Nee joh, hij speelt bij Real he. Hoogstens een wedstrijdje of 2.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:56 schreef Chadi het volgende:
Die krijgt zeker 6 wedstrijden aan zijn broek
Rood voor het neerhalen van een doorgebroken speler en dan nog het trappen.. die staat er echt langer dan 2 wedstrijden naast hoor.. maar ja Real he..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee joh, hij speelt bij Real he. Hoogstens een wedstrijdje of 2.
Dat eerste vond ik wel meevallen, maar dat in de rug schoppen van een speler die al op de grond ligt is echt heel laag en verdient een heel zware straf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Rood voor het neerhalen van een doorgebroken speler en dan nog het trappen..
Ehm ik heb van Real-Getafe amper wat gezien maar ik heb net wel groot deel van Liverpool - Arsenal gezien en aan die nu al klassieker kon deze wedstrijd denk ik écht niet toppenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd weer. Dat toont maar weer eens aan waarom la Liga met afstand de mooiste competitie van Europa is.
Ik heb er haast niks van gezien, misschien was het een inderdaad een topper, maar door de bank genomen vind ik La Liga echt veel leuker om te volgen en naar te kijken dan de Premier League.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ehm ik heb van Real-Getafe amper wat gezien maar ik heb net wel groot deel van Liverpool - Arsenal gezien en aan die nu al klassieker kon deze wedstrijd denk ik écht niet toppen![]()
Jawel, ik heb ze allebei gezien en ze waren allebei even vetquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ehm ik heb van Real-Getafe amper wat gezien maar ik heb net wel groot deel van Liverpool - Arsenal gezien en aan die nu al klassieker kon deze wedstrijd denk ik écht niet toppen![]()
Dan kopen ze toch een dreambox twin tuner erop en hoppaaaaaa je mist niksquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:07 schreef Espabilado het volgende:
Prachtige avond voor de voetbalfan dus
Tenzij je zoals de meesten het enkel moest doen met twente-nac
Ja kut ik heb 110" maar geen PIP/PAP mogelijkheid met m'n upc boxquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kopen ze toch een dreambox twin tuner erop en hoppaaaaaa je mist niks46"scher
OP de Dreambox kan je het zo groot instellen als je wil het PIP schermquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja kut ik heb 110" maar geen PIP/PAP mogelijkheid met m'n upc box
Kan je er ook nog meer tegelijk? 4 wedstrijden tegelijk gelijk verdeeld over het scherm bv?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
OP de Dreambox kan je het zo groot instellen als je wil het PIP schermKoop anders een schotel krijg je NOOOOIT spijt van . Je ziet al het veitbal van over de hele wereld .
Marcelo kwam er nog tussen maar het ging nog even door jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:52 schreef WeebI het volgende:
GODVER GAAN ZE ERUIT
DAT WERD GEWOON EEN BOKSPARTIJ IN BERNABÉU_O_
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:44 schreef BVO het volgende:
Godver wat heerlijk om dit einde op een meter of 10 achter het goal van de penalty mee te maken. Dat stadion, het ontplofte
. Heerlijk dit
!!!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:54 schreef BVO het volgende:
Het publiek over Van der Vaart en Drenthe trouwens.... Toen Drenthe warm ging lopen alleen al vlogen de mierda's de tribune over. Mijn buurman wist het ook steeds mooi te verwoorden (ehm.. schreeuwen)... "Van der PUTA Vaart, vaya a jugar en Holanda, fuera de Madridddddddd!!!!!!!!!! Mierdaaa!!!!"
De strekking lijkt me duidelijk.
Bah wat een aap zeg.. inderdaad 10 wedstrijden schorsing ofsow!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaaf.Hoeveel ben je daar ongeveer kwijt voor een kaartje? En je had een vrij goede plek als ik het zo hoor dus.
Even iets anders:
http://www.elmundodeporti(...)e-resta-de-liga.html
Pepe.![]()
![]()
![]()
5 wedstrijden schorsen, minstens.
Maar natuurlijk....quote:Real-trainer Juande Ramos nam het op voor Pepe. "Pepe raakte geïrriteerd door zichzelf toen hij zag dat hij een penalty tegen kreeg", vertelde de oefenmeester. "Vervolgens wilde hij in de lucht schoppen en niet de speler. Ik ben er van overtuigd dat de tuchtcommissie zal zien dat hij zich per ongeluk liet gaan en niet de speler wilde schoppen."
In dat geval heeft Pepe wel een heel beroerde motoriekquote:
Ik denk ook dat madrid die gast weg stuurt .. dit is geen goede reclame voor Real.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef TheClown1 het volgende:
echt ongelooflijk wat een smerige actie van pepe. 10 wedstrijden op zijn minst
jonge verdediger die alleen maar beter zal worden wegsturen voor 1 actie. ik denk dat hij bninen 2min een ander contract krijgt van topclubs in europa. real heeft ook zoveel goede verdedigers om hem weg te sturen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat madrid die gast weg stuurt .. dit is geen goede reclame voor Real.
Eduardo, van arsenal, kreeg vorig seizoen een doodsschop en mocht het hele seizoen toekijken. die vent die het deed kreeg niet eens zo veel. deze man stond op en kon zelfs een strafschop nemen. niet overdrijven.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Pepe te hoge dosis dope gehad?![]()
![]()
![]()
![]()
Paar maanden schorsen lijkt me wel op zijn plaats.
Nu zit er wel een verschil tussen want de overtreding op Eduardo was niet met de intentie hem te raken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Eduardo, van arsenal, kreeg vorig seizoen een doodsschop en mocht het hele seizoen toekijken. die vent die het deed kreeg niet eens zo veel. deze man stond op en kon zelfs een strafschop nemen. niet overdrijven.
Wat een geniale foto is dit.quote:
Moet je dan al slapenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef sezten het volgende:
Wat een mannetje die Pepe.
Meest overschatte verdediger van de Primera imo.
Barca - Sevilla is trouwens pas om 10 uur
quote:Messi traint weer mee en kan spelen tegen Sevilla
Een licht virus zorgde voor enige onzekerheid over het meedoen van Lionel Messi in de topper tegen Sevilla, maar de fans van Barcelona kunnen opgelucht ademhalen: hun idool is fit genoeg voor de confrontatie van woensdagavond in het Camp Nou. De Argentijn trainde op de afsluitende training namelijk weer zonder problemen mee.
Coach Pep Guardiola kan tegen de Andalusiërs beschikken over zijn voltallige selectie, met als enige uitzondering verdediger Gabriel Milito. De landgenoot van Messi staat al bijna een jaar buitenspel met een zware knieblessure, en is nog altijd niet fit genoeg om zijn rentree te kunnen maken.
Nadat Real Madrid dinsdagavond, zij het moeizaam, met 3-2 won van Getafe, is Barcelona er veel aan gelegen om eveneens drie punten aan het totaal toe te voegen. Gebeurt dat niet, dan wordt het gat tussen de twee aartsrivalen verkleind tot drie of vier punten. Op 3 mei aanstaande ontmoeten de twee kopploegen elkaar in het Santiago Bernabéu Stadion van Madrid.
Nee, die heet Puyol.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef sezten het volgende:
Meest overschatte verdediger van de Primera imo.
Hmm Puyol was erg goed. Die word nu alleen nog maar minder.quote:
Nee, maar het is wel een kut tijd voor de fans op een doordeweekse dag.quote:
Zeker wekker gaat weer om 5.30 hierquote:Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Hmm Puyol was erg goed. Die word nu alleen nog maar minder.
Pepe zit in de bloei van zijn carriere en zit nu op het zelfde niveau als Puyol![]()
[..]
Nee, maar het is wel een kut tijd voor de fans op een doordeweekse dag.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker wekker gaat weer om 5.30 hier
Zou wel geweldig zijn zo'n grote uitslag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |