Dan ben ik voor beidequote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja.
Dit is hetzelfde als iemand die voor zowel voor Feyenoord als Ajax is. Dat kan dus niet.
I see.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Chadi het volgende:
Heb daar vrienden wonen . vroegere buren hier in NLZe zijn terug gegaan naar Spanje .
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Chadi het volgende:
Oh men de een nog mooier dan de ander
En Maresca stond natuurlijk ook lekker lucht te dekken i.p.v Xavi 6 meter erachterquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vul 'm alvast voor je in Sezten.
''Romaric''
Ga je nou ontkennen dat deze geweldig is uitgespeeld en ook geweldig is afgemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dit was gewoon een goal. Maar als ie gescoord wordt door een Barçaspeler is ie ineens heul mooi?
Jazeker.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat deze geweldig is uitgespeeld en ook geweldig is afgemaakt?
Zo worden ze zovaak gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat deze geweldig is uitgespeeld en ook geweldig is afgemaakt?
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgend jaar nog Villa er bij bitte ( of bij Real madrid )
Ben heel misschien in de buurt daarquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.Kom gezellig eens een keer buurten in Oujda zou ik zeggen. Je bent van harte welkom.
![]()
Silva en Villa zie ik dolgraag (liever) bij Barcelona ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch zonde zo afmaker bij een net niet topclub
En Silva er bij
Met Duscher zekerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef sezten het volgende:
Mogen Romaric en Maresca rood krijgenDan pakken we Real bij de keel en winnen we 5-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |