Dan ben ik voor beidequote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja.
Dit is hetzelfde als iemand die voor zowel voor Feyenoord als Ajax is. Dat kan dus niet.
I see.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Chadi het volgende:
Heb daar vrienden wonen . vroegere buren hier in NLZe zijn terug gegaan naar Spanje .
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Chadi het volgende:
Oh men de een nog mooier dan de ander
En Maresca stond natuurlijk ook lekker lucht te dekken i.p.v Xavi 6 meter erachterquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vul 'm alvast voor je in Sezten.
''Romaric''
Ga je nou ontkennen dat deze geweldig is uitgespeeld en ook geweldig is afgemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dit was gewoon een goal. Maar als ie gescoord wordt door een Barçaspeler is ie ineens heul mooi?
Jazeker.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat deze geweldig is uitgespeeld en ook geweldig is afgemaakt?
Zo worden ze zovaak gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat deze geweldig is uitgespeeld en ook geweldig is afgemaakt?
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgend jaar nog Villa er bij bitte ( of bij Real madrid )
Ben heel misschien in de buurt daarquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.Kom gezellig eens een keer buurten in Oujda zou ik zeggen. Je bent van harte welkom.
![]()
Silva en Villa zie ik dolgraag (liever) bij Barcelona ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch zonde zo afmaker bij een net niet topclub
En Silva er bij
Met Duscher zekerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef sezten het volgende:
Mogen Romaric en Maresca rood krijgenDan pakken we Real bij de keel en winnen we 5-1
Wat had je dan verwacht dat ie zou doen? Biljarten?quote:
Nou, Duscher is opzich het probleem niet. Een goeie bal afpakker.quote:
Veel zin heeft toch niet, dus ga lekker zitten (en genietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat ie zou doen? Biljarten?
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef sezten het volgende:
Mogen Romaric en Maresca rood krijgenDan pakken we Real bij de keel en winnen we 5-1
Met z'n handen in zijn zakkenquote:
Hij had zijn gezicht beter niet kunnen laten zien in Camp Nou ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval gespeeld op een biljartlaken.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom werd Kanouté pas de 2e helft in het veld gebracht trouwens?quote:
Omdat Kone en Luis fabiano zo nodig moesten spelen van Jimenez.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom werd Kanouté pas de 2e helft in het veld gebracht trouwens?
En dat is dan je topscorer...
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Omdat Kone en Luis fabiano zo nodig moesten spelen van Jimenez.
De reden daar achter is ver ver ver te zoekenMaar ik ben het gewend zijn rare keuzes
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een aanname van Eto'o op die uittrap.
Wat nou weer?quote:
Die terugspeelbal naar de keeper bij die kans van Eto' oquote:
Jammerlijk dat ie 'm zo ongeloofwaardig gaat proberen te verdedigen.quote:Real-coach Juande Ramos probeerde Pepe te verdedigen. 'Hij was geïrriteerd dat wij net een grote kans hadden gemist en hij zelf een strafschop had veroorzaakt. Hij wilde in de lucht schoppen. Het was niet zijn bedoeling de tegenstander te raken. Ik denk dat de tuchtcommissie dat ook zal zien. Pepe verloor zijn kalmte, maar had niet mogen trappen. Ik weet zeker dat hij spijt heeft.'
quote:
Foto van Javi Varas weerspiegelt heel Sevilla van de laatste 2 wedstrijdenquote:
Nou het had anders ook zomaar 4-3 kunnen zijnquote:
Als dat was gebeurd, had ik DAT vanmiddag wel voorspeld.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou het had anders ook zomaar 4-3 kunnen zijn
Had dat dan voorspeldquote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als dat was gebeurd, had ik DAT vanmiddag wel voorspeld.
Jammer sezten, dit Barcelona is bijna niet te kloppen dit seizoen. Je bent een aardige kerel en had Sevilla het voor jouw gegundquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer sezten, dit Barcelona is bijna niet te kloppen dit seizoen. Je bent een aardige kerel en had Sevilla het voor jouw gegund
Hehe.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer sezten, dit Barcelona is bijna niet te kloppen dit seizoen. Je bent een aardige kerel en had Sevilla het voor jouw gegund
Ik meen het echtquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
En als je het echt meent:![]()
Had ook niet verwacht te winnen, maar een beetje hoop op een "wedstrijd" zat er wel in.
Dit was gewoon een complete wanprestatie van vooral Jimenez en zijn opstelling + niet-pressing
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Zondag sta ik volledig weer achter Sevilla.
Als Capel Perotti Renato/Acosta en Navas spelenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Zondag sta ik volledig weer achter Sevilla.
Zoals Ambrosius zei... alles is hier later. Ik lunch hier rond 13.30, ik heb mijn merienda (tussendoortje) rond 17.30 en mijn cena (diner) om 21.00 ofzo... en als ik uitga ga ik eerst naar een bar tot 03.15 ofzo, omdat DAN PAS de discotheek vol begint te raken... alles is gewoon een uur of 2 a 3 later dan in NL. Dus ook het voetbal. Voor de mensen hier is 22.00 prima!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet je wat daar de reden van is?
Mwah, siesta is niet zo big anymore en rond 20.00 zijn ze wel klaar met werken hoor, dan stromen de supermarkten vol, er wordt rond 21.00 gegeten en dan rond 22.00 zakken ze onderuit voor een lekkere pot voetbal... zo gaat het mas o menos!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:31 schreef Espabilado het volgende:
Ja, iedereen is bekend met de siesta in Spanje maar niet dat dat dus ook betekend dat ze pas om een uur of 9 a 10 eens klaar zijn met werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |