Morgen en vrijdag zijn de domste dagen om te spijbelen net voor de vakantie.quote:
Ehm, in Spanje niet hoor..........quote:![]()
Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef sezten het volgende:Nee, maar het is wel een kut tijd voor de fans op een doordeweekse dag.
Bedoelde ook gewoon tv kijkerds uit west europaquote:Op woensdag 22 april 2009 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, in Spanje niet hoor..........
En dat lijkt me de grootste zorg van de bond.
Weet je wat daar de reden van is?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, in Spanje niet hoor..........
En dat lijkt me de grootste zorg van de bond.
Je weet hoe laat ze eten in Spanje? Alles is wat later, heel wat later.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weet je wat daar de reden van is?
Nee dat weet ik niet, vertel?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet hoe laat ze eten in Spanje? Alles is wat later, heel wat later.
Geschorst dacht ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:55 schreef Tizitl het volgende:
waarom speelt Palop eigenlijk niet?
Moeten ze wel zelf eerst winnen bij Betis, anders schiet je er zo weinig mee op.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Tizitl het volgende:
Aha![]()
Voordeeltje voor Barca dan, Palop is normaal toch wel een klasbak.
Al zou een slechte reeks van Sevilla voor Valencia goed uit kunnen komen
Wat verdedigender dan normaal als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Valdés; Alves, Márquez, Piqué, Abidal; Xavi, Touré, Keita; Iniesta, Eto'o y Henry.
Das waar, eerste helft was zo saai dat het stadion ook is ingedut vrees ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Moeten ze wel zelf eerst winnen bij Betis, anders schiet je er zo weinig mee op.
Is Betis niet zijn enige oude teamquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Tizitl het volgende:
Joaquin erin trouwens. Joaquin speelt altijd goed tegen zijn oude teams dus hopen dat die traditie wordt voortgezet
Ja. Komt uit de jeugd daar.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is Betis niet zijn enige oude team?
Scoren er lekker op los daar.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef WeebI het volgende:
GOL del Málaga, GOL de Adrián (Osasuna 2-2 Málaga)
Wat vooral van belang is, is dat het een loodzware wedstrijd wordt waarin Volendam zich helemaal kapot speelt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef buddyb het volgende:
(volendam wint toch wel)
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:48 schreef WeebI het volgende:
Derde rode kaart voor Osasuna, deze is voor Vadócz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |