zand zon zee strand kz nouk cue box en de rest is welkomquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef zbbrox het volgende:
tvptje
wat is er zaterdag in scheveningen?
Behalve als één bepaald persoon zou komen, toch?quote:
Je zou het bijna denkenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
sjorrie moest ff zoveel mogelijk mensen in 1x bereiken
dat je maar meteen 2 topics opentquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
sjorrie moest ff zoveel mogelijk mensen in 1x bereiken
Van hoe laat tot hoe laat?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zand zon zee strand kz nouk cue box en de rest is welkom
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Behalve als één bepaald persoon zou komen, toch?
of die komt definitief al niet meer...?
[..]
Je zou het bijna denken
dusk till dawn?quote:
Daar kan ik helaas niks aan veranderen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Fijn" dat dat altijd zolang duurt
Ik doelde natuurlijk niet op jou!quote:
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas niks aan veranderen.Zulke dingen kosten nu eenmaal tijd.
Het is de bedoeling dat zo traject in 5 weken wordt afgerond.
het kan maar duidelijk zijnquote:
Arme jijquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
dubbel posten ook... tsssk. Allemaal dubbel werk. En ik heb al zo weinig tijd
Ik hoop vooral dat ik met de uitslag handvatten krijg aangereikt waarmee ik verder kan gaan met mij leven. Verder is de uitslag bijzaak.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoop voor jou dat eruitkomt wat je wil horen
al is t misschien beter als er gewoon niets bijznders uitkomt
linkje? duim is lui!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
Over 4 minuten weer een ronde van Fok! Take Me Out mensen!
Met vanavond voor de [singles] een bekende mannelijke deelnemer!
Tijd heb je niet, tijd maak je!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
dubbel posten ook... tsssk. Allemaal dubbel werk. En ik heb al zo weinig tijd
Heh.. iemand die handvatten wel correct zegt.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ik met de uitslag handvatten krijg aangereikt waarmee ik verder kan gaan met mij leven. Verder is de uitslag bijzaak.
Dat zal helaas niet gebeuren. Dat er niks bijzonders uitkomt.
Ik vind het veel vervelender dat het zo lang heeft geduurd dat ik getest wordt. En dat zelfs mijn vader nog twijfeld.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk niet op jou!
[..]
Ja, dat snap ik
Is nog niet gemaakt / openquote:
En ook al met een oud-collega. Hmmm. Lastig!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft Q nu weer een dubbeldate gepland?
hij zou morgen met mij.....
kee tnxquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is nog niet gemaakt / open
zal zo hier posten
Dat woord is toevallig goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heh.. iemand die handvatten wel correct zegt.![]()
Dombo!quote:
Met jou wil ik altijd wel een biertje drinken!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dombo!
Dan ga ik wel met Ludootje!
En niet met mij?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel een biertje drinken!
autootje, ga je ook mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dombo!
Dan ga ik wel met Ludootje!
Weet ik tochquote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel een biertje drinken!
Ik moet zaterdag werkenquote:
Kom Fok! Take Me Out volgenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Ik moet zaterdag werken
Dat valt toch best wel mee.quote:
Ik wist eerst ook niet dat jullie dat gingen doenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er! Dat is veel toffer. Ook al heb ik geen tieten.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Q is genoteerdquote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
[b]Fok! Take Me Out !
Fok! Take Me Out! Kletstopic. Slowchat tijdens het spel...
&
FOK! Take me out Keuringstopic! Het keuringstopic zelf ! hier graag niet in posten[/b]
Noukiequote:
Eigen spullen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Q voorstander van terras of van eigen shit meenemen en lekker op het strand te zitten met z'n alle? (ivm recessie gaan bij de meeste de voorkeur uit van eigen spullen
Recessie? Wat is dat?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Q voorstander van terras of van eigen shit meenemen en lekker op het strand te zitten met z'n alle? (ivm recessie gaan bij de meeste de voorkeur uit van eigen spullen
quote:
een goed excuus dat je gewoon blut bentquote:
Same here, ik vind het alleen een beetje een appelkoek die gozert waarmee ze nu aan het venten zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik volg het topic waar ik niet mag posten
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
http://scholar.google.comquote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef liefie_ het volgende:
Ik weet dat het verkeerd om is murm
het is ook geen afstuderen of zo, gewoon een werkstuk tussen door zeg maar
en we moesten dat onderzoek doen voor dat ik wist dat ze zoiets van me wilde en ik ben te lam om nu en nieuw, nutteloos onderzoek te gaan verzinnen en uitvoeren
dus dan maar een beetje sjoemelen
Ooooquote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goed excuus dat je gewoon blut bent
Ik ookquote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ssst niet te hard.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goed excuus dat je gewoon blut bent
daar kwam ik toen straks terrecht maar ik kan er niks meequote:
Een lekkere appelkoek?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Same here, ik vind het alleen een beetje een appelkoek die gozert waarmee ze nu aan het venten zijn.
Ik ben immer voorstander van goedkoop.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal er volgende keer aan denkenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
KZ; als je het een keer op een zondag doet, dan kom ik misschien wel
Het is wel leuk tochquote:
Goed idee.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
Jij altijd met je misschien. Voor misschien koop je niks.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
Iedereen kan googlen!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar kwam ik toen straks terrecht maar ik kan er niks mee
ik kan niet googlen
blegh
mooiquote:
Wie?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is wel leuk toch?
Om 20:30 gaat de bekende!
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij altijd met je misschien. Voor misschien koop je niks.
Misschien kan jij het haar leren?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Iedereen kan googlen!
Lekker muziekje erbij.![]()
np: Notorious B.I.G. - 10 - Mo Money Mo Problems "Life After Death [Disc 1]"quote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Iedereen kan googlen!
ik kan nooit zo goed richting google verwoorden wat ik van hem wil hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Iedereen kan googlen!
Ait my nigga !quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
np: Notorious B.I.G. - 10 - Mo Money Mo Problems "Life After Death [Disc 1]"
Immer lekkere muziekjes @ casa di rauw.
Vanillaquote:Op woensdag 22 april 2009 20:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
White chocolate stylo biggie je weet zellufff
Okay, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan nooit zo goed richting google verwoorden wat ik van hem wil haha
dan typ ik hele zinnen en zo
maar vriendje heeft me net ff geholpen om er concrete termen van te maken en ik vind wel wat
zal hem straks nog eens om hulp vragen
en ik heb norah jones op staan
Cool.quote:
he bahquote:
flinke wind? zal wel meevallen gok ikquote:Op woensdag 22 april 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook wel een voorstander van goedkoop, maar op het strand zitten, met hoogstwaarschijnlijk een flinke wind, dat dan weer niet. Wat dat betreft vind ik het strand echt verschrikkelijk
No way dat dat Biggie overtreftquote:Op woensdag 22 april 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanilla
Ik luister nu Los Lonely Boys
Youtube maarecht heeeerlijke muziek
!
In haar wat?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he bah
een vriendin van me zit ook in haar joy division periode
Nee dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
haar joy division periodequote:
Ik heb een Joy Division-leven. Naah. Kwam er even tussendoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he bah
een vriendin van me zit ook in haar joy division periode
serieus ken je joy division niet?quote:
Is ie dat niet altijd dan?quote:
Inderdaad. Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*stopt hoofd in envelop en stuurt naar auto*
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat nietPlayahaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Ik heb er bijna bij zitten jankenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef dawg het volgende:
Ik heb die film van hem, Notorious, hier liggen. Is dat wat?
Dat heb ik nou ook altijd. het is ook net onkruid hè.quote:
Vergif heb ik ook al geprobeerd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd. het is ook net onkruid hè.
Electrisch epileren schijnt de oplossing te zijn. Uiteindelijk.quote:
misschien groeit het niet meer overal even weligquote:
Ja, Notorious. Jankfilm.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in filmpje kijken. Iemand nog tips?
Ook. Maar kaal is gewoon tof.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien groeit het niet meer overal even welig
Zal ik doen!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer terugsturen hè? Ik ben er nogal aan gehecht.
50 first dates op RTL zoveel.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in filmpje kijken. Iemand nog tips?
Ohhh, dan hoef ik 'm ook niet meer te zien.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Rauw. het volgende:
Tevens wel een heel mooi einde aan de film, hoe hij door Brooklyn gereden wordt in de lijkwagen, en dat het publiek ipv te treuren los staat te gaan op Hypnotize
Och, die beelden zijn ook op TV geweest. En dat hij doodgaat was al zeker aan voor de filmquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohhh, dan hoef ik 'm ook niet meer te zien.
Dat lijkt mij cool als er mijn begrafenis feest wordt gevierd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Rauw. het volgende:
Tevens wel een heel mooi einde aan de film, hoe hij door Brooklyn gereden wordt in de lijkwagen, en dat het publiek ipv te treuren los staat te gaan op Hypnotize
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 20:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
mensjes ik ga lekker nog ff tv kijken voor ik ga slapen!
weer vroeg bed uit 7 uur op werk zijn (5 uur uiterlijk 5:15 opstaan)
Niemand weet door wie hij doodgeschoten is.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef liefie_ het volgende:
Dat lijkt me nou echt niet mijn type film
Hij is toch doodgeschoten door zo'n andere rapper?
rappers, die kan ik niet bepaald uitstaan of zo
het is niet eens zo zeer de muziek maar meer de manier waarop ze menen zich te moeten profilerenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niemand weet door wie hij doodgeschoten is.
Och, je houdt ervan of niet he
Is heel natuurlijk hoor, alphamannetjesgedrag.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is niet eens zo zeer de muziek maar meer de manier waarop ze menen zich te moeten profilerenzo onbegrijpelijk vind ik die
Gangsterquote:Op woensdag 22 april 2009 20:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is heel natuurlijk hoor, alphamannetjesgedrag.
Nu durft KudFokker vast helemaal niet meerquote:Op woensdag 22 april 2009 20:52 schreef Rauw. het volgende:
Onze Jan Beton wordt afgebounced in Take me out
Wat krijg ik er voor?quote:
I feel sorry for himquote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef liefie_ het volgende:
Ja sorry hoor maar die jan beton heeft ook gewoon totaal geen (flirt) skills
Ik vind het wel lef hebben dat hij het durft.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:56 schreef liefie_ het volgende:
ow en na wat gespiek blijkt ie ook nog eens ontzettend niet heet te zijn
KF durfde sowieso al niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu durft KudFokker vast helemaal niet meer
En hij is 35, met een "jury" van meiden rond de 20...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef liefie_ het volgende:
Ja sorry hoor maar die jan beton heeft ook gewoon totaal geen (flirt) skills
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En hij is 35, met een "jury" van meiden rond de 20...
Ik zou hem ouder schatten.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt handig.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sorry hoor maar volgens mij is dat geen lef maar borderline wanhopigheidquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lef hebben dat hij het durft.Hij had wel een wat vrolijkere foto kunnen kiezen.
Geen dates. Alleen seks.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna iedereen een geheime agenda (lees: is op zoek naar dates)
ja of datquote:
I snep.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja of dat
tomeeeeeeeeeeto tomaaaaaaaaato
etc
Je hoeft geen sorry te zeggen, ik ben het toch niet met je eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry hoor maar volgens mij is dat geen lef maar borderline wanhopigheid
net zoals dat ie geloof ik iedereen pmt
en dan nog vind ik het niet zo dapper, iedereen op fok heeft een fobo en bijna iedereen een geheime agenda (lees: is op zoek naar dates)
Dat zijn er hier nogal wat.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
als je niet stevig in je schoenen staat
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen, ik ben het toch niet met je eens.![]()
Hier op fok zijn ze recht op de man af, dus ja als je niet stevig in je schoenen staat, moet je zeker
aan zoiets niet meedoen.
je mag het bij mij in de vaatwasser komen zetten. eerst even 3 uur wachten tot ie klaar is met mijn vaat, daarna ben je welkom hoorquote:
Ook van geluk natuurlijk!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag het bij mij in de vaatwasser komen zetten. eerst even 3 uur wachten tot ie klaar is met mijn vaat, daarna ben je welkom hoor
waarom ging jij nou trouwens huilen als reactie met mijn post dat we elkaar bij milow zien?
Zit je hier nou ook al rammstein te spammen??quote:
Jeej!! (werkstuk bedoel ik)quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Misschien kan ik me daar gewoon niet zo goed in verplaatsen sorry
Werkstuk schiet trouwens ooooop jongens
oja huilen van geluk natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook van geluk natuurlijk!
Mijn afwas staat nog steeds te wachten op die vrijwilliger trouwens. Ik denk dat ik zelf weer de dupe ben.
Nou ja. Muziek aan dan maar
Ik zit me af te vragen.. hoeveel gedichten zouden er al voor of over hem geschreven zijn?
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja huilen van geluk natuurlijkdomme murm!
over wie zijn gedichten geschreven?
Zeg je hebt toch niets tegen rammstein he, vrouwke.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zit je hier nou ook al rammstein te spammen??
* zbbrox en Rauw komen opgevouwen en in elkaar geknoopt weer terug strompelen..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zeg je hebt toch niets tegen rammstein he, vrouwke.
Kom Rauw. We leren haar wel even een lesje.
* mouwen opstroopt en aan afwas begintquote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox en Rauw komen opgevouwen en in elkaar geknoopt weer terug strompelen..
dont mess with that woman
Ga je lekker soppen ja?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* mouwen opstroopt en aan afwas begint
Niks mis met Rammstein.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zit je hier nou ook al rammstein te spammen??
hahaha gekke mutsquote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik had nog iets anders onder mijn CTRL-V zitten blijkbaar
Dit moest ie zijn:
Ben ik ff blij dat het dat was deze keer..
Nou ja.. stel je voor dat er wat anders onder mijn CTRL-V had gezeten..quote:
Snel editten dan maar. Vraag maar aan JB hoe dat moet.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja.. stel je voor dat er wat anders onder mijn CTRL-V had gezeten..
Sommige dingen wil ik hier niet per ongeluk posten hoor.
vriendje had frietjes gehaald om me te trootsen toen ik zo van streek was na die zooi op stage hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeej!! (werkstuk bedoel ik)
misschien moet je jezelf als het af is op wat leuks trakteren
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef liefie_ het volgende:
Werkstuk schiet trouwens ooooop jongens
Zooi op stage? Gesprek niet goed gegaan?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vriendje had frietjes gehaald om me te trootsen toen ik zo van streek was na die zooi op stage haha
dus ik ben al beloond
maar dan ga ik misschien wel lekker in bad of zo (als er nog tijd is) en anders is het stress vrije gevoel wel een beloning
Wat een lief schaapquote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vriendje had frietjes gehaald om me te trootsen toen ik zo van streek was na die zooi op stage haha
dus ik ben al beloond
maar dan ga ik misschien wel lekker in bad of zo (als er nog tijd is) en anders is het stress vrije gevoel wel een beloning
Tijgertje verloofde!quote:
Vanzelfsprekend!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel beter ja mag niet klagen![]()
met jou ook ga ik van uit?
da's lief van hem!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dus ik ben al beloond
Mijn gesprek ging goed (super eigenlijk nu ik er over nadenk haha), maar het groepsgesprek en het inleveren van het product ging niet door, want 3 keer raden.... idd het product was niet afquote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zooi op stage? Gesprek niet goed gegaan?
Sorry, niet gelezen of je daar al iets over gepost had.
Een super lief schaap, nu ga ik nog ff snel gas geven om die andere deadline te halenquote:
Juist, jij hebt je best gedaan. Mooi dat het een goed gesprek was, misschien leren die anderen er iets van.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn gesprek ging goed (super eigenlijk nu ik er over nadenk haha), maar het groepsgesprek en het inleveren van het product ging niet door, want 3 keer raden.... idd het product was niet af
Mn begeleidster vroeg er al naar in het individuele gesprek en toen heb ik eerlijk gezegd hoe en wat en waardoor dat kwam, dus daar voel ik me ook goed over
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Murmeli het volgende:
rose? oh de wijn? lekker doe mij ook wat!
ByeBye C !quote:
alvast een glaasje voor zaterdag?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Murmeli het volgende:
he? wat? waar?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Hoi Caroolquote:
quote:
ik moet nog werken..quote:
dacht dat ik er vroeg uit moest.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik moet nog werken..
nee. Afwassen en dan naar bed. Ik zet de wekker gewoon vroeger. Uurtje of 5
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Howl het volgende:
'Avond.
Ik heb even 12 kilometertjes gelopen in 1:08. En nu doet mijn knie pijn.
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Zo, net thuis. Wat een dag! Echt een om snel te vergeten.
Daar ga ik voor het gemak wel even vanuit. Nog 2 van zulke dagen en ik word licht ontvlambaar.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Zo, net thuis. Wat een dag! Echt een om snel te vergeten.
Nette tijd pikquote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Howl het volgende:
'Avond.
Ik heb even 12 kilometertjes gelopen in 1:08. En nu doet mijn knie pijn.
Dan kom ik je wel blussen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar ga ik voor het gemak wel even vanuit. Nog 2 van zulke dagen en ik word licht ontvlambaar.
capsonesquote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
(evt reactie op mij dan maar in singles topic om KF blij te houden - hij gaat nu al op een modje lijken he)
Ben gewoon even pissed op de wereld. Ben even jaloers dat er mensen zijn die wel vroeger affectie hebben gekregen van hun ouders en ik niet. En ik mis dat!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks lekker slapen en vandaag vergeten
Haha!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel blussen.![]()
Soms zit het tegen.
ja, wat moeten we daar op zeggen....quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben gewoon even pissed op de wereld. Ben even jaloers dat er mensen zijn die wel vroeger affectie hebben gekregen van hun ouders en ik niet. En ik mis dat!
Dat is helaas morgen niet verdwenen..
Maar bedankt voor je aardige poging. Vrees alleen dat dit niet even overboord te werpen is.
Nietsquote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ja, wat moeten we daar op zeggen....
Nee inderdaad. Ik wist niet dat het daarover ging.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben gewoon even pissed op de wereld. Ben even jaloers dat er mensen zijn die wel vroeger affectie hebben gekregen van hun ouders en ik niet. En ik mis dat!
Maar bedankt voor je aardige poging. Vrees alleen dat dit niet even overboord te werpen is.
((((((((((MNR))))))))))) kan je nu wel affectie krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik wist niet dat het daarover ging.
Dikke knuffel en
Wat ben jij toch een ongelooflijke lieve vrouwquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
((((((((((MNR))))))))))) kan je nu wel affectie krijgen
en eenerbij ook nog!
nu voel je je rot enzo maar we kennen je en snel zal je het op de juiste plek zetten en weer de vrolijke optimitische jij zijn!!!
Heb ik capsones, en begin ik op een modje te lijkenquote:
Dat zijn idd kutdingen en die los je zomaar niet op. enige dat je kan doen is stukje bij beetje accepteren, en zorgen dat je nu wel genoeg knuffels enzo krijgtquote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets
En kan het mijn ouders ook niet kwalijk nemen. Maar lief dat je even reageert
Fijn dat je alvast waarschuwd dan kan ik mij alvast voorbereiden.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
Ik moest lachen
Neem maar een flinke uitrusting mee, want als er dan toch blusmateriaal in de buurt is, ga ik wel ff los
ja...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb ik capsones, en begin ik op een modje te lijken??
Ja..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zijn idd kutdingen en die los je zomaar niet op. enige dat je kan doen is stukje bij beetje accepteren, en zorgen dat je nu wel genoeg knuffels enzo krijgt
van mij iig
De schoenen zijn wel goed, denk ik. Maar ik had de warm-up overgeslagen. En dat was niet slim.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
Nette tijd pik!!
Ik heb gisteren 10 gedaan in 1 uur
Gebruik je wel goede schoenen?
Herkenbaar. Alhoewel affectie van mijn ouders kreeg, hebben zij genoeg fout gedaan. Helaas heb ik dit nog steeds niet echt een plaats kunnen geven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je een PDF-je nodig met handige rek en strek oefeningenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:13 schreef Howl het volgende:
[..]
De schoenen zijn wel goed, denk ik. Maar ik had de warm-up overgeslagen. En dat was niet slim.
ja dat mag soms ook he. gewoon jezelf toestaan om het een dag helemaal zat te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..
Accepteren, accepteren. Ik ben d'r mee bezig, maar vandaag even day off
Sterkte en een dikke knuffel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..
Accepteren, accepteren. Ik ben d'r mee bezig, maar vandaag even day off
wat zijn KF posts en wie heeft jou verboden ze vandaag te maken?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je een PDF-je nodig met handige rek en strek oefeningen?
Ooh, over 9 uur weer KF posts !
Maar ik ga denk ik kijken of het nog langer vol te houden is
Murm, dat meen je niet? Weet je dat niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zijn KF posts en wie heeft jou verboden ze vandaag te maken?
Ik heb pas sinds kort geaccepteerd dat het verleden is zoals het is en dat ik er niks aan kan veranderen maar toch blijf ik het moeilijk vinden.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat mag soms ook he. gewoon jezelf toestaan om het een dag helemaal zat te zijn.
en het duurt effe inderdaad om je bij zulke dingen neer te leggen. ik ben er geloof ik nog mee bezig. nou ja ik weet niet wat allemaal door mn ouders komt en wat aangeboren is maar het puinruimen duurt wel ff
Ik geloof dat Auto met de Truth or dare opdracht kwamquote:Op woensdag 22 april 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zijn KF posts en wie heeft jou verboden ze vandaag te maken?
guess i missed somethingquote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Murm, dat meen je niet? Weet je dat niet?
Dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds kort geaccepteerd dat het verleden is zoals het is en dat ik er niks aan kan veranderen maar toch blijf ik het moeilijk vinden.
Oud zeer kan zeer blijven doen. Maar zo hebben we allemaal wel wat. Sterkte ermee!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
Ik heb het al een tijdje geaccepteerd en gelukkig wordt het iedere ervaring minder, maar ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds kort geaccepteerd dat het verleden is zoals het is en dat ik er niks aan kan veranderen maar toch blijf ik het moeilijk vinden.
dat is al heel watquote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat dieper Murm, véél dieperquote:Op woensdag 22 april 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
oja truth or dare dat zouden we vanmiddag toch ook gaan doen?
maar wat is nou een KF opmerking? is dat zo'n opmerking waarmee ie altijd zegt dat ie eigenlijk een onwijs coole dude is waar dan de sukkelheid vanaf druipt?
KF
Ik weet dat iedereen wat heeft. Oud zeer herstelt zich gelukkig ook (zie mijn vorige post).quote:Op woensdag 22 april 2009 22:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Oud zeer kan zeer blijven doen. Maar zo hebben we allemaal wel wat. Sterkte ermee!
lees het topic van vanmorgen grijsmuisje en jonkel hebben echt heel goede voorbeeld posts gemaakt!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
oja truth or dare dat zouden we vanmiddag toch ook gaan doen?
maar wat is nou een KF opmerking? is dat zo'n opmerking waarmee ie altijd zegt dat ie eigenlijk een onwijs coole dude is waar dan de sukkelheid vanaf druipt?
KF
Hij geeft een goede impressie iddquote:Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat dieper Murm, véél dieper
JonkeL is er wel goed in
Ja, door bijvoorbeeld tegen jezelf te zeggen dat ondanks hoe je bent opgegroeid (in je leefomgeving) dat je toch zo'n fijn, mooi en lief persoontje bent geworden. Dat bewonder ik in ieder geval aan mezelf. En dat kun jij ook Tijn, kun jij ookquote:Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al heel wat
en je er druk om maken, rot door voelen aan ergeren of dingen denken als : wat als dit of wat als dat toen anders was gegaan, negatieve gedachten zijn dus net zo nutteloos en vreten alleen energie die je veeeeeeeeeeeel beter aan het hier en nu kan besteden!
Dat kunnen wij hierquote:Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen wat heeft. Oud zeer herstelt zich gelukkig ook (zie mijn vorige post).
En daar ga ik voor het gemak maar ook even vanuit. Just send lots and lots of love!
Hahahaquote:
ja het verleden heeft er aan meegeholpen te maken wie je nu bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, door bijvoorbeeld tegen jezelf te zeggen dat ondanks hoe je bent opgegroeid (in je leefomgeving) dat je toch zo'n fijn, mooi en lief persoontje bent geworden. Dat bewonder ik in ieder geval aan mezelf. En dat kun jij ook Tijn, kun jij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
legl uit, noem voorbeelden, enlighten me!!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat dieper Murm, véél dieper
JonkeL is er wel goed in
dat die gewoon klaar staat voor jequote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat spreken we nu af over de wijn dan?
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja het verleden heeft er aan meegeholpen te maken wie je nu bent.Daar heb je denk ik wel gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(spoiler)You're never fully dressed until you wear a smile
en waar is hier?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat die gewoon klaar staat voor je
ja poeh hee daar ben ik te lui voor hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees het topic van vanmorgen grijsmuisje en jonkel hebben echt heel goede voorbeeld posts gemaakt!
ja daar heb ik toch niks aan....ik ben al in den haag dan hoorquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha
Wat ben je toch ook een schatje he?
Ik moest wel even glimlachen om je unieke reactie
Dat doe ik ook. Alleen het gaat niet altijd zoals ik wil. Maar ik ben op de goede weg.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig
Probeer aan je toekomst te werken
Goed idee. Ik hoop dat ik alles een plek kan geven. En dat gaat lukken dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje geaccepteerd en gelukkig wordt het iedere ervaring minder, maar ja.
Dus ja, het is k*t vandaag en morgen zal het ook nog wel k*t zijn, maar (!) wel beter als gisteren. Dus we gaan voor het gemak maar even uit van de visie dat het over 2 jaar helemaal een plek heeft gekregen.
Dat is dan waar je op kunt vertrouwen.
Inderdaad dat is compleet zinloos. En gelukkig ben ik daar nu ook mee gestopt. Althans meestal. Soms doe ik het nog.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al heel wat
en je er druk om maken, rot door voelen aan ergeren of dingen denken als : wat als dit of wat als dat toen anders was gegaan, negatieve gedachten zijn dus net zo nutteloos en vreten alleen energie die je veeeeeeeeeeeel beter aan het hier en nu kan besteden!
Nooit, kwam je de negende nou ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Den_Haag het volgende:
Trusten Belz.. niet te veel slijmen he.
MNR
Centrum of uit daar buiten?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch niks aan....ik ben al in den haag dan hoor
Boh ik bracht vanmorgen de kids naar school en al die papa's op school waren zo verlekkerdquote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
legl uit, noem voorbeelden, enlighten me!!
misschien. heb dan net tentamen gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nooit, kwam je de negende nou ook?
net erbuiten denk ik, weet niet precies, heb een of ander iets met de personeelsvereniging.... anders PMmen we nog wel (als het me lukt om niet eruit gegooid te worden op t werk want ik mag daar niet zo lang op een dag op fok hahahaquote:
Ik voel me nu weer rustig. Ja, verbazingwekkend hoe snel dat soms bij mij gaat. Het is voor mij trouwens heel erg makkelijk om me te herstellen zodra ik iets tegen een ander wil zeggen (in dit geval Tijn). Dan herinner ik me het weer en dan is het goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je maar lacht, dan is het het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |