Ik ben wel benieuwd of ik in totaliteit nu gewonnen of verloren op m'n portefeuille heb. Zal sowieso wel ergens onderin de middenmoot eindigenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Helaas nog geen bericht van ItaloDancer, ik denk ook niet dat het meer gaat komen. Aan het eind van het jaar kan er wel een eindstand opgesteld worden aan de hand van de portefeuilles die iedereen heeft samengesteld. Als niemand anders verder het doet ben ik wel bereid even een eindoverzicht in elkaar te zetten in Excel.![]()
Dat hoef je natuurlijk niet af te laten hangen van ItaloDancer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ik in totaliteit nu gewonnen of verloren op m'n portefeuille heb.
te veel werkquote:Op zondag 27 december 2009 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat hoef je natuurlijk niet af te laten hangen van ItaloDancer.
Mail dat nog even aan ItaloDancerquote:Op zondag 27 december 2009 11:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat vind ik nou een beetje flauw, van die aandelen in je portefeuille kun je op sites als Behr.nl eenvoudig opzoeken wat het dividendrendement en koersrendement was. En dan hoef je alleen nog maar te wegen naar aandeel in de portefeuille. Met Excel is zoiets in 10 minuten gepiept.
Let op, het blijven natuurlijk allemaal vrijwillige bijdragen. Het is jammer dat ItaloDancer niets van zich laat horen. Aan de andere kant is het voor jou een kleine moeite om even voor jezelf een overzichtje te maken als je daar zelf behoeft aan hebt, dus steek de handen uit de mouwen, en ga hier niet lopen klagen. Ik zie zelfs dat je het dividendrendement niet op hoeft te zoeken.quote:Op zondag 27 december 2009 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mail dat nog even aan ItaloDancer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |