abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68280952
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Spijkerbroekert het volgende:

[..]

jajaja, SORRY voor de misplaatsing.
pi_68280996
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

jajaja, SORRY voor de misplaatsing.
Misplaatsing? Je bent gewoon niet helemaal goed bij je hoofd als je dit in voetbal plaatst.
pi_68281053
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

eh, kom ik dom over als ik zeg dat ik of niet de goede site te pakken kan krijgen of gewoon de info niet van de site af kon halen?
ik kan iig niks vinden over extra geldje
quote:
2. Toeslagen en beloning op zon- en feestdagen

Voor de werknemer in volledige en onvolledige dienst en voor hulpkrachten geldt een toeslag:

a. Wanneer op een zondag (ongeacht of het wel of geen feestdag is) wordt gewerkt, wordt per gewerkt uur het uurloon betaald, verhoogd met een toeslag van 100%.

b. Wanneer op een feestdag (niet tevens zondag) niet wordt gewerkt, geldt voor de loondoorbetaling de voorwaarde dat de werknemer in de aan de feestdag voorafgaande 12 weken, tenminste op 6 gelijknamige dagen moet zijn ingeroosterd. Het aantal door te betalen uren is dan gelijk aan het aantal uren dat in die periode gemiddeld op de bedoelde dag is gewerkt.

c. Wanneer op een feestdag (niet tevens een zondag) - een dag waarop volgens het rooster normaal wordt gewerkt - wel wordt gewerkt, wordt per gewerkt uur naast de doorbetaling op grond van punt b, per gewerkt uur het uurloon betaald met een (de gehele dag geldende) toeslag van 100%.
http://www.werkenindesupermarkt.nl
pi_68281107
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

[..]

http://www.werkenindesupermarkt.nl
zozo, dat is mooi
dank je
pi_68281187
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef Spijkerbroekert het volgende:

[..]

Misplaatsing? Je bent gewoon niet helemaal goed bij je hoofd als je dit in voetbal plaatst.
kan zijn, al moet ik zeggen dat je ook niet helemaal goed bij je hoofd bent als je op internet fora over C niveau voetbal gaat lopen lullen en dan boos wordt als er een topic bij komt wat niet over voetbal gaat.
maargoed, ieder zn ding
pi_68281311
200%
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_68281431
Dikke wijven zijn vies.
pi_68281665
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

kan zijn, al moet ik zeggen dat je ook niet helemaal goed bij je hoofd bent als je op internet fora over C niveau voetbal gaat lopen lullen en dan boos wordt als er een topic bij komt wat niet over voetbal gaat.
maargoed, ieder zn ding
C niveau?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 22 april 2009 @ 20:17:49 #34
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_68281916
ik krijg wel betaald op zondag,

en ik voetbal daar ook nog eens voor
pi_68282138
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
C niveau?
Ajax?
pi_68282296