quote:
Nee, maar ik heb geen tv en lees het nieuws via internets enzo. Maar goed, alles wat daar niet mee te maken heeft weet ik dan wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef Bravebart het volgende:
Jongens toch
Algemene ontwikkelingOf willen jullie zeggen dat jullie Rem Koolhaas en Anton Corbijn ook niet kennen
Nee, true, maar het zijn niet de minste namen hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zeggen dat ik hem wel ken en ondertussen gaan googlen, maar daar heb je ook zo weinig aan.
Sommige mensen interesseren zich gewoon er niet inquote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Echt serieus, dat mensen Nederlands bekendste en misschien wel beste Architect en Fotograaf niet kennen, kan ik me echt over verbazen
Is ook geen architect of zoquote:
thaaa sarcasme swaquote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Echt serieus, dat mensen Nederlands bekendste en misschien wel beste Architect en Fotograaf niet kennen, kan ik me echt over verbazen
Het is gewoon algemene ontwikkeling gastquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sommige mensen interesseren zich gewoon er niet in
Jouw sarcasme snapte ik welquote:
Gaudi ja, omdat mijn zus het er vaak genoeg over heeft gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is gewoon algemene ontwikkeling gastJe kent Gaudi en Dali toch ook?
Toffe muzikanten zijn dat.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is gewoon algemene ontwikkeling gastJe kent Gaudi en Dali toch ook?
jaquote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jouw sarcasme snapte ik welAls je als Bouwkunde dude hem niet zou kennen, dat zou pas erg zijn
Als ik het al wist, heeft dat enige relevantie?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaudi ja, omdat mijn zus het er vaak genoeg over heeft gehad... Cultuurfreak eerste klas
![]()
Weet jij wie Hub en Wim van Doorne zijn?
Ik vind Dali niet meer tof sinds hij meer op de electro stijl is gegaanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Toffe muzikanten zijn dat.2 jaar geleden nog een cd van gewonnen.
Neen, oprichters van Neerlandsch trots DAFquote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik het al wist, heeft dat enige relevantie?
Ik denk trouwens dat het je opa en oma zijn.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
laatst nog: "amsterdamse school, wat is dat? zijn dat allemaal schoolgebouwen"?
Oh, dat bedrijf wat eigenlijk nooit echt gefloreerd heeftquote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neen, oprichters van Neerlandsch trots DAF
Dat doet dan bouwkunde he.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, dat bedrijf wat eigenlijk nooit echt gefloreerd heeft
Komop man, vergelijk je dat nou met Dali/Gaudi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |