Afwisseling waarvan? Volgens mij zijn de meeste commissie-vergaderingen zwaar inhoudelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, dat het gisteren eens om de inhoud ging was een welkomen afwisseling (zacht uitgedrukt)
Weet ik maar die zijn meestal erg low-profile. Bewust overigens door de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Afwisseling waarvan? Volgens mij zijn de meeste commissie-vergaderingen zwaar inhoudelijk.
Ach, hij is pas eind vorig jaar gedraaid....quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef Hexagon het volgende:
Ik waardeer het van Geert dat hij ook tegen rechtse hobbies tekeer gaat
welke inhoud heb je gisteren gezien? Hoe meer aandacht hoe minder inhoud, ik zag partij-politiek en zetherhaling. Inhoud heb ik gemist tenzij je holle retoriek ervoor aanziet..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, dat het gisteren eens om de inhoud ging was een welkomen afwisseling (zacht uitgedrukt)
Er werden zinnige vragen gesteld, veel inhoudelijke feiten uitgewisseld en feitelijke antwoorden gegeven.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
welke inhoud heb je gisteren gezien? Hoe meer aandacht hoe minder inhoud, ik zag partij-politiek en zetherhaling. Inhoud heb ik gemist tenzij je holle retoriek ervoor aanziet..
Jack het Lekquote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef RechtseRukker het volgende:
wat voor een grap maakte Wilders nou over Check de Vries?
Niet orgineelquote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef RechtseRukker het volgende:
wat voor een grap maakte Wilders nou over Check de Vries?
HIj is al vast aan het voorbereiden voor het vormen van de volgende coalitie.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
HIj is al vast aan het voorbereiden voor het vormen van de volgende coalitie.
Idd, maar voor 49 ziet ze er niet slecht uit imoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef RechtseRukker het volgende:
Die Eijssink heeft wel wat weg van Sarah Palin
PvdA door de knieeenquote:
Jij wilt toch dat die vliegtuigen er komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef axis303 het volgende:
Hehehe, zie ze allemaal staan. Nu gaat men Hamer onder handen nemen
Van mij hoeft het niet. Ik zie belangrijkere zaken op dit moment waar men het over zou moeten hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij wilt toch dat die vliegtuigen er komen?
Het CDA heeft gewoon de spilfunctie in dit land. Daar ligt het aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef axis303 het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Ik zie belangrijkere zaken op dit moment waar men het over zou moeten hebben.
Maar wel weer grappig dat het 'gedraai' van de PvdA toch weer aan het licht komt.
Nee, man, gisteren zeiden CDA en CU nog dat er perse voor 1 mei getekend moest wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:30 schreef Klopkoek het volgende:
Hamer wordt gewoon bedonderd, en dat weet ze.
Dat vind ik ook raar. Pechtold vroeg dat nog héél duidelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Nee, man, gisteren zeiden CDA en CU nog dat er perse voor 1 mei getekend moest worden
Maar dat zij zomaar beweerd met één pennenstreek het feit van tafel te hebben dat de testfase is gekoppeld van de aanschaf.... zo werkt het natuurlijk niet, zeker niet als Jack de Vries gisteren nog zat te beweren dat het loskoppellen contractbreuk zou betekenen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Nee, man, gisteren zeiden CDA en CU nog dat er perse voor 1 mei getekend moest worden
ja precies, daar buigt het CDA/deVries tochquote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar dat zij zomaar beweerd met één pennenstreek het feit van tafel te hebben dat de testfase is gekoppeld van de aanschaf.... zo werkt het natuurlijk niet, zeker niet als Jack de Vries gisteren nog zat te beweren dat het loskoppellen contractbreuk zou betekenen.
Ik denk dat het een pyrrhusoverwinning is.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ja precies, daar buigt het CDA/deVries toch
Niet dus en gelukkig maar.quote:
Ja. En toch is het PVDA weer de geslagen hond.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ja precies, daar buigt het CDA/deVries toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |