Hij is dood. Niet op reis.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:10 schreef Ringo het volgende:
Klote. Daar laat ik het bij. Goeie reis, waar dan ook.
SCH respect hoe mooi je 't kan vertellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:23 schreef SCH het volgende:
Ik was niet lyrisch over al zijn stukjes maar soms had hij omschrijvingen en observaties die zo klein en verstild waren, dat het de briljantie benaderde. Heel sneu dat hij, nadat hij zijn alcholholprobleem en de eerste kanker had overwonnen, toch voor de tweede keer getroffen werd. Ik zal vooral zijn stukjes in het VK-magazine op zaterdag missen.
Blijf jij vaker plakken in rouwkamers?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:38 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het verdwijnt en komt weer nieuw spul.
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Blijf jij vaker plakken in rouwkamers?
Ik vind je naar en opdringerig.
Doe niet zo melodramatisch manquote:Op donderdag 23 april 2009 01:42 schreef kingmob het volgende:
1 van de eerste BN'ers die ik echt ga missen geloof ik. Iedereen gaat maar dood de hele tijd verdomme
waarom ?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Blijf jij vaker plakken in rouwkamers?
Ik vind je naar en opdringerig.
dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 01:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het gaat dood en daarna komen er weer nieuwe columnisten.
Nou retard, z'n columns misschien.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:43 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Doe niet zo melodramatisch man![]()
Waarom ga je hem zo enorm "missen" , was het familie ofzo?
Zulke geniale bijdrages zal ie missen.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou retard, z'n columns misschien.
Einstein
Het is idd mijn schuld dat hij er melodramatisch en enorm missen van maakt, terwijl ik slechts aangeef dat ik het voor het eerst daadwerkelijk erg vind. Maar troll vooral verder.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:47 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zulke geniale bijdrages zal ie missen.
Het? Volgens mij was Martin Bril nog altijd een hij.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het gaat dood en daarna komen er weer nieuwe columnisten.
Wat waardeerde je zo in in hem dan?Wat was zijn beste column? Nou??quote:Op donderdag 23 april 2009 01:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou retard, z'n columns misschien.
Einstein
Oh noes, je denkt dat ik dom benquote:Op donderdag 23 april 2009 01:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat waardeerde je zo in in hem dan?Wat was zijn beste column? Nou??
Verder dan de Bobo lezen kom je niet eens , metrosexuele aandachtshoer
Je bent gewoon een kneusje met je krokodillentranen , Stemt zeker op Wilders??quote:Op donderdag 23 april 2009 01:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is idd mijn schuld dat hij er melodramatisch en enorm missen van maakt, terwijl ik slechts aangeef dat ik het voor het eerst daadwerkelijk erg vind. Maar troll vooral verder.
Columnisten en TV persoonlijkheden kunnen van bijderlei kunne zijn, vandaar: "Het"quote:Op donderdag 23 april 2009 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het? Volgens mij was Martin Bril nog altijd een hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |