Ja, vind het wel een goeie eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een goeie eigenlijk
Misschien dat ik het ooit een keer ga makenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Knakworsten, in plakjes gesneden.
Is heerlijk makkelijk, pan water op tot het kookt, zak macaroni erin, en halverwege de plakjes knakworst erbij, even laten doorkoken tot alles lekker gaar is, afgieten, op een bord, kaas erover, hot ketchup erover en heerlijk smikkelenomnomnom
Daarom, dit is ultiem makkelijk en té goedkoop.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ooit een keer ga makenAls ik geen zin heb om te koken
Nah perfecte studenten maaltijdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, dit is ultiem makkelijk en té goedkoop.
Zak macaroni [500g]: 29 cent
Blikje knakworstjes: 90 cent
Beetje kaas en hot ketchup: 50 cent
Eetgenot: onbetaalbaar
Dat dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Fuck it glowmouse.. Rot eens op met je TT gekloot, mafkees.. Je post hoer niet maar wel loten kloten..
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Fuck it glowmouse.. Rot eens op met je TT gekloot, mafkees.. Je post hier niet maar wel lopen kloten..
Eensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Fuck it glowmouse.. Rot eens op met je TT gekloot, mafkees.. Je post hier niet maar wel lopen kloten..
Wat is het ook een schatquote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand 'em ff wil vertalen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:na aantal dagen weer een reactie, maar WTF schrijft ze
Luccie heeft een vriendinnetje, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand 'em ff wil vertalen
Sometimes the journey is the goal
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
na aantal dagen weer een reactie, maar WTF schrijft ze
Dikke natuurramp in rusland, of waar kwam ze vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand 'em ff wil vertalen![]()
Je hebt het gemistquote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
WTF IS ER MET DE TT GEBEURD?!!? WELKE GLADIOOL HEEFT DIT GEDAAN?
ja zoiets he. Heb daar niets van gehoord op het nieuwsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dikke natuurramp in rusland, of waar kwam ze vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."ik vraag dat jij vragen stelt die je interesseert in de volgende brief. Ik ben er zeker van dat zij zullen antwoorden."
huh?
Wie is "they"?
Die persoon kan echt geen Engels![]()
Fuck the EBU.
eerder zo'n scammer uit Ruslandquote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luccie heeft een vriendinnetje, wat schattig
Dit is de originele TTquote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
WTF IS ER MET DE TT GEBEURD?!!? WELKE GLADIOOL HEEFT DIT GEDAAN?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja zoiets he. Heb daar niets van gehoord op het nieuws![]()
Maar wat nou met deze zin:Volgens mij dat jij haar vragen moet/mag stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."ik vraag dat jij vragen stelt die je interesseert in de volgende brief. Ik ben er zeker van dat zij zullen antwoorden."
huh?
Wie is "they"?
Die persoon kan echt geen Engels![]()
![]()
Ja, daar ging ik al van uit. Maar als ik iets vraag, geeft ze daar toch geen antwoord opquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij dat jij haar vragen moet/mag stellen
De standaard copy/paste mailtje zijn natuurlijk nagekeken op fouten.. hoe verder het gaat.. hoe slechter het wordtquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al van uit. Maar als ik iets vraag, geeft ze daar toch geen antwoord opZe lult maar een end weg.
Moet je een mailtje sturen met alleen maar vragenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al van uit. Maar als ik iets vraag, geeft ze daar toch geen antwoord opZe lult maar een end weg.
Ja, en toen had ik Glow ge-PM'd met de vraag hem om te zetten, wat hij dus deed... maar dat viel niet echt in goede aardequote:
een stuk of 100 of zoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je een mailtje sturen met alleen maar vragen
Waar kun je die checken?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik voel weer een paar notes aan komen
Krijg je eigenlijk persoonlijk bericht als je een note krijgt?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef PieterBas het volgende:
Hoe weet je dan wanneer je een note hebt gekregen?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef PieterBas het volgende:
precies, dat wil ik ook weten. GM kan dat vast verhelderenquote:
Even gegoogled op vragenlijstjequote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een stuk of 100 of zo
Weet jij er nog een aantal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak ook één keer een topic
Fuck the EBU.
When did you lose your virginity?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een stuk of 100 of zo
Weet jij er nog een aantal?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Even gegoogled op vragenlijstje
Erg CU2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Even gegoogled op vragenlijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ze dan wel ff vertalen naar het Engels, maar dat lukt me wel
Fuck the EBU.
Het posten van pm's mag ook niet volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb wel "ooit" een PM van hem gehad
[..]Ik maak ook één keer een topic
waarom niet? Ik mag toch beslissen wat er met mijn inbox-gebeurdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het posten van pm's mag ook niet volgens mij
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik maakte (per ongeluk) ook een keer een topic aan met Stage SC... kreeg ik gelijk een notequote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lees wel eens dat mensen daar een ban voor krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom niet? Ik mag toch beslissen wat er met mijn inbox-gebeurd![]()
hoe zielig is datquote:Op woensdag 22 april 2009 18:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
No offense, maar een PM posten is een reden tot ban.. Edit het ff..
Ik heb er gewoon gelijk twee gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 18:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik maakte (per ongeluk) ook een keer een topic aan met Stage SC... kreeg ik gelijk een note![]()
Woohoo.. eindelijk![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb wel "ooit" een PM van hem gehadWhehehe, wat komen die me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak ook één keer een topic
Sometimes the journey is the goal
Heb jij ook ooit zo'n foutje gemaakt.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, wat komen die me bekend voor
Ik ben netjes, ik heb er geenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon gelijk twee gehad![]()
![]()
Het zijn net Russische importbruidenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon gelijk twee gehad![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit zo'n foutje gemaakt.Kan gebeuren he.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zijn net Russische importbruiden![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga weer eens gamen, voordat ik een ban of weer een note hebik kom later nog wel eens terug hier
Gamesequote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga weer eens gamen, voordat ik een ban of weer een note hebik kom later nog wel eens terug hier
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:03 schreef PieterBas het volgende:
nom nom nom.. rijmt op stom stom stom.
Wat heb je gegeten?quote:
quote:
Klopt, kloptquote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef crossover het volgende:
Verdomme, jij reist ook de hele wereld over
En ik maar studeren en arm zijn
Ik wil ookquote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, klopt
Moet 't even aanpassen, ik ga langer naar Amerika
Frequent Flyer pas gekregen van KLM
moet je wel de vakantiedagen er voor hebbenquote:
Gewoon als uitzendkracht ergens gaan werken will do the trickquote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
moet je wel de vakantiedagen er voor hebben
Dan wel ja..quote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon als uitzendkracht ergens gaan werken will do the trick
Oei dat is niet zo mooi.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb voor één vergrijp gewoon twee notes gekregen![]()
En oh ja... ik ben weer terug van gamen
Nu nog ff van het zonnetje genieten
En hebben die notes nog invloed ergens op dan?quote:
welnee, da's zatquote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan wel ja..
Nou ja, met +25 verlofdagen heb ik niks te klagen.
Ah weet je dat zekerquote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb voor één vergrijp gewoon twee notes gekregen![]()
Ja, bij de eerste 10 krijg je een week een ban.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hebben die notes nog invloed ergens op dan?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah weet je dat zeker
Of kun jij ze niet nalezen?
oh... dan heb ik nog evenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bij de eerste 10 krijg je een week een ban.
Geven ze je expres een ban die langer is dan je vakantiequote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh... dan heb ik nog even
Moet ik eigenlijk mijn tiende net voor ik op vakantie ga pakken
Wanneer ga je op vakantie als ik vragen mag.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zie ik ze dan wel weer voor aan jaquote:Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geven ze je expres een ban die langer is dan je vakantie![]()
ja dat mag je vragen...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wanneer ga je op vakantie als ik vragen mag.
Waar ga je naar toe, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja dat mag je vragen...
vanaf 20 juli en dan twee weken en dan eind augustus waarschijnlijk ook nog twee weken.
We waren eerst van plan om naar Schtoland te gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer door. Dus we moeten nog een keer gaan zoeken.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe, als ik vragen mag?
Met wie ga je naar schotland dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We waren eerst van plan om naar Schtoland te gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer door. Dus we moeten nog een keer gaan zoeken.
Alleen die boot is belachelijk duurquote:
met mijn broer, als we er nog naartoe gaan.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mijn broer, als we er nog naartoe gaan.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:07 schreef MarijeH het volgende:
Had ik al gezegd dat ik had gedroomd over onze oude boerderij in Vriezenveen. We woonden tot juni 2001 in Vriezenveen. Sinds 2001 woon ik in vroomshoop, nooit droomde ik over onze oude boerderij en gisternacht was de eerste keer. Vond ik erg vreemd.
Nou die kans lijkt me klein. Vind het hier iets leuker. Maar sinds ik stage loop rijdt ik er elke werkdag langs met de auto.quote:
Een Yaris is niet basic ja!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Over een paar maanden maar eens een auto gaan kopen.. Zit alleen te denken aan een gloednieuwe auto (maar pretty basic, Toyota Yaris of iets dergelijks) of een nieuwe tweedehands uit 2006-2007 met iets meer luxe
Ik heb er inmiddels ook 10 hoor.. Maak je niet drukquote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij tien notes ja?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels ook 10 hoor.. Maak je niet druk
goed bezig geweest danquote:Op woensdag 22 april 2009 22:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Tijdje terug nog maar 4, dus ik heb goed verzameld vandaag volgens mij
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
nee.. dat interesseert me geen zier. Ik heb geen idee waarvoor ze zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeker ook een paar keer 'school en' vergeten
dat kost je er weer één.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. dat interesseert me geen zier. Ik heb geen idee waarvoor ze zijn eigenlijk.
Waarschijnlijk voor de OP van daarnet en de opmerking die ik maakte naar GM in een post.
Ach ja.. als tie daar een hard plassertje van krijgt
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Jepquote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef Milou__ het volgende:
Dean weer aan het werk?
quote:
quote:Topictitel: "School en Stage SC #954 stom stom stom!!!!" -> "School en Stage SC #954 nom nom nom"
Nooit.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:04 schreef The_Dean het volgende:
Wees eerlijk, hoe vaak word er nou genote over iets positiefs?
quote:Op donderdag 23 april 2009 06:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste werkdag voor deze week.
Goede morge allemaal.quote:
hmm,, agja, ik heb het topic ook gevonden =)quote:Op donderdag 23 april 2009 08:45 schreef Daph_ het volgende:
Nee Nico is er denk ik pas over een kwartier-halfuur
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:52 schreef Daph_ het volgende:
Geen werkSupervisor reageert niet op werk-verzoek via email
Wordt een leuke dag vandaag
hoe komt het?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef eer-ik het volgende:
Sodemieters, ik heb zoooo geen zin om te werken.
Hoe voorkom je het kan je beter zeggen..quote:
Ik zat mobiel dus dat ging niet.. Ok kik zo eel of ok het nog San kan passenquote:Op donderdag 23 april 2009 08:36 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Goede morge allemaal.
Is Nico er al?? hij is vergeten een link naar dit topic in zijn lapo te zetten
omdat alles weer tegenzit.quote:
ok tis je vergevenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zat mobiel dus dat ging niet.. Ok kik zo eel of ok het nog San kan passen
Proficiat ermee =). nu krijg je zeker beschuit met blauwe muisjesquote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
goedesmorgens.. ook vanachter het bureau nu![]()
Collega is vannacht vader geworden. Zijn vrouw was al een week te laat en ze zouden het vandaag gaan opwekken, maar toen kwam het vannacht toch nog rond een uurtje of 1. Het is een jongetje en heet Thomas.
Moet je die note wel weer weghalen als ik weer terug ben van vakantiequote:Op donderdag 23 april 2009 00:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Als je als mod iets opvalt dan kun je een note plaatsen; soms is het alleen een quote, maar ik kan bijvoorbeeld ook neerzetten wanneer Luctor op vakantie gaat zodat ze daar rekening mee kunnen houden bij een ban![]()
ben je op vakantie geweest dan recentelijk? (doe pas mee vanaf topic 950 dus weet nog niet zo veel xD )quote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je die note wel weer weghalen als ik weer terug ben van vakantie
nee, lees de quote ook ffquote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
ben je op vakantie geweest dan recentelijk? (doe pas mee vanaf topic 950 dus weet nog niet zo veel xD )
Om nog heel even hierop terug te komen.. (Zie deze post nu pas door de quote van Luctor)quote:Op donderdag 23 april 2009 00:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
En Psychonikeo: let eens wat beter op die noteteller want ik heb je al maanden niet genote en daarvoor echt heel sporadisch. Maar het valt me wel op dat jij regelmatig negatief over mij praat, dus ik wil je vragen daarmee te stoppen.
heb je op school niets geleerd ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
ben je op vakantie geweest dan recentelijk? (doe pas mee vanaf topic 950 dus weet nog niet zo veel xD )
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
(Zie deze post nu pas door de quote van Luctor)
Die kunnen ook voor positieve dingen zijn. Dus die 10 notes van mij zijn gewoon allemaal lieve dingen!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan krijg ik hier straks weer een note voor.
neu,, school is een soort van vrijheid =)quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je op school niets geleerd ofzo?
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die kunnen ook voor positieve dingen zijn. Dus die 10 notes van mij zijn gewoon allemaal lieve dingen!
Dat laatste is hier dus het gevalquote:Op donderdag 23 april 2009 08:58 schreef Olment het volgende:
[..]
![]()
ik vind niet werken nie zo heel erg, ma als ik dan niks te doen heb wel. dan ga ik me vervelen
Wat leukquote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
goedesmorgens.. ook vanachter het bureau nu![]()
Collega is vannacht vader geworden. Zijn vrouw was al een week te laat en ze zouden het vandaag gaan opwekken, maar toen kwam het vannacht toch nog rond een uurtje of 1. Het is een jongetje en heet Thomas.
daarom!! Love, pies en happynessquote:
maar kan je dan op zo'n dag niet met je scriptie bezig zijn. Ik bedoel je schrijf toch 'geen werk' op toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat laatste is hier dus het gevalIk heb nu wel een klein klusje van mijn collega, maar de supervisor reageert gewoon niet
jaaa.. muisjesquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat leuk
Gefeliciteerd met de kleine van je collega Nico
Binnenkort beschuit met muisjes
en bellen geen optie?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat laatste is hier dus het gevalIk heb nu wel een klein klusje van mijn collega, maar de supervisor reageert gewoon niet
Ja dat ga ik vandaag ook doenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom!! Love, pies en happyness
[..]
maar kan je dan op zo'n dag niet met je scriptie bezig zijn. Ik bedoel je schrijf toch 'geen werk' op toch?
Uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja.. je moet jezelf maar bezig houden danquote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vandaag ook doen
Ik heb net al zomerkleding besteld Alles is te groot, een declaratie voor de Medezeggenschapsraad ingevuld en het nieuws gelezen
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu
Even naar hem toelopen. Of gewoon aan je scripte werkenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je moet jezelf maar bezig houden dan
[..]
Lukt primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is bezig, en geloof me, hij wordt er niet vrolijk van als ie nu gestoord wordtquote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even naar hem toelopen. Of gewoon aan je scripte werken
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. die stagiaire is er weer. Moordneigingen zijn weer aanwezig
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lukt primagoed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij niet.. Dat vervelende Chinese mens met de stomste en irritantste verhalen enzo.. Ze komt me zo ontzettend mijn strot uitquote:![]()
zeg dat ze de verhalen moet opschrijven ipv tegen jou vertellen, en als ze er genoeg heeft maakt ze er een bundel van en gaat ze naar een uitgever. ben jij van haar af en heeft zij een boek geschreven.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo
[..]
Volgens mij niet.. Dat vervelende Chinese mens met de stomste en irritantste verhalen enzo.. Ze komt me zo ontzettend mijn strot uit
Dan hem met rust laten en jij lekker FOK!kenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij is bezig, en geloof me, hij wordt er niet vrolijk van als ie nu gestoord wordt
Iets zegt me dat ze dat niet gaat doen. We proberen haar eigenlijk altijd te ontwijken met de lunch en dat lukt de laatste tijd steeds beter, maar van de week waren we haar weer kwijt en gingen wij aan de grote lunchtafel in de kantine zitten. Komt ze opeens aan en roept ze dat ze al gegeten heeft, maar gewoon even een boekje komt lezen dan aan tafel.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef Olment het volgende:
[..]
zeg dat ze de verhalen moet opschrijven ipv tegen jou vertellen, en als ze er genoeg heeft maakt ze er een bundel van en gaat ze naar een uitgever. ben jij van haar af en heeft zij een boek geschreven.
Dus je gaat beetje extra taart eten..?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vandaag ook doen
Ik heb net al zomerkleding besteld Alles is te groot, een declaratie voor de Medezeggenschapsraad ingevuld en het nieuws gelezen
was ook mijn eerste gedachte dat ze allemaal te grote zomerkleding besteld hadquote:Op donderdag 23 april 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus je gaat beetje extra taart eten..?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 23 april 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus je gaat beetje extra taart eten..?
Goshquote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte dat ze allemaal te grote zomerkleding besteld had
Ben je zwanger?quote:
quote:
Need I say more?quote:Ik heb net al zomerkleding besteld Alles is te groot
Dat begrijp ik ook wel. Het was ook bootje die het postte. Ik zei alleen dat ik dat eerst dacht, omdat je zin zo was opgebouwd.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GoshJe begrijpt toch zelf ook wel dat ik dat niet bedoel
waarschijnlijk gaat de vergadering wel door, maar niet op dat tijdstipquote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:
Jeez. Vandaag zou ik eigenlijk met de directeur vergaderen (11.30 - 12.30), kreeg ik een mail dat ie verzet was, ik terugmailen of het klopte dat de vergadering niet doorging (bevestiging), zegt de een dat we niet gaan vergaderen en de ander zegt van welHoe moet ik nou weten of ik naar school moet komen?
Truequote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Het was ook bootje die het postte. Ik zei alleen dat ik dat eerst dacht, omdat je zin zo was opgebouwd.
Jij begrijpt het toch ook als ik ergens een T neerzet ipv een D, maar dan wordt het ook genoemd
Kon ik niet echt uit je zin halen, maar goed..quote:
logisch nadenken is je ook vreemd?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kon ik niet echt uit je zin halen, maar goed..
Communicatie is weer top dusquote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:
Jeez. Vandaag zou ik eigenlijk met de directeur vergaderen (11.30 - 12.30), kreeg ik een mail dat ie verzet was, ik terugmailen of het klopte dat de vergadering niet doorging (bevestiging), zegt de een dat we niet gaan vergaderen en de ander zegt van welHoe moet ik nou weten of ik naar school moet komen?
Ja zoals ik het had begrepen is de vergadering verschoven naar 4 mei. Alleen toen ik mailde of we wel een reguliere vergadering hadden, zei één van de mensen die reageerde dat het allemaal niet doorging vandaag, en zegt een ander dat de vergadering met de directeur vandaag wel gewoon doorgaatquote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat de vergadering wel door, maar niet op dat tijdstip
wie is het belangrijkste? Dan zou ik gewoon daar vanuit gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zoals ik het had begrepen is de vergadering verschoven naar 4 mei. Alleen toen ik mailde of we wel een reguliere vergadering hadden, zei één van de mensen die reageerde dat het allemaal niet doorging vandaag, en zegt een ander dat de vergadering met de directeur vandaag wel gewoon doorgaat
Ja ik ga wel gewoon even naar schoolquote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie is het belangrijkste? Dan zou ik gewoon daar vanuit gaan
Om het lekker overzichtelijk te houdenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik ga wel gewoon even naar schoolIk snap er echt helemaal niks meer van en in mijn agenda staan nu dus 5 afspraken ofzo die betrekking hebben op dezelfde vergadering
Als je je nou indenkt dat ze het via internet heeft besteld, binnen heeft gekregen en alles blijkt te groot te zijn, krijg je een hele andere insteek van de hele zin..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
logisch nadenken is je ook vreemd?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Om het lekker overzichtelijk te houden
Hm, dat kan ook. Nou ja ik bedoelde dus dat mijn zomerkleding van vorig jaar en het jaar daarvoor allemaal te groot is en dat ik daarom nieuwe heb besteld (die hopelijk wel past)quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je je nou indenkt dat ze het via internet heeft besteld, binnen heeft gekregen en alles blijkt te groot te zijn, krijg je een hele andere insteek van de hele zin..
Jouw of mijn visie is niet altijd de juiste, of de enige juiste..
ik dacht ook al dat je te grote kleding had besteld en wat 15 posts later oude zomerkleding bleek te zijn,, k snapte dr al nie veel meer vanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm, dat kan ook. Nou ja ik bedoelde dus dat mijn zomerkleding van vorig jaar en het jaar daarvoor allemaal te groot is en dat ik daarom nieuwe heb besteld (die hopelijk wel past)
Oh my, ik dacht toch dat ik duidelijk wasquote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef Olment het volgende:
[..]
ik dacht ook al dat je te grote kleding had besteld en wat 15 posts later oude zomerkleding bleek te zijn,, k snapte dr al nie veel meer van![]()
dus thx voor deze verhelderende post
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je je nou indenkt dat ze het via internet heeft besteld, binnen heeft gekregen en alles blijkt te groot te zijn, krijg je een hele andere insteek van de hele zin..
Jouw of mijn visie is niet altijd de juiste, of de enige juiste..
Ik zeg niet dat mijn visie de enige juist is, maar als je dan alles zo goed leest, datn zie je dus dat ze het net besteld heeft. Ik ben in dit geval dus niet mijn visie aan het doordrukken hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:24 schreef jna het volgende:
Hoi Nico
Was je gister weer aan het rellen
Zo zie je maar weer.. Vrouwen komen van Venus en mannen van Marsquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh my, ik dacht toch dat ik duidelijk was.
ik begreep je wel hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
kan ook zijn dat het aan mij ligt hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ach.. het kan beter aan je liggen als aan je snuffelen toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
kan ook zijn dat het aan mij ligt hoor
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat mijn visie de enige juist is, maar als je dan alles zo goed leest, datn zie je dus dat ze het net besteld heeft. Ik ben in dit geval dus niet mijn visie aan het doordrukken hoor.
[..]
uitlokking.. allemaal uitlokking
ligt eraanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach.. het kan beter aan je liggen als aan je snuffelen toch?
morguhhquote:
kun je niet installeren?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo jammer trouwens dat ik hier geen java op de PC heb
nou ja.. 'het', dat klinkt mij sowieso niet aanlokkelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef Olment het volgende:
[..]
ligt eraanwie er aan ligt en wie er snuffelt
[..]
morguhh
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef Olment het volgende:
[..]
ligt eraanwie er aan ligt en wie er snuffelt
[..]
morguhh
Nooit je ongelijk toegeven !quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
kan ook zijn dat het aan mij ligt hoor
agree,, tis niet vrouwlijk danquote:Op donderdag 23 april 2009 10:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. 'het', dat klinkt mij sowieso niet aanlokkelijk
nee, daar heb ik hier (op het werk) geen rechten toequote:
Ga ze aanklagenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, daar heb ik hier (op het werk) geen rechten toe
op school gebruikte we hier virtual machines voor. ma je kunt het als het goed is ook op een usb stick oid zetten. (btw,, waar heb je java voor nodig?)quote:Op donderdag 23 april 2009 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Edit: Of er moet een ICT'er zijn die weet hoe ik het toch kan installeren zonder rechten. Aangezien er hier genoeg ICT'er zijn in het topic
Ik geloof dat ik ook de enige ben, met een PC zonder javaquote:
Kan je niet lokaal inloggen als administrator?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Edit: Of er moet een ICT'er zijn die weet hoe ik het toch kan installeren zonder rechten. Aangezien er hier genoeg ICT'er zijn in het topic
om dequote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
op school gebruikte we hier virtual machines voor. ma je kunt het als het goed is ook op een usb stick oid zetten. (btw,, waar heb je java voor nodig?)
via IE log ik in op de Citrix.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je niet lokaal inloggen als administrator?
Log je btw in via een domein, of lokaal?
Dat loopt niet via javaquote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
om deen
en
en
en
te laten bewegen. Want bij mij staan ze nu stil
Dan zou ik gewoon een persoon van de ICT opzoeken, die heeft het binnen 5 minuten voor elkaarquote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook de enige ben, met een PC zonder java
Maar hoe krijg ik die dan bewegend?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat loopt niet via javaDat zijn gewoon .gif bestanden (oftewel, van zichzelf bewegende plaatjes)
Haha ja hier ook nog steeds.. Heb nog steeds geen reactie van knorrige supervisor (surprise).quote:Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook niet veel doen ben ik bang
Het is weer zo'n dag
Ik zeg niet dat ik niets te doen heb (hoewel het niet veel is op het moment), maar meer dat ik vandaag gewoon geen zin hebquote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja hier ook nog steeds.. Heb nog steeds geen reactie van knorrige supervisor (surprise).
Waarom heb je niet veel te doen? Heb je te hard doorgewerkt?
ik heb het nadeel dat er ook niet veel te doen is, mja,, slowchatten met mensen in het zelfde schuitje is altijd wel leuk =)quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niets te doen heb (hoewel het niet veel is op het moment), maar meer dat ik vandaag gewoon geen zin heb
mja, ik heb ook het idee dat ik een beetje grumpey ben, dus misschien is dat ook niet ideaalquote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
ik heb het nadeel dat er ook niet veel te doen is, mja,, slowchatten met mensen in het zelfde schuitje is altijd wel leuk =)
thnx, maar heb geen IEAK6 hierzo kunnen vinden. Maar zo'n ramp is het ook weer niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
http://forums.citrix.com/thread.jspa?threadID=33926
Lees dat maar door Luctor
k werk ook via Citrix, 1 voordeel heb ik,, ik ben admin en kan dus wel alles installeren enzoquote:Op donderdag 23 april 2009 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
via IE log ik in op de Citrix.
Nee, maar ik denk dat ze het via dat systeem hebben uitgezetquote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx, maar heb geen IEAK6 hierzo kunnen vinden. Maar zo'n ramp is het ook weer niet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]
k werk ook via Citrix, 1 voordeel heb ik,, ik ben admin en kan dus wel alles installeren enzo
Hihi ja dat heb je wel eens hequote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niets te doen heb (hoewel het niet veel is op het moment), maar meer dat ik vandaag gewoon geen zin heb
idd. zo'n ramp is het ook weer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ze het via dat systeem hebben uitgezetMaarja, om moeilijk te gaan doen voor wat plaatjes...
En als je nou naar fok surft via www.hidemyass.com?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. zo'n ramp is het ook weer niet
Maar ja, Nederlander hè, altijd wat te klagen
*hoor de wind waait door het topic*quote:
Gisteren even een paar cruise missiles naar een paar landen geschoten.. Vandaag een grondoffensief er overheen. Was best grappig. Hoop dat je ook beetje snel doorgroeit. 1 Aanval leverde me ff mooi $1 Miljoen op. Ben alleen wel even 12.000 soldiers kwijtquote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef Olment het volgende:
[..]
*hoor de wind waait door het topic*
Doorgroeien schiet nog niet erg op, ben eerst nog 18 dage aan het wachten voor de "ultieme tax innen"quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren even een paar cruise missiles naar een paar landen geschoten.. Vandaag een grondoffensief er overheen. Was best grappig. Hoop dat je ook beetje snel doorgroeit. 1 Aanval leverde me ff mooi $1 Miljoen op. Ben alleen wel even 12.000 soldiers kwijt
Niet iemand die je kunt laten gaan? een collega die je lekker kunt maken met iets en daardoor naar de supermakt gaat en evt. iets voor jou kan meenemenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in![]()
Heb alleen geen zin om naar de supermarkt te fietsen
Fietsen lui krengquote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in![]()
Heb alleen geen zin om naar de supermarkt te fietsen
Zij heeft al zomervakantiequote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Niet iemand die je kunt laten gaan? een collega die je lekker kunt maken met iets en daardoor naar de supermakt gaat en evt. iets voor jou kan meenemen
Ik loop geen stage meerquote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Niet iemand die je kunt laten gaan? een collega die je lekker kunt maken met iets en daardoor naar de supermakt gaat en evt. iets voor jou kan meenemen
valt dat ff tegenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik loop geen stage meerIk ben vrijwillig hier
Als je kan, zou ik niet wachten op die 18 dagen. Dat is momenteel amper lonend. Ik zou vragen of er landen zijn die je nog een paar miljoen toe kunnen schuiven. Vraag even op IRC wat je het beste kan doen. In mijn optiek is het gewoon nutteloos om nu 18 dagen te wachten met je collect. Alsof je mensen al genoeg geld verdienen. Je kan dan je bills betalen en houd misschien 1 miljoen over ofzo. poe poequote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Doorgroeien schiet nog niet erg op, ben eerst nog 18 dage aan het wachten voor de "ultieme tax innen"
beetje land/infra en soldiers kopen, maar meer doe ik atm nog niet
Want dat ben jij al?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Als je bij jnlou maar niet zo lui bent
Als jij zo door gaat komt er geen jnlou meer. Dan wordt het jnquote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Als je bij jnlou maar niet zo lui bent
Ok, we nemen wel een (vrouwelijke) stagiaire in dienst om Italiaanse Bollen te halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat komt er geen jnlou meer. Dan wordt het jn
nee helpt niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En als je nou naar fok surft via www.hidemyass.com?(Proxy)
Die ligt al in je postvakjequote:Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, we nemen wel een (vrouwelijke) stagiaire in dienst om Italiaanse Bollen te halen.
Hoe staat het met het bedrijfsplan?
Ik doe CoD4: MW.. En TF2.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was even old skool CoD: UO aan het doen
Nee, moet je maar goed kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie niks. Mail het maar naar m'n hotmail
da zit er voor mij ook in vandaag, in me uppie lunchen terwijl de rest cultureel aan het picknicken is ergens in de middle of no shit, en daarna een terrasje pikken, k kan tot 5 hier biljven en telefoon/email in de gate houwequote:Op donderdag 23 april 2009 12:31 schreef Psychonikeo het volgende:
maar weer eens 'gezellig' bureaulunchen
beetje jammer is datquote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef Olment het volgende:
[..]
da zit er voor mij ook in vandaag, in me uppie lunchen terwijl de rest cultureel aan het picknicken is ergens in de middle of no shit, en daarna een terrasje pikken, k kan tot 5 hier biljven en telefoon/email in de gate houwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |