ach je weet het sentiment is gedrukt als mittal vandaag zo stijgt vliegt bij de eerste daling weer evenhard onderuit.als olie zakt en goud stijgt weet je dat het sentiment bedrukt is. ik ga dus weer short op mittal alleen effe het juist instap moment bekijken de rally heeft nog steeds legs op dit moment.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Echt ziek weer, maar goed. Ik blij dat ik bij een stijging eens niet short zit in Arcelor.
Alleen maar longs nu.
Ik was inmiddels al weer short gegaan maar dat moet misschien toch maar weer de deur uit want daar draaien we een miniem verliesje op.quote:
Ik had mn shorts al weer verkocht en toen weer longs aangeschaft en die gooi ik zo ook weer de deur uit. Heb inmiddels op m'n longs ook al weer 5 cent per sprinter winst.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:00 schreef edwinh het volgende:
hoe zat het ook alweer met die 3fases in BMR we zitten volgens mij duidelijk in de laatste fase voor we echt down gaan
Zit je nog steeds vol in de puts?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:00 schreef edwinh het volgende:
hoe zat het ook alweer met die 3fases in BMR we zitten volgens mij duidelijk in de laatste fase voor we echt down gaan
ik heb er idd wel wat mt 20.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit je nog steeds vol in de puts?
Morgen komen de steunaanvragen weer, dus ik vermoed dat we om half 3 weer omlaag gaan. Geen reden om nu al te shorten imho.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zullen we morgen openen. Hmm. Vandaag ging het erg goed, maar twijfel erg over de opening voor morgen .. Ik neig naar flink de boel shorten.
verklaar u nader?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef TheRoach het volgende:
Ik heb shorts 238, dus mochten we morgen door de 238 gaan heb ik relatief niet zoveel verlies en als we stijgen heb ik mooie winst
Heb er 200 gekocht voor 88 cent. Mochten we morgen door 238 is sprintertje vaak nog rond de 70 cent waard, dus 18 cent per sprinter. In totaal 36 euro verlies. Maar als we stijgen heb je vaak nog wel mooier winstje. Even afwachten ik zie wel hoe het gaat :p. Mocht het fout gaan, dan zij het zo... Kan het wel lijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |