Omdat de bunker binnen 1 maand weer gaat stoppenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef koemleit het volgende:
.
vertel me hier waarom het wel/niet meer dan 1000 volgers gaat krijgen.
Vond het wel grappig aftellen naar 1000quote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Topic ff ontdaan van loze nummertjes.
Ik ben 't eens met de stelling, de meeste exposure komt van FOK!. Tel daar wat vrienden / kennissen en wat hyves-volgers bij en dan ben je er. Maar wie weet komt er een publiciteitsstunt of gebeurt er iets ontzettend cools, dan kan 't zomaar exploderen.
Wat verwacht je in godsnaam ontopic danquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben 't eens met de stelling, de meeste exposure komt van FOK!. Tel daar wat vrienden / kennissen en wat hyves-volgers bij en dan ben je er. Maar wie weet komt er een publiciteitsstunt of gebeurt er iets ontzettend cools, dan kan 't zomaar exploderen.
Ik denk dus wél dat er meer dan 1000 kijkers komen, veel meer zelfs. Denk dat het een knaller wordt!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een onderbouwde verwachting van 't aantal streamers.quote:
Technicality: is het niet optellen naar 1000?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond het wel grappig aftellen naar 1000
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een onderbouwde verwachting van 't aantal streamers.
Mmm ja ... Ben beter in het anderequote:Op woensdag 22 april 2009 21:02 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Technicality: is het niet optellen naar 1000?
Het lukt ze wel....als de streams gratis zouden zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef koemleit het volgende:
vertel me hier waarom het wel/niet meer dan 1000 volgers gaat krijgen.
Maar je rookt nietquote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het lukt ze wel....als de streams gratis zouden zijn.
ook datquote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
En juist door die kick-off krijg je publiciteit, vanwege de naamsbekendheid van de personen die er aan meedoen. Dus die kick-off is een slim plan van B&B. Dan blijven de streamers die de kick-off gekeken hebben vanzelf hangen als maandag de échte deelnemers binnenkomen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neig naar 1744, behalve als er nog flink wat publiciteit ontstaat: als dat dit weekend gebeurt ga ik voor 3217, en als er daarnaast tijdens het programma nog een ding is, wat publiciteit oplevert en mensen willen zien denk ik aan 4113.
Kernwoord is dus: publiciteit.
De harde RLS-kern kijkt toch wel.
Behalve Caro en Buurvrouw dan.
Ik hoop het ook, maar behalve een stukje in de Telegraaf, en een item bij Life and Cooking heb ik nog weinig publiciteit gezien.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En juist door die kick-off krijg je publiciteit, vanwege de naamsbekendheid van de personen die er aan meedoen. Dus die kick-off is een slim plan van B&B. Dan blijven de streamers die de kick-off gekeken hebben vanzelf hangen als maandag de échte deelnemers binnenkomen.
Denk ik en hoop ik.
Jemig zeg, die lullige 7 euro weerhoudt toch niemand van kijken? Voor twee pakjes sigaretten ben je meer kwijt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is onzin !! De gouden kooi werd uitgezonden elke dag. Maar de streamers hadden daar best wel een euro' tje voorover. Tis maar net waar je interesse ligt zeg maar. Die 8 euro voor een maand boeit me echt niet. Ik hoop er een boel lol aan over te houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
ook dat
omdat het niet op tv is gaat men het natuurlijk ook minder kijken, het is niet iets wat je gezellig "met" iemand gaat doen. Achter je pc zit je meestal toch alleen.
Verder zal het afwezig zijn van uitzending ook een beletsel zijn, want om bij te blijven moet je dan wel de fora lezen anders mis je een boel..
1000 mensen is 8000 euro, dan heb je niet eens de hoofdprijs eruit, laat staan alle overige kosten... Is het niet een idee om een flashmob'je te doen of zo ter promo (hoe hopeloos 2005 een flashmob dan ook mag zijn)quote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef PC eend het volgende:
Het zou zo maar kunnen inderdaad, en dat het zo kort duurt werkt daarbij volgens mij in het nadeel.
Er wel een groep mensen die streams, van wat dan ook, wel willen zien, maar die groep is niet al te groot volgens mij, dus je moet proberen om veel in de publiciteit te komen ter promotie, maar ik denk dat er weinig budget voor is.
Ze hebben wel aardig wat publiciteit gehad, maar ik vraag me af of dat voldoende is zonder een programma op zender als permanend uitgangbord.
In potentie zou dit wel uit kunnen groeien tot een hype, maar ik ben bang dat er dan wel eerst iets spraakmakends moet gebeuren, zodat het als een lopend vuurtje op internet gaat en de pers het ook op blijft pikken.
Ben bang dat ze anders hun streefgetal aan streamers niet zullen halen en dan moeten ze hopen dat de echte diehards als een malloot gaan stemmen om het geld binnen te halen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
1000 mensen is 8000 euro, dan heb je niet eens de hoofdprijs eruit, laat staan alle overige kosten... Is het niet een idee om een flashmob'je te doen of zo ter promo (hoe hopeloos 2005 een flashmob dan ook mag zijn)
Wat had je in gedachten?quote:Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt.
Ja goed ideequote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
1000 mensen is 8000 euro, dan heb je niet eens de hoofdprijs eruit, laat staan alle overige kosten... Is het niet een idee om een flashmob'je te doen of zo ter promo (hoe hopeloos 2005 een flashmob dan ook mag zijn)
Wat ik begrepen heb is dat sms een grote rol gaat spelen. Daar ben ik zelf niet zo'n fan van maar dat kan best in de papieren lopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
Die 8 euro voor een maand boeit me echt niet. Ik hoop er een boel lol aan over te houden
jep maar als de DGK niet op TV was geweest waren er echt veeeeeel minder streamers geweest.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin !! De gouden kooi werd uitgezonden elke dag. Maar de streamers hadden daar best wel een euro' tje voorover. Tis maar net waar je interesse ligt zeg maar. Die 8 euro voor een maand boeit me echt niet. Ik hoop er een boel lol aan over te houden
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef mazaru het volgende:
Maar hoe het ook gaat lopen, ik vind dit echt een heel leuk initiatief. En ik wens iedereen die hier aan mee werkt heel veel succes.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Gaat ie sneller als ik dok ??quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Danny het volgende:
[..]
en vier euro per maand voor een FOK! abonnement heeft niemand ervoor over
Niemand beleeft lol aan FOK! *stampvoet-huil-pruil-booskijk*
Dat vraag ik me echt af !!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep maar als de DGK niet op TV was geweest waren er echt veeeeeel minder streamers geweest.
Soms he ?? soms ...en plus ik wil mijn notes niet zien. Is dat een redenquote:
Het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principequote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig zeg, die lullige 7 euro weerhoudt toch niemand van kijken? Voor twee pakjes sigaretten ben je meer kwijt.
Ik zit er niet zo mee. Maar misschien mag ik Bart wel. Zou zomaar een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principe
Als de reacties heel lovend zijn laat ik me wellicht overhalen, maar vooralsnog zeg ik nee.
het jaar dat BB geld vroeg voor streams heb ik ook niet meegedaan.
Als ze nou de basis (de streams dus) gewoon gratis houden en voor alle extra's (stemmen e.d.) geld vragen..
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Off-topic: Danny, krijgen streamers ook een FOK!-abonnement bij?
Want dat wil ik liever niet, omdat ik op geen enkele manier met GeenStijl geassocieerd wil worden.
Gastquote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Want dat wil ik liever niet, omdat ik op geen enkele manier met GeenStijl geassocieerd wil worden.
je post al op FOK! dus je wordt er sowieso al mee geassocieerd. maar als je geen abo wil moet je niet via fok je streamabonnement aanschaffen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat dat wéér gratis weggegeven worden dan? Moet zeggen dat je de 'waarde' van een FOK abo aardig degradeerd met al gratis weggeef actiesquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
je post al op FOK! dus je wordt er sowieso al mee geassocieerd. maar als je geen abo wil moet je niet via fok je streamabonnement aanschaffen.
Zo is dat!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef mazaru het volgende:
Maar hoe het ook gaat lopen, ik vind dit echt een heel leuk initiatief. En ik wens iedereen die hier aan mee werkt heel veel succes.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Juist niet!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep maar als de DGK niet op TV was geweest waren er echt veeeeeel minder streamers geweest.
Waarom zou je een abbo nemen?? Ik vind de banners niet erg, mijn notes nou ja dat weet ik zelf wel. Plus tis per maand ?? Dus elke keer verlengen ofzo .. Laat maar Ik zie er geen voordelen inquote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat de streamers nooit tv keken, die vonden dat tv de boel vertekende.quote:
Omdat het gratis is bij een streamabonnement.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je een abbo nemen?? Ik vind de banners niet erg, mijn notes nou ja dat weet ik zelf wel. Plus tis per maand ?? Dus elke keer verlengen ofzo .. Laat maar Ik zie er geen voordelen in
Dacht het ff nietquote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat de streamers nooit tv keken, die vonden dat tv de boel vertekende.
Die hielden het strictly bij de streams.
Oh die heb ik uitgevinktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het gratis is bij een streamabonnement.
Maar ik vind mijn lege accubalkje juist ruig, dus ik doe het niet.
Dat zijn die diehards.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat de streamers nooit tv keken, die vonden dat tv de boel vertekende.
Die hielden het strictly bij de streams.
Nee?Denk je? Hoeveel denk je dat het er ongeveer zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn die diehards.
Dat zijn er volgens mij niet erg veel
Ik denk hooguit duizend, misschien iets meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee?Denk je? Hoeveel denk je dat het er ongeveer zijn?
Wat een onzin !!!!! Wat is het verschil behalve dat het niet op tv is .. Sterker nog er zijn mensen op fok die er tijd in steken en dat je nog bepaalde momenten terug kon kijken. Die waren pittiger dan de reguliere uitzending op tv. Hee wake up internet WTW !!!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef koemleit het volgende:
Hoe wil je dit eigenlijk gaan volgen als je gewoon een baan of school hebt?
want je mist gegarandeerd wat, vroeger vond je dat dan in de uitzendingen terug.
Nu moet je dat maar op FOK! lezen, wat natuurlijk altjd een gekleurde mening is.
Dus conclussie: Volgers zijn bijna zekers FOK!ers omdat het anders niet te doen is.
En als je naar het animo kijkt is dat hier neit echt denderend te noemen.
Er komt niet een samenvatting oid waar je je op kan abboneren?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef koemleit het volgende:
want je mist gegarandeerd wat, vroeger vond je dat dan in de uitzendingen terug.
Nu moet je dat maar op FOK! lezen, wat natuurlijk altjd een gekleurde mening is.
Dus conclussie: Volgers zijn bijna zekers FOK!ers omdat het anders niet te doen is.
Maar als die allemaal sms-jes sturen kan dat toch nog lekker oplopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk hooguit duizend, misschien iets meer.
Ik denk als je alle (actieve)users bij elkaar opteld die zich op verschillende fora hier mee bezg hielden, je dat aantal niet eens haalt...
we zullen het zien...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!! Wat is het verschil behalve dat het niet op tv is .. Sterker nog er zijn mensen op fok die er tijd in steken en dat je nog bepaalde momenten terug kon kijken. Die waren pittiger dan de reguliere uitzending op tv. Hee wake up internet WTW !!!
Zoiets zei ik al eerder, daar moeten ze dan op hopen als het aantal streamers tegenvalt, maar daar gaat de stelling niet overquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als die allemaal sms-jes sturen kan dat toch nog lekker oplopen.
Hoe wou je dat terug kijken dan? Youtube? Een weblog oid van iemand? Of gaat iemand hier al die streams zitten recorden.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!! Wat is het verschil behalve dat het niet op tv is .. Sterker nog er zijn mensen op fok die er tijd in steken en dat je nog bepaalde momenten terug kon kijken. Die waren pittiger dan de reguliere uitzending op tv. Hee wake up internet WTW !!!
Er komt vast wel een hoogtepuntentopic, waar gewoon feitelijkheden te vinden zijn. Werkte bij de ander RLS ook prima.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef koemleit het volgende:
Je hebt gelijk, liet me even meeslepen in de discussiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al eerder, daar moeten ze dan op hopen als het aantal streamers tegenvalt, maar daar gaat de stelling niet over
Je volgt het niet alleen voor de hoogtepunten, wil je de onderlinge verhoudingen tot in detail begrijpen en alle steken onder water ook willen meekrijgen dan kijk je toch wel streams. Ook als je gratis wat youtubejes kunt kijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe wou je dat terug kijken dan? Youtube? Een weblog oid van iemand? Of gaat iemand hier al die streams zitten recorden.
Zijn alleen maar redenen géén abo op de streams te nemen. Als je gratis en voor nop alleen de spannende momentjes gratis mee kan pakken
jawel, en dat waren bij elkaar zo'n 200 man schat ik ? dit dat intensief volgde?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit gehoord van streamverslagen, nieuwsberichten, filmpjes met hoogtepunten, actuele topics etc. Hebben die pessimisten hier ooit een RLS gevolgd?
Mjah die mensen zijn er misschien, maar daar moet je dus wel een RLS tik voor hebben, en tijd teveel. Denk dus niet dat die 1000 gehaald gaat worden, zeker omdat een groot deel alleen voor de explosieve spannende en spraakmakende dingen kijkt. Die dus schijnbaar ook zonder veel moeite hier of via YT te vinden zullen zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je volgt het niet alleen voor de hoogtepunten, wil je de onderlinge verhoudingen tot in detail begrijpen en alle steken onder water ook willen meekrijgen dan kijk je toch wel streams. Ook als je gratis wat youtubejes kunt kijken.
inderdaad en dat gebeurde bij dgk ook vrij objectief, niemand hoefde iets te missen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit gehoord van streamverslagen, nieuwsberichten, filmpjes met hoogtepunten, actuele topics etc. Hebben die pessimisten hier ooit een RLS gevolgd?
Geen idee, het was als reactie op 't feit dat je geen RLS zou kunnen volgen zonder fulltime streams te kijken. Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef koemleit het volgende:
jawel, en dat waren bij elkaar zo'n 200 man schat ik ? dit dat intensief volgde?
waar wil je de rest dan vandaan halen?
Ben ik met je eens, maar de vraag was hoeveel mensen zullen gaan betalen voor de streams, en aangezien er dus juist náást die streams vaak een vrij uitgebreide en intensieve informatiestroom is verwacht ik dat het ver onder de 1000 man gaat liggen. Al hadden ze maar een half uurtje op Veronica gehad om 2330 op de zondagavond ofzo, dan heb je iig iets waar toch altijd een paar duizend man naar kijken, en gaat het vanzelf leven. Nu het zo online is denk ik dat het even piekt met de kick-off, en dan snel instort.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, het was als reactie op 't feit dat je geen RLS zou kunnen volgen zonder fulltime streams te kijken. Dat is echt onzin.
hoe danquote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
Bij de 7,95 zitten ook losse samenvattingen, dus de 'mooie momenten' zal je niet missen.
Hahaha.. jaja die "samenvattingen"quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
Bij de 7,95 zitten ook losse samenvattingen, dus de 'mooie momenten' zal je niet missen.
Jack van Gelder?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. jaja die "samenvattingen"... wie maakt die?
euh jij moest reclame maken voor jezellufquote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |