Precies, off we het nou via torrents krijgen of op deze manierquote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Zelfs als, ik zie het door de vingers. Dit is nodig voor de muzikale internetrevolutie. Fuck platenmaatschappijen.
bedanktquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat ze je maar weer snel afgenomen mogen worden.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat nú weer gedaan? En betekent dat dat die klapjosti van een robro ook komt?
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Zelfs als, ik zie het door de vingers. Dit is nodig voor de muzikale internetrevolutie. Fuck platenmaatschappijen.
De rekening kan jullie kant op, begrijp ik?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Hyman het volgende:
Oh, volgens mij heb ik dat programma niet eens nodig.
Probeer dit IP adres eens:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
De rekening kan jullie kant op, begrijp ik?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef xalo het volgende:
Hihi. Ik heb het voor elkaar gekregen m'n herkansing nog slechter te maken.
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus ik had gelijk, en het is illegaal?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk, en het is illegaal?
Natuurlijk is het illegaalquote:Op donderdag 23 april 2009 12:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk, en het is illegaal?
De mens is van nature dom en naïef.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen ik dat zei, gelijk 5 reacties van "Nee joh, mag wel"
En ik dacht dat ik onzin aan het praten wasquote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De mens is van nature dom en naïef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een party was het zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat een party was het zeg.Stop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Stop!HAMMERZEITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Stop!Waarom heb jij de quote van een kloon in je sig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die quote is gewoonquote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom heb jij de quote van een kloon in je sig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |