quote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
Die 8 euro voor een maand boeit me echt niet. Ik hoop er een boel lol aan over te houden
jep maar als de DGK niet op TV was geweest waren er echt veeeeeel minder streamers geweest.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin !! De gouden kooi werd uitgezonden elke dag. Maar de streamers hadden daar best wel een euro' tje voorover. Tis maar net waar je interesse ligt zeg maar. Die 8 euro voor een maand boeit me echt niet. Ik hoop er een boel lol aan over te houden
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef mazaru het volgende:
Maar hoe het ook gaat lopen, ik vind dit echt een heel leuk initiatief. En ik wens iedereen die hier aan mee werkt heel veel succes.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Gaat ie sneller als ik dok ??quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Danny het volgende:
[..]
en vier euro per maand voor een FOK! abonnement heeft niemand ervoor over
Niemand beleeft lol aan FOK! *stampvoet-huil-pruil-booskijk*
Dat vraag ik me echt af !!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep maar als de DGK niet op TV was geweest waren er echt veeeeeel minder streamers geweest.
Soms he ?? soms ...en plus ik wil mijn notes niet zien. Is dat een redenquote:
Het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principequote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig zeg, die lullige 7 euro weerhoudt toch niemand van kijken? Voor twee pakjes sigaretten ben je meer kwijt.
Ik zit er niet zo mee. Maar misschien mag ik Bart wel. Zou zomaar een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principe
Als de reacties heel lovend zijn laat ik me wellicht overhalen, maar vooralsnog zeg ik nee.
het jaar dat BB geld vroeg voor streams heb ik ook niet meegedaan.
Als ze nou de basis (de streams dus) gewoon gratis houden en voor alle extra's (stemmen e.d.) geld vragen..
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Off-topic: Danny, krijgen streamers ook een FOK!-abonnement bij?
Want dat wil ik liever niet, omdat ik op geen enkele manier met GeenStijl geassocieerd wil worden.
Gastquote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Want dat wil ik liever niet, omdat ik op geen enkele manier met GeenStijl geassocieerd wil worden.
je post al op FOK! dus je wordt er sowieso al mee geassocieerd. maar als je geen abo wil moet je niet via fok je streamabonnement aanschaffen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat dat wéér gratis weggegeven worden dan? Moet zeggen dat je de 'waarde' van een FOK abo aardig degradeerd met al gratis weggeef actiesquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
je post al op FOK! dus je wordt er sowieso al mee geassocieerd. maar als je geen abo wil moet je niet via fok je streamabonnement aanschaffen.
Zo is dat!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef mazaru het volgende:
Maar hoe het ook gaat lopen, ik vind dit echt een heel leuk initiatief. En ik wens iedereen die hier aan mee werkt heel veel succes.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Juist niet!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep maar als de DGK niet op TV was geweest waren er echt veeeeeel minder streamers geweest.
Waarom zou je een abbo nemen?? Ik vind de banners niet erg, mijn notes nou ja dat weet ik zelf wel. Plus tis per maand ?? Dus elke keer verlengen ofzo .. Laat maar Ik zie er geen voordelen inquote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat de streamers nooit tv keken, die vonden dat tv de boel vertekende.quote:
Omdat het gratis is bij een streamabonnement.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je een abbo nemen?? Ik vind de banners niet erg, mijn notes nou ja dat weet ik zelf wel. Plus tis per maand ?? Dus elke keer verlengen ofzo .. Laat maar Ik zie er geen voordelen in
Dacht het ff nietquote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat de streamers nooit tv keken, die vonden dat tv de boel vertekende.
Die hielden het strictly bij de streams.
Oh die heb ik uitgevinktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het gratis is bij een streamabonnement.
Maar ik vind mijn lege accubalkje juist ruig, dus ik doe het niet.
Dat zijn die diehards.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat de streamers nooit tv keken, die vonden dat tv de boel vertekende.
Die hielden het strictly bij de streams.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |