Afwisseling waarvan? Volgens mij zijn de meeste commissie-vergaderingen zwaar inhoudelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, dat het gisteren eens om de inhoud ging was een welkomen afwisseling (zacht uitgedrukt)
Weet ik maar die zijn meestal erg low-profile. Bewust overigens door de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Afwisseling waarvan? Volgens mij zijn de meeste commissie-vergaderingen zwaar inhoudelijk.
Ach, hij is pas eind vorig jaar gedraaid....quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef Hexagon het volgende:
Ik waardeer het van Geert dat hij ook tegen rechtse hobbies tekeer gaat
welke inhoud heb je gisteren gezien? Hoe meer aandacht hoe minder inhoud, ik zag partij-politiek en zetherhaling. Inhoud heb ik gemist tenzij je holle retoriek ervoor aanziet..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, dat het gisteren eens om de inhoud ging was een welkomen afwisseling (zacht uitgedrukt)
Er werden zinnige vragen gesteld, veel inhoudelijke feiten uitgewisseld en feitelijke antwoorden gegeven.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
welke inhoud heb je gisteren gezien? Hoe meer aandacht hoe minder inhoud, ik zag partij-politiek en zetherhaling. Inhoud heb ik gemist tenzij je holle retoriek ervoor aanziet..
Jack het Lekquote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef RechtseRukker het volgende:
wat voor een grap maakte Wilders nou over Check de Vries?
Niet orgineelquote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef RechtseRukker het volgende:
wat voor een grap maakte Wilders nou over Check de Vries?
HIj is al vast aan het voorbereiden voor het vormen van de volgende coalitie.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
HIj is al vast aan het voorbereiden voor het vormen van de volgende coalitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |