`quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef mic_forever het volgende:
ze streven voorlopig naar niemand meer voor TL. Zit een stop op.(¤)
Waarom doe ik dan het werk van een verkoper A...? Vind ik niet redelijk als ik zo zie omdat ik niet kán doorgroeien naar verkoper B lijkt me.quote:Vakkenvuller = A.
Het verschil is gewoon dat verkoper B kassa is aangezien je daar verkoopt. je bent aangenomen als vakkenvuller namelijk.
Verkoper is een andere functie als 't ware.
Ja, kan volgens mij. Automatisch na een jaar werd mij vorige week verteld. Er is een tekort aan B Verkopers op brood/deli/kaas.quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef duncannn het volgende:
[..]
Kan je nog steeds verkoper B worden? Niemand in mijn AH 'mag' het namelijk meer worden.
Volgens mij hadden ze die regel toch afgeschaft? Je wordt nu alleen verkoper B als je leidingevende je die functie geeft.quote:Op maandag 20 april 2009 08:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
Automatisch na een jaar werd mij vorige week verteld. Er is een tekort aan B Verkopers op brood/deli/kaas.
Ja, maar waarom zou je leidinggevende je die functie vrijwillig geven?quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die regel toch afgeschaft? Je wordt nu alleen verkoper B als je leidingevende je die functie geeft.
Overplaatsing, tsja het hoort erbij als je in het managment zit.quote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef Simsfan88 het volgende:
Onze assistent supermarktmanager is sinds zaterdag weg. Vrijwel iedereen vindt dat jammer en ze was zelf ook liever niet weggegaan, daarintegen hadden we liever de supermarktmanager weg zien gaan... zo jammer![]()
Ohja, TVP!
Naja, vrijwillig.. Er wordt meer gekeken naar hetgeen wat je kunt. Je wordt geen verkoper B als je bijvoorbeeld op brood geen bakplan uit kun draaien en die in kan vullen etc. Op kassa geldt dat je info moet kunnen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je leidinggevende je die functie vrijwillig geven?
Mijn AH heeft een stuk of 25 vakkenvullers (zwaar terkort ) en ik ben de enige verkoper die verpoker B is, terwijl we 6 mensen hebben die er evenlang of langer dan ik werken.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef waterreus23 het volgende:
Nog 8 Dagen en dan is het weer zover
V
![]()
A
![]()
K
![]()
A
![]()
N
![]()
T
![]()
I
![]()
E
![]()
G
![]()
E
![]()
L
![]()
D
![]()
(dit geldt niet voor mensen met een all-in-one contract)
En uiteraard de Personeelskorting)
![]()
Met zo'n Fantastische post, moet Willie wel terugkeren op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |