quote:Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef muay-toy het volgende:
jammer, dit topic.
Ze zijn overal hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat is grappig, ik zie ze nooit. Gewoon rtl4 vermijden.
Net een franchise onderneming, die zitten ook overalquote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn overal hoor.
Het is een virus
Maar meestal heb je nog iets aan die ondernemingen....quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Net een franchise onderneming, die zitten ook overal
Daar stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel niet dat ze ex-kutwijven zijn maar ex-soapies.
Het blijven kutwijven.
Je ziet ze overal op TV.
Ok het is niet gezond voor een viriele man van 46
Liekequote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef genakt het volgende:
omdat je die lieke bij rtl boulevard zeker zag
jaja moet toch wat kijken als ik eet
Lieke, daar noem je me een bimbo met de geheugen van een pannenkoek van Dr. Oetker.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef genakt het volgende:
omdat je die lieke bij rtl boulevard zeker zag
jaja moet toch wat kijken als ik eet
quote:
En dat moeten we bestrijden, met alle mogelijke middelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn overal hoor.
Het is een virus
Ik zeg geen neequote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dat moeten we bestrijden, met alle mogelijke middelen.
Doe jij mee aan mijn kruistocht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
quote:
quote:
Dat wordt teveel werk voor TS om dat te zoeken.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:32 schreef Teteteterek het volgende:
Ik mis pics van lekkere milfs in dit topic
TS hoeft niet eens moeite te doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat wordt teveel werk voor TS om dat te zoeken.
Beetje lekkere gaat wel wat moeite kosten gok ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
TS hoeft niet eens moeite te doen.
Bespaar me de moeite, ik hoef die chickies niet te zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:04 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Beetje lekkere gaat wel wat moeite kosten gok ik.
Lieke van Sexmondquote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Karina het volgende:
Ik ken ze gelukkig niet, wie is Lieke nou weer?
Alleen als je metroseksueel of verwijfd ben op een dusdanige manier.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:57 schreef devl1nsect het volgende:
Kut OP met die witregels man. En welke kerel kijkt naar soapseries?
Waar lees je dat ik er naar kijkquote:Op donderdag 23 april 2009 14:57 schreef devl1nsect het volgende:
Kut OP met die witregels man. En welke kerel kijkt naar soapseries?
Dat zeg ik juistquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Badabingea het volgende:
Tong, je moet niet teveel fappen op die GTST chicks
Hij kan beter fappen op Astrid Joosten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Badabingea het volgende:
Tong, je moet niet teveel fappen op die GTST chicks
Die is nog erger dan Soapiesquote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij kan beter fappen op Astrid Joosten.
Wat een belediging.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een belediging.![]()
![]()
Met Astrid Joosten kun je eindeloos fantaseren over diepgravende onderwerpen, met soapies helemaal niet.
Je verdient eigenlijk een trap voor je ballen met deze opmerking.
Kun je niet zeggen van Astrid Joosten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Domme mutsen zouden ze moeten weren van de TV
Tijdens der uitmarkt zo'n 20 jaar geleden gingen de Red Hot Chilli Peppers optreden. Mevrouw de Diva wilde voor het optreden een toespraak houden. Ze monde de duizende toeschouwers tot maante toen ze werd uitgefloten. Ze verliet met kromme rug het podium onder liters gegooid bier.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen van Astrid Joosten.
.
Had ik gemist.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens der uitmarkt zo'n 20 jaar geleden gingen de Red Hot Chilli Peppers optreden. Mevrouw de Diva wilde voor het optreden een toespraak houden. Ze monde de duizende toeschouwers tot maante toen ze werd uitgefloten. Ze verliet met kromme rug het podium onder liters gegooid bier.
Flea : 'Who was that bitch' ?
Wat een minachting van een grote artiestequote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Rita Corita.
Haar zou ik nog eens graag een keer in de bek willen schijten![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |