Ik ken ook iemand die zo denkt over een meetquote:
quote:
Ik moet ook nog eerdaags pasfoto`s laten makenquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:13 schreef ImTheBase het volgende:
Zo, net pasfoto's gemaakt en nu lekker aan t ijs op school, ff een zooi cornetto's meegenomen
Wel even een mesje langs je lip halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eerdaags pasfoto`s laten maken
Ja haha, voor mijn paspoort, vanavond afspraak op gemeentehuis.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eerdaags pasfoto`s laten maken
Dan denken chicks dat ik emo benquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Wel even een mesje langs je lip halen.
Mijne verloopt september, stel ik word gepakt met drugs in Budapest in Augustus en moet voor 4,5 jaar achter de tralies, dan mag ik tenminste Nederland weer in als ik hem daarvoor aanvraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja haha, voor mijn paspoort, vanavond afspraak op gemeentehuis.
Goed plan! Dan zie ik er helemaal uit als een crimineel, met zo'n bebloede kopquote:Op donderdag 23 april 2009 13:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Wel even een mesje langs je lip halen.
gebruik jij dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijne verloopt september, stel ik word gepakt met drugs in Budapest in Augustus en moet voor 4,5 jaar achter de tralies, dan mag ik tenminste Nederland weer in als ik hem daarvoor aanvraag.
Maar ik acht die kans zeer klein dat die situatie voorkomt.
Nope.quote:
Waarom ben je dat bang daarvoor?quote:
Daarom zeg ik ook dat die kans klein is.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom ben je dat bang daarvoor?
Gelukkig hebben ze nog de forint.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Hongarije is voortaan een EU land.
Ja, maar ik bedoel meer dat er minder gebeurd als het een EU land is.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog de forint.
Klopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer dat er minder gebeurd als het een EU land is.
Ik heb nu nog 200 f(l)orint/1 biertje/80 cent in mijn portomoneequote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog de forint.
Ik heb ook hier en daar nog wat munten liggen jaquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 200 f(l)orint/1 biertje/80 cent in mijn portomonee
hihihi hij zei piemelquote:
29 mei jongen.quote:
Misschienquote:Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
29 mei jongen.![]()
Gaan we trouwens meeten op Pinkpop?
Jwt, we nemen allemaal onze pc mee en gaan in een private network FOK!ken.quote:
Hoezo misschien?quote:
Pinkpop reporter?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jwt, we nemen allemaal onze pc mee en gaan in een private network FOK!ken.
Proberen irl vrienden te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"In het eggie zien" is een betere benaming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |