helaas voor hun is de vix wel opgelopenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van de Amerikanen.
Half 3 cijfers! Ga je met fortis gokken voor morgen ?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef lammegiraf het volgende:
ik ga eerst even stevig lunchen....voor het eerst dat de broodjes virtueel betaald kunnen worden door winst op Fortis!
kan vanmiddag nog wel spannend worden.
rond een uurtje of 3 kijk ik wel even weer hoe we ervoor staan.
Cijfers van Fortis?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Half 3 cijfers! Ga je met fortis gokken voor morgen ?
En dat kwam nog niet eens zo slecht uit. Ik heb mn shorts vanochtend de deur uitgedaan en m'n longs behouden. Moest daarna even een college volgen en ik zie inmiddels dat mn sprinter longs alweer op 17% winst staan.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:05 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
wel een mooi moment nu om je keus te maken!
Ooohh, dus we zitten nu al 10 jaar in een winter die ongeveer 10-20 jaar kan duren.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef pberends het volgende:
http://www.iex.nl/columns/columns_artikel.asp?colid=41869
Kondratieff's kou
in ieder geval geen cijfers van Fortis volgens mij.quote:
En meteen naar het hoogste punt van de dag tot nuquote:Op donderdag 23 april 2009 14:36 schreef Anoniemos het volgende:
Volgens forexfactory slechter dan verwacht!
Ik wil net zeggenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:43 schreef Gremen het volgende:
[..]
En meteen naar het hoogste punt van de dag tot nu
Ik gok het op een slot van 233quote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef Gremen het volgende:
Ik heb nog zelden zo een mooie rechte lijn in het dagverloop gezien.
* klopt af. Om 15:30 zal er wel wat gebeuren
Cijfers van >500.000 duiden gewoon op een verdere verslechtering van de economie daar. We ain't seen nothing yet.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:36 schreef Anoniemos het volgende:
23-04-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 18 apr verwachting was +30.000
23-04-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 11 apr waren 610.000
23-04-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 11 apr gewijzigd naar 613.000
23-04-2009 14:30:00 VS verlengde aanvragen week 11 apr +93.000 naar 6.137.000
23-04-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 18 apr +27.000 naar 640.000
Volgens forexfactory slechter dan verwacht!
Van mij mogen we nog wel even door gaan ik zit namelijk short vanaf ong. het hoogste punt vandaag.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
DJ nu in de min... Maar voor hoe lang nog?
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
DJ nu in de min... Maar voor hoe lang nog?
Tja, de grafiek op google zag er iets spectaculairder uit, maar wss komt dat door de kleine spreadquote:
M'n shorts de deur uitgedaan voor net geen 20% winst. Even lunchen en dan weer verderquote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Van mij mogen we nog wel even door gaan ik zit namelijk short vanaf ong. het hoogste punt vandaag.
dan zat er nog niet veel in die paas poehaquote:Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef veekeend het volgende:
[..]
Cijfers van >500.000 duiden gewoon op een verdere verslechtering van de economie daar. We ain't seen nothing yet.Er gaat nog een hoop ellende komen.
Fuck lunch, ben voor korte tijd weer long.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:00 schreef TheRoach het volgende:
En daar gaan we naar beneden. Of zullen we straks toch weer omhoog gaan
Net voor drama cijfers eruit?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
M'n shorts de deur uitgedaan voor net geen 20% winst. Even lunchen en dan weer verder
Omlaag:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:00 schreef TheRoach het volgende:
En daar gaan we naar beneden. Of zullen we straks toch weer omhoog gaan
Alweer de deur uit en over op shorts, lange leve geen commisiesquote:Op donderdag 23 april 2009 15:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
M'n shorts de deur uitgedaan voor net geen 20% winst. Even lunchen en dan weer verder
Ja, dat was wel balen. Maja, zat toch nog op goede winst van mn shorts dus dat valt meequote:
Heel simpel, als ze het gaan verlengen blijf ik bij sprinters anders niet. Ik handel op dagen zoals deze toch wel 20 keer per dag tussen de sprintertjes. En dat scheelt toch al snel 200 eu per keerquote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef TeringHenkie het volgende:
Denken jullie dat Binck de sprinteractie tot nog een keer gaat verlengen?
Nee, daarom proberen ze denk ik die turbo's te verstoppen op de site. Vorige keer moesten ze de actie wel verlengen omdat volume in turbo's toen nog steeds groter was.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef TeringHenkie het volgende:
Denken jullie dat Binck de sprinteractie tot nog een keer gaat verlengen?
Hierom misschien:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, daarom proberen ze denk ik die turbo's te verstoppen op de site. Vorige keer moesten ze de actie wel verlengen omdat volume in turbo's toen nog steeds groter was.
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Het principeakkoord tussen TNT Post en de vakbonden voor een nieuwe CAO is definitief van tafel. Donderdag werd bekend dat de leden van de grootste vakbond ABVAKABO FNV hebben tegengestemd, nadat eerder de leden van CNV Publieke Zaak en BVPP het plan al afkeurden.
Volgens ABVAKABO heeft 68% van de leden tegen het plan gestemd. Hierdoor blijft de huidige CAO ongewijzigd van kracht. ABVAKABO zal geen nieuwe onderhandelingen met TNT Post beginnen.
"We zijn niet van plan een nieuwe poging te wagen om het akkoord op te poetsen. Het is kansloos om het inleveren van de arbeidsvoorwaarden van tafel te krijgen", zegt Peter Wiechmann, onderhandelaar ABVAKABO.
In het principeakkoord was afgesproken dat werknemers loon zouden inleveren, in ruil voor het behoud van werk.
Volgens ABVAKABO heeft het wantrouwen van werknemers richting het bestuur van TNT een rol gespeeld in de afwijzing. "Het is een ingrijpend akkoord waar onze leden inhoudelijk grote moeite mee hadden. Dat is in een voedingsbodem terechtgekomen vanwege het wantrouwen. Dit was de laatste druppel", aldus Wiechmann.
Vorige week stelde postvakbond BVPP dat het personeel zich niet serieus genomen voelt en dat de heersende bedrijfscultuur voor de leden een belangrijke reden was het principe-akkoord van de hand te wijzen.
TNT Post stelt in een reactie de afwijzing van het akkoord te respecteren, maar te betreuren. Het bedrijf zegt door te gaan met de voorbereiding van de reorganisatieplannen "die nu nodig zijn om de noodzakelijke besparingen te bereiken".
TNT bracht eerder al naar buiten dat binnen e e n tot drie jaar 11.000 banen op de tocht komen te staan als niet wordt ingegrepen. TNT Post telt 23.000 werknemers in Nederland en heeft te maken met dalende volumes door digitalisering en de liberalisering van de postmarkt per 1 april 2009.
ABVAKABO verwacht dat TNT nu werknemers zal gaan ontslaan. Daartegen zal de vakbond "op een andere manier actievoeren", stelt Weichmann. Of daarbij ook gestaakt zal worden is volgens de vakbondsman nog niet aan te geven.
Dat is wel zonde, in een poep en een scheet 300 eu,- weggeknald.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:28 schreef lammegiraf het volgende:
ook lekker....even een telefoontje en mijn 2000 sprintertjes knallen even 15 cent het verlies in....zo blijft er van de gesprokkelde winst vandaag niet veel over
mijn grote trade is 4K sprinters maar die gaat er dan ook meteen weer uit met 5 a 10 ct verschillen. In deze tijden is het risico me echt te groot om vast te houden....was overigens een verlies trade.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is wel zonde, in een poep en een scheet 300 eu,- weggeknald.
Wat is eigenlijk het aller hoogste aantal sprinters/turbo's wat je met 1 trade ooit hebt aangeschaft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |