En 2008.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef infp2009 het volgende:
Dit topic moet eigenlijk heten: "de immer behalve die ene keer in 2006* falende FOK! lowlands-meet 2009!" heten...
*geloof ik...
ja, daar was ik ook bijquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef infp2009 het volgende:
Dit topic moet eigenlijk heten: "de immer behalve die ene keer in 2006* falende FOK! lowlands-meet 2009!" heten...
*geloof ik...
Jij bent dan ook stoerquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Anyway, as always; Aanwezig mits te dronken/vrolijk/bezig met andere dingen.
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
arjan, jij ook hier
als dj promo komt kom ik ook![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:46 schreef kciR het volgende:
Zet mij maar bij optie 2, niet dat ik jullie eng vind, meer dat ik niet weet of ik op dat moment in de 24 uurs tent bent..
puik planquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kom absoluut niet. Ook niet als ik dronken ben.
Gaan we niet knuffelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langsquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gaan we niet knuffelen?
Dan kom ik ook niet!
Wij hebben samen enorm dronken staan dansen in de 24h tent ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezien
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?Party hardy dansjes doen.
Nou dat is het mooie, dat weet helemaal niemand. Maar dat ik op camping 3 sta is zeker. Je herkent me aan m'n shine, en de terror (of nederlandstalig, ligt aan m'n stemming) door de speakers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langs
natuurlijk weet ik nog wel iemand met kaartjes te koopquote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis de optie 'Ik heb geen kaartje', anders zou ik wel/niet komen.
Gezellig ben jij zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
Volgens de laatste verhalen staat jouw tent in de buurt van die van mij dus kunnen we elkaar eraan herinneren!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het proberen, kan niks garanderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |