken wil toch niet zeggen dat je mensen wilt meeten?
Mja, zo heb ik er nog nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar vergis je je in hoor.
Oke, het zal bij een internetheld in KLBwel anders liggen dan bij iemand in de PUB SC maar na heel veel met bepaalde mensen praten wil je ze toch eens in het echt meemaken?
Niet? ik vond die meet echt mieters (:')) tofquote:Op donderdag 23 april 2009 15:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wij hebben ook meetsquote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar vergis je je in hoor.
Oke, het zal bij een internetheld in KLBwel anders liggen dan bij iemand in de PUB SC maar na heel veel met bepaalde mensen praten wil je ze toch eens in het echt meemaken?
Wanneer danquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij hebben ook meetsOver een paar weken weer, bbq-en en zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |