zand zon zee strand kz nouk cue box en de rest is welkomquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef zbbrox het volgende:
tvptje
wat is er zaterdag in scheveningen?
Behalve als één bepaald persoon zou komen, toch?quote:
Je zou het bijna denkenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
sjorrie moest ff zoveel mogelijk mensen in 1x bereiken
dat je maar meteen 2 topics opentquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
sjorrie moest ff zoveel mogelijk mensen in 1x bereiken
Van hoe laat tot hoe laat?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zand zon zee strand kz nouk cue box en de rest is welkom
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Behalve als één bepaald persoon zou komen, toch?
of die komt definitief al niet meer...?
[..]
Je zou het bijna denken
dusk till dawn?quote:
Daar kan ik helaas niks aan veranderen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Fijn" dat dat altijd zolang duurt
Ik doelde natuurlijk niet op jou!quote:
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas niks aan veranderen.Zulke dingen kosten nu eenmaal tijd.
Het is de bedoeling dat zo traject in 5 weken wordt afgerond.
het kan maar duidelijk zijnquote:
Arme jijquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
dubbel posten ook... tsssk. Allemaal dubbel werk. En ik heb al zo weinig tijd
Ik hoop vooral dat ik met de uitslag handvatten krijg aangereikt waarmee ik verder kan gaan met mij leven. Verder is de uitslag bijzaak.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee hoop voor jou dat eruitkomt wat je wil horen
al is t misschien beter als er gewoon niets bijznders uitkomt
linkje? duim is lui!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
Over 4 minuten weer een ronde van Fok! Take Me Out mensen!
Met vanavond voor de [singles] een bekende mannelijke deelnemer!
Tijd heb je niet, tijd maak je!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
dubbel posten ook... tsssk. Allemaal dubbel werk. En ik heb al zo weinig tijd
Heh.. iemand die handvatten wel correct zegt.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ik met de uitslag handvatten krijg aangereikt waarmee ik verder kan gaan met mij leven. Verder is de uitslag bijzaak.
Dat zal helaas niet gebeuren. Dat er niks bijzonders uitkomt.
Ik vind het veel vervelender dat het zo lang heeft geduurd dat ik getest wordt. En dat zelfs mijn vader nog twijfeld.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk niet op jou!
[..]
Ja, dat snap ik
Is nog niet gemaakt / openquote:
En ook al met een oud-collega. Hmmm. Lastig!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft Q nu weer een dubbeldate gepland?
hij zou morgen met mij.....
kee tnxquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is nog niet gemaakt / open
zal zo hier posten
Dat woord is toevallig goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heh.. iemand die handvatten wel correct zegt.![]()
Dombo!quote:
Met jou wil ik altijd wel een biertje drinken!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dombo!
Dan ga ik wel met Ludootje!
En niet met mij?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel een biertje drinken!
autootje, ga je ook mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dombo!
Dan ga ik wel met Ludootje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |