Om beurten gaan we het festivalterrein op en diegene die typt via mobiel internet wat er gebeurt.quote:
Vandaar kreeg ie een hartaanval toen.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 14:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb hem verteld dat je eng bent.
Ik had toen een abo op Walibiquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar walibi?
quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 14:41 schreef Desunoto het volgende:
Walibi is wel tof. Maar niet in vakanties.![]()
Doordeweekse dag buiten de vakantie.![]()
![]()
![]()
Lekker makkenlijk, jij zit de hele dag te fok!ken, en als andere willen meeten is het opeens gekquote:
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, kom je daar begin van het seizoen op maandag.
Je kan werkelijk overal doorlopen
Ik snap je vergelijking niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker makkenlijk, jij zit de hele dag te fok!ken, en als andere willen meeten is het opeens gek
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker makkenlijk, jij zit de hele dag te fok!ken, en als andere willen meeten is het opeens gek
dat het in de ogen van een hoop mensen allebei kansloos is, en dat het uberhaupt triest is dat jij zegt dat juicy irl vrienden moet maken, terwijl jij net zo veel tijd aan internet besteed als ik jullie postgedrag zo zie.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:46 schreef Hyman het volgende:
Wat zijn sommige programma's toch makkelijk te omzeilen
"Uw abonnement is verlopen!"
* Hyman stelt datum op 2006 in
"Uw gegevens zijn correct"![]()
Ik zeg niet dat ie vrienden moet maken hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat het in de ogen van een hoop mensen allebei kansloos is, en dat het uberhaupt triest is dat jij zegt dat juicy irl vrienden moet maken, terwijl jij net zo veel tijd aan internet besteed als ik jullie postgedrag zo zie.
quote:
verkapte-ik-lul-me-er-onderuit-met-een-domme-opmerking postquote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vrienden moet maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |