Ik denk eerder dat jij een hypocriet bent door alle vormen van kopieren goed te praten 'omdat iedereen dat (wel eens) doet'.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Hulu.com heeft alleen copyrights om hele episodes te vertonen als je in de VS woont dus het is nog steeds illegaal als je het in Nederland kijkt. Ik denk dat jij gewoon een jaloerse hypocriet bent.
Het gaat er om dat jij over games praat die de rest van de mensen uit dat topic nog niet kunnen hebben omdat die er eerlijk op wachten en dan is het niet leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Hulu.com heeft alleen copyrights om hele episodes te vertonen als je in de VS woont dus het is nog steeds illegaal als je het in Nederland kijkt. Ik denk dat jij gewoon een jaloerse hypocriet bent.
Ik probeer het niet goed te praten maar als iemand mij een dief noemt terwijl hij zelf ook download/illegaal streamt dan is hij gewoon een hypocriet en heeft hij het recht niet mij te veroordelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een hypocriet bent door alle vormen van kopieren goed te praten 'omdat iedereen dat (wel eens) doet'.
Met het verschil dat jij maar moet bewijzen dat hij het illegaal bekijkt, terwijl ik/hij kan weten dat je het niet legaal spelen kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Ik probeer het niet goed te praten maar als iemand mij een dief noemt terwijl hij zelf ook download/illegaal streamt dan is hij gewoon een hypocriet en heeft hij het recht niet mij te veroordelen.
Elk spel voor de 360 bevat een DRM.quote:Het zonder toestemming van de rechthebbende mogen maken van een privé-kopie van zijn of haar beschermde werk is dus in de Auteurswet neergelegd als een uitzondering op de normaal geldende algemene regels van het auteursrecht. Het is echter niet zo dat u van de auteursrechthebbende zou kunnen verlangen, of zelfs eisen, dat deze het u mogelijk maakt een privé-kopie van zijn of haar beschermde werk te maken. Met andere woorden: u heeft geen recht op het kunnen maken van een privé-kopie.
Dat betekent dat de rechthebbenden beveiligingen op hun werken mogen aanbrengen, waardoor het onmogelijk wordt gemaakt om een privé-kopie te maken. Het bewust omzeilen van die beveiligingen is bovendien (op grond van artikel 29a van de Auteurswet) verboden. Het aanbrengen van technische beveiligingen wordt ook wel ‘Digital Rights Management (DRM)’ genoemd.
Weet ik ook wel, maar de eerste alinea is al duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef Tain het volgende:
Paro je was dit stukje nog vergeten te quoten van je auteursrecht link:
[..]
Elk spel voor de 360 bevat een DRM.
Jij weet het wel, maar iemand anders hier nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar de eerste alinea is al duidelijk genoeg.
Hij weet het ook wel, maar hij probeert iets te formuleren waardoor dat in een zgn 'grijze' zone zou kunnen vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij weet het wel, maar iemand anders hier niet
Reacties op mijn topics zijn altijd gering als het over gametopics gaat. Project Reality topic reageerde 1 iemand op volgens mij en had honderden views, mijn Red Orchestra 2 topic had 0 reacties en dit topic loopt eigenlijk ook voor geen meter.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Er mogen wat mij betreft best aparte topics over mods worden geopend. Maar aangezien het aantal reacties in Darkest Hour: Europe '44-'45 nogal gering was, dacht ik dat er meer animo zou zijn in het Red Orchestra. Maar als je er gelukkig van wordt wil ik hem wel weer opengooien.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ban ja. Het illegaal downloaden van games en software is bij wet verboden en druist dus ook tegen de regels beschreven in de FAQ in.
Is het ook, en zie mijn replies in het topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef avotar het volgende:
[..]
om dit gezeur werd de vorige reeks gesloten.
Mss is feedback een betere plaats voor deze discussie...
En kan de TT veranderd worden in:quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef lkb9000 het volgende:
[GAM SC #128+1] lennart heeft geen water ;(
Mag dit #129 worden?
Of naar Lennart deelt zijn tijd goed in om de ongeduldigheid van zijn mede SCers vriendelijk toe te komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
En kan de TT veranderd worden in:
Lennart is een prutser
of
Lennart kan niet tellen
of
Lennart is ongeduldig
Heheh dankuquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of naar Lennart deelt zijn tijd goed in om de ongeduldigheid van zijn mede SCers vriendelijk toe te komen
[..]
Heheh danku
Bedankt voor de melding, die hoort nog van onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef e-wok het volgende:
[..]
[DS] Flashcards #4
heeft het niet begrepen (zelfde 'user', tweede keer)
Wat gaat er eigenlijk gebeuren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende: Mag [PS3 #196] Wednesdayton! naar Wednesdayton ? Het gaat een dag eerder gebeuren dan gepland!
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Muchachooo het volgende:
wordt het niet eens tijd om het demo's onderdeel op games.fok.nl te updaten?
Ik vond het eigenlijk wel feedback, dus heb ik toch gepost waar het hoort?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
Demo's worden er trouwens automatisch ingezet als er een nieuwsbericht wordt geplaatst met een 'demo' kenmerk is dus al een tijdje niet gedaan
Zo goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[PS3/X360] FIFA09 #9 Bijna tijd voor FIFA10 :9
Kan iemand er wat anders moois van maken?
De zin in de TT loopt niet echt lekker
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
En je coolheidsfactor natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.
[..]stiekem toch even hier gereageerd
Daarom is Bart's score ook zo laag!quote:
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankertquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom is Bart's score ook zo laag!
Sorry, ik weet niet wat me overkwam....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankert
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had ook al gekeken in zn fotoboek, maar hij was al Advanced![]()
Er is maar één Kingquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool was
Ik denk dat als ik een paar honderd browservensters elke minuut games.fok.nl laat verversen, en dat 24/7 gedurende een paar maanden, je niet meer de enige king bentquote:
Oh? Vertel er eens wat meer over...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |