Elke dag? Juist. 2 of 3 keer in de week of zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Stiekem wel, ik zie je elke dag om een uur of 12 posten dat je gaat eten.
Het viel me op.
Dat is voor mij elke dag!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Elke dag? Juist. 2 of 3 keer in de week of zo.
Omg tofquote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal![]()
Hij doet het weer, zonder te betalen natuurlijk
Slim van zulks een dom MBO'ertjequote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Omg tofbeter dan de Cypress Hill die nu uit mijn telefoon bleert.
24 uur extra slapenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dagen van 48 uur lijkt mij stiekem ook wel wat.
Ik had het ook wel kunnen verzinnen maar ik was te druk met mijn theorie over de relatieve massa-genoom interactie van de Zimbabwaanse boomkikker.quote:
tofheidquote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had het ook wel kunnen verzinnen maar ik was te druk met mijn theorie over de relatieve massa-genoom interactie van de Zimbabwaanse boomkikker.
Niet hoeven slapen ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dagen van 48 uur lijkt mij stiekem ook wel wat.
Is dat niet banwaardig?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Hyman het volgende:
Oh, volgens mij heb ik dat programma niet eens nodig.
Probeer dit IP adres eens:
IP
Zit je met jezelf te spelen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 11:50 schreef MASD het volgende:
interactie van de Zimbabwaanse boomkikker.
Zelfs als, ik zie het door de vingers. Dit is nodig voor de muzikale internetrevolutie. Fuck platenmaatschappijen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Zelfs als, ik zie het door de vingers. Dit is nodig voor de muzikale internetrevolutie. Fuck platenmaatschappijen.
Zeg, kunnen we jou niet wat meer vrije tijd geven, zodat je hier wat vaker aanwezig kan zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Zelfs als, ik zie het door de vingers. Dit is nodig voor de muzikale internetrevolutie. Fuck platenmaatschappijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |