quote:
Als je in een dorp woont wel ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Op ZONDAG is de Appie dicht.
hm, apart, daar heb ik nog nooit van gehoord, maar dan kan ik ook helemaal nie werke...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef buddyb het volgende:
een vriend van me verdiende dubbel op vrijdag of zaterdag, niet op zondag.
écht?!!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:28 schreef Dennis101 het volgende:
Het is 100%. Je krijgt dus 'dubbel' uitbetaald.
*werkt vanaf heden alleen op zon- en feestdagenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef bonke het volgende:
avonde 150 %
zaterdagen ook
zon en feestdagen 3987 %
eh, kom ik dom over als ik zeg dat ik of niet de goede site te pakken kan krijgen of gewoon de info niet van de site af kon halen?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk eens in het CAO zou ik zeggen.
laat mij lekker tof doen wanneer ik daar zin in hebquote:Op woensdag 22 april 2009 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij de Appie werken bijbeunen noemen
dat dusquote:Op woensdag 22 april 2009 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij de Appie werken bijbeunen noemen
Misplaatsing? Je bent gewoon niet helemaal goed bij je hoofd als je dit in voetbal plaatst.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef johnnymaandag het volgende:
[..]
jajaja, SORRY voor de misplaatsing.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef johnnymaandag het volgende:
[..]
eh, kom ik dom over als ik zeg dat ik of niet de goede site te pakken kan krijgen of gewoon de info niet van de site af kon halen?
ik kan iig niks vinden over extra geldje
http://www.werkenindesupermarkt.nlquote:2. Toeslagen en beloning op zon- en feestdagen
Voor de werknemer in volledige en onvolledige dienst en voor hulpkrachten geldt een toeslag:
a. Wanneer op een zondag (ongeacht of het wel of geen feestdag is) wordt gewerkt, wordt per gewerkt uur het uurloon betaald, verhoogd met een toeslag van 100%.
b. Wanneer op een feestdag (niet tevens zondag) niet wordt gewerkt, geldt voor de loondoorbetaling de voorwaarde dat de werknemer in de aan de feestdag voorafgaande 12 weken, tenminste op 6 gelijknamige dagen moet zijn ingeroosterd. Het aantal door te betalen uren is dan gelijk aan het aantal uren dat in die periode gemiddeld op de bedoelde dag is gewerkt.
c. Wanneer op een feestdag (niet tevens een zondag) - een dag waarop volgens het rooster normaal wordt gewerkt - wel wordt gewerkt, wordt per gewerkt uur naast de doorbetaling op grond van punt b, per gewerkt uur het uurloon betaald met een (de gehele dag geldende) toeslag van 100%.
zozo, dat is mooiquote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
http://www.werkenindesupermarkt.nl
kan zijn, al moet ik zeggen dat je ook niet helemaal goed bij je hoofd bent als je op internet fora over C niveau voetbal gaat lopen lullen en dan boos wordt als er een topic bij komt wat niet over voetbal gaat.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef Spijkerbroekert het volgende:
[..]
Misplaatsing? Je bent gewoon niet helemaal goed bij je hoofd als je dit in voetbal plaatst.
C niveau?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef johnnymaandag het volgende:
[..]
kan zijn, al moet ik zeggen dat je ook niet helemaal goed bij je hoofd bent als je op internet fora over C niveau voetbal gaat lopen lullen en dan boos wordt als er een topic bij komt wat niet over voetbal gaat.
maargoed, ieder zn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |