Nee?Denk je? Hoeveel denk je dat het er ongeveer zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn die diehards.
Dat zijn er volgens mij niet erg veel
Ik denk hooguit duizend, misschien iets meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee?Denk je? Hoeveel denk je dat het er ongeveer zijn?
Wat een onzin !!!!! Wat is het verschil behalve dat het niet op tv is .. Sterker nog er zijn mensen op fok die er tijd in steken en dat je nog bepaalde momenten terug kon kijken. Die waren pittiger dan de reguliere uitzending op tv. Hee wake up internet WTW !!!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef koemleit het volgende:
Hoe wil je dit eigenlijk gaan volgen als je gewoon een baan of school hebt?
want je mist gegarandeerd wat, vroeger vond je dat dan in de uitzendingen terug.
Nu moet je dat maar op FOK! lezen, wat natuurlijk altjd een gekleurde mening is.
Dus conclussie: Volgers zijn bijna zekers FOK!ers omdat het anders niet te doen is.
En als je naar het animo kijkt is dat hier neit echt denderend te noemen.
Er komt niet een samenvatting oid waar je je op kan abboneren?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef koemleit het volgende:
want je mist gegarandeerd wat, vroeger vond je dat dan in de uitzendingen terug.
Nu moet je dat maar op FOK! lezen, wat natuurlijk altjd een gekleurde mening is.
Dus conclussie: Volgers zijn bijna zekers FOK!ers omdat het anders niet te doen is.
Maar als die allemaal sms-jes sturen kan dat toch nog lekker oplopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk hooguit duizend, misschien iets meer.
Ik denk als je alle (actieve)users bij elkaar opteld die zich op verschillende fora hier mee bezg hielden, je dat aantal niet eens haalt...
we zullen het zien...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!! Wat is het verschil behalve dat het niet op tv is .. Sterker nog er zijn mensen op fok die er tijd in steken en dat je nog bepaalde momenten terug kon kijken. Die waren pittiger dan de reguliere uitzending op tv. Hee wake up internet WTW !!!
Zoiets zei ik al eerder, daar moeten ze dan op hopen als het aantal streamers tegenvalt, maar daar gaat de stelling niet overquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als die allemaal sms-jes sturen kan dat toch nog lekker oplopen.
Hoe wou je dat terug kijken dan? Youtube? Een weblog oid van iemand? Of gaat iemand hier al die streams zitten recorden.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!! Wat is het verschil behalve dat het niet op tv is .. Sterker nog er zijn mensen op fok die er tijd in steken en dat je nog bepaalde momenten terug kon kijken. Die waren pittiger dan de reguliere uitzending op tv. Hee wake up internet WTW !!!
Er komt vast wel een hoogtepuntentopic, waar gewoon feitelijkheden te vinden zijn. Werkte bij de ander RLS ook prima.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef koemleit het volgende:
Je hebt gelijk, liet me even meeslepen in de discussiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al eerder, daar moeten ze dan op hopen als het aantal streamers tegenvalt, maar daar gaat de stelling niet over
Je volgt het niet alleen voor de hoogtepunten, wil je de onderlinge verhoudingen tot in detail begrijpen en alle steken onder water ook willen meekrijgen dan kijk je toch wel streams. Ook als je gratis wat youtubejes kunt kijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe wou je dat terug kijken dan? Youtube? Een weblog oid van iemand? Of gaat iemand hier al die streams zitten recorden.
Zijn alleen maar redenen géén abo op de streams te nemen. Als je gratis en voor nop alleen de spannende momentjes gratis mee kan pakken
jawel, en dat waren bij elkaar zo'n 200 man schat ik ? dit dat intensief volgde?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit gehoord van streamverslagen, nieuwsberichten, filmpjes met hoogtepunten, actuele topics etc. Hebben die pessimisten hier ooit een RLS gevolgd?
Mjah die mensen zijn er misschien, maar daar moet je dus wel een RLS tik voor hebben, en tijd teveel. Denk dus niet dat die 1000 gehaald gaat worden, zeker omdat een groot deel alleen voor de explosieve spannende en spraakmakende dingen kijkt. Die dus schijnbaar ook zonder veel moeite hier of via YT te vinden zullen zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je volgt het niet alleen voor de hoogtepunten, wil je de onderlinge verhoudingen tot in detail begrijpen en alle steken onder water ook willen meekrijgen dan kijk je toch wel streams. Ook als je gratis wat youtubejes kunt kijken.
inderdaad en dat gebeurde bij dgk ook vrij objectief, niemand hoefde iets te missen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit gehoord van streamverslagen, nieuwsberichten, filmpjes met hoogtepunten, actuele topics etc. Hebben die pessimisten hier ooit een RLS gevolgd?
Geen idee, het was als reactie op 't feit dat je geen RLS zou kunnen volgen zonder fulltime streams te kijken. Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef koemleit het volgende:
jawel, en dat waren bij elkaar zo'n 200 man schat ik ? dit dat intensief volgde?
waar wil je de rest dan vandaan halen?
Ben ik met je eens, maar de vraag was hoeveel mensen zullen gaan betalen voor de streams, en aangezien er dus juist náást die streams vaak een vrij uitgebreide en intensieve informatiestroom is verwacht ik dat het ver onder de 1000 man gaat liggen. Al hadden ze maar een half uurtje op Veronica gehad om 2330 op de zondagavond ofzo, dan heb je iig iets waar toch altijd een paar duizend man naar kijken, en gaat het vanzelf leven. Nu het zo online is denk ik dat het even piekt met de kick-off, en dan snel instort.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, het was als reactie op 't feit dat je geen RLS zou kunnen volgen zonder fulltime streams te kijken. Dat is echt onzin.
hoe danquote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
Bij de 7,95 zitten ook losse samenvattingen, dus de 'mooie momenten' zal je niet missen.
Hahaha.. jaja die "samenvattingen"quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
Bij de 7,95 zitten ook losse samenvattingen, dus de 'mooie momenten' zal je niet missen.
Jack van Gelder?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. jaja die "samenvattingen"... wie maakt die?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |