Ja, vind het wel een goeie eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een goeie eigenlijk
Misschien dat ik het ooit een keer ga makenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Knakworsten, in plakjes gesneden.
Is heerlijk makkelijk, pan water op tot het kookt, zak macaroni erin, en halverwege de plakjes knakworst erbij, even laten doorkoken tot alles lekker gaar is, afgieten, op een bord, kaas erover, hot ketchup erover en heerlijk smikkelenomnomnom
Daarom, dit is ultiem makkelijk en té goedkoop.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ooit een keer ga makenAls ik geen zin heb om te koken
Nah perfecte studenten maaltijdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, dit is ultiem makkelijk en té goedkoop.
Zak macaroni [500g]: 29 cent
Blikje knakworstjes: 90 cent
Beetje kaas en hot ketchup: 50 cent
Eetgenot: onbetaalbaar
Dat dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Fuck it glowmouse.. Rot eens op met je TT gekloot, mafkees.. Je post hoer niet maar wel loten kloten..
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Fuck it glowmouse.. Rot eens op met je TT gekloot, mafkees.. Je post hier niet maar wel lopen kloten..
Eensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Fuck it glowmouse.. Rot eens op met je TT gekloot, mafkees.. Je post hier niet maar wel lopen kloten..
Wat is het ook een schatquote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand 'em ff wil vertalen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:na aantal dagen weer een reactie, maar WTF schrijft ze
Luccie heeft een vriendinnetje, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand 'em ff wil vertalen
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
na aantal dagen weer een reactie, maar WTF schrijft ze
Dikke natuurramp in rusland, of waar kwam ze vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand 'em ff wil vertalen![]()
Je hebt het gemistquote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
WTF IS ER MET DE TT GEBEURD?!!? WELKE GLADIOOL HEEFT DIT GEDAAN?
ja zoiets he. Heb daar niets van gehoord op het nieuwsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dikke natuurramp in rusland, of waar kwam ze vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."ik vraag dat jij vragen stelt die je interesseert in de volgende brief. Ik ben er zeker van dat zij zullen antwoorden."
huh?
Wie is "they"?
Die persoon kan echt geen Engels![]()
Fuck the EBU.
eerder zo'n scammer uit Ruslandquote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luccie heeft een vriendinnetje, wat schattig
Dit is de originele TTquote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
WTF IS ER MET DE TT GEBEURD?!!? WELKE GLADIOOL HEEFT DIT GEDAAN?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja zoiets he. Heb daar niets van gehoord op het nieuws![]()
Maar wat nou met deze zin:Volgens mij dat jij haar vragen moet/mag stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."ik vraag dat jij vragen stelt die je interesseert in de volgende brief. Ik ben er zeker van dat zij zullen antwoorden."
huh?
Wie is "they"?
Die persoon kan echt geen Engels![]()
![]()
Ja, daar ging ik al van uit. Maar als ik iets vraag, geeft ze daar toch geen antwoord opquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij dat jij haar vragen moet/mag stellen
De standaard copy/paste mailtje zijn natuurlijk nagekeken op fouten.. hoe verder het gaat.. hoe slechter het wordtquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al van uit. Maar als ik iets vraag, geeft ze daar toch geen antwoord opZe lult maar een end weg.
Moet je een mailtje sturen met alleen maar vragenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al van uit. Maar als ik iets vraag, geeft ze daar toch geen antwoord opZe lult maar een end weg.
Ja, en toen had ik Glow ge-PM'd met de vraag hem om te zetten, wat hij dus deed... maar dat viel niet echt in goede aardequote:
een stuk of 100 of zoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je een mailtje sturen met alleen maar vragen
Waar kun je die checken?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik voel weer een paar notes aan komen
Krijg je eigenlijk persoonlijk bericht als je een note krijgt?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef PieterBas het volgende:
Hoe weet je dan wanneer je een note hebt gekregen?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef PieterBas het volgende:
precies, dat wil ik ook weten. GM kan dat vast verhelderenquote:
Even gegoogled op vragenlijstjequote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een stuk of 100 of zo
Weet jij er nog een aantal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak ook één keer een topic
Fuck the EBU.
When did you lose your virginity?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een stuk of 100 of zo
Weet jij er nog een aantal?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Even gegoogled op vragenlijstje
Erg CU2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |