Wat mij betreft mag hij in Irak op zoek naar die massavernietigingswapens waarvan hij met zijn wetenschappelijke deskundigheid vaststelde dat ze er waren.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Boekestijn over een jaar of wat wordt "weggepromoveerd" als nieuwe burgemeester van Appingedam, ofdaarzoergens
Nja, straaljagers zijn haar expertise (ze heeft er ooit nog op gemept met een hammer), maar van andere onderwerpen heeft ze niet veel kaas gegeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom is Van Velzen eigenlijk niet de baas van de SP geworden? Was stukken beter geweest dan Kant.
Bovendien is ze lelijker. Of is dat dan weer te cynisch?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, straaljagers zijn haar expertise (ze heeft er ooit nog op gemept met een hammer), maar van andere onderwerpen heeft ze niet veel kaas gegeten.
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij in Irak op zoek naar die massavernietigingswapens waarvan hij met zijn wetenschappelijke deskundigheid vaststelde dat ze er waren.
Vind je?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bovendien is ze lelijker. Of is dat dan weer te cynisch?
Dat vond Jan blijkbaar wel toen hij Agnes op schoot nam.quote:
Je weet bij welke partij het grootste opgemaakte poppetje van de kamer zit he?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vind je?
Afijn, dit soort vrouwen kunnen mijn respect wel afdwingen. Meer dan die opgemaakte poppetjes die zich omhooggeneukt hebben.
Nou ja, zo'n hele rare veronderstelling is het toch niet dat we in de toekomst andere conflicten tegemoet gaan?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef Supersoep het volgende:
Daar gaan we weer, zowel bij van Velzen als bij Peters, er heilig van overtuigd zijn dat we nooit meer tegenover een machtige natie zullen staan.
Niet dat we met een JSF onszelf beter kunnen verdedigen, maar toch.
Een grote Europese oorlog is natuurlijk niet uitgesloten, maar ik denk inderdaad dat we ons beter kunnen richten op de toekomst. De kans dat in die toekomst een grote rol is weggelegd voor conventionele oorlogen is niet zo heel erg groot denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n hele rare veronderstelling is het toch niet dat we in de toekomst andere conflicten tegemoet gaan?
D66 toch? In de persoon van Pechtold?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je weet bij welke partij het grootste opgemaakte poppetje van de kamer zit he?
Bingo!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
D66 toch? In de persoon van Pechtold?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bingo!Oh, ik dacht dan toch eerder aan deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook zo'n geil conservatief dingetje!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
De JSF produceert meer geluid dan een F16, maar tegen een F15 met naverbranders aan kunnen ze denk ik niet op hoor. Een F15 heeft bijvoorbeeld al twee motoren, toen die nog op Soesterberg vlogen had ik er eigenlijk nooit last van, en dat was dan nog in een jaren 20 huis, veel minder goed geïsoleerd dan veel woningen van tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef alors het volgende:
Echter als de JSF significant luider zou zijn dan zou het best eens een probleem kunnen worden. Aangezien die vliegtuigen vaker rondjes zullen vliegen boven Nederland dan in een oorlogsgebied vind ik het geluidsniveau van een JSF nogal relevant.
Volgens dit artikel maakt de JSF ongeveer 2 keer zoveel geluid als een F15. Een F15 heeft overigens twee F16 motoren.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De JSF produceert meer geluid dan een F16, maar tegen een F15 met naverbranders aan kunnen ze denk ik niet op hoor. Een F15 heeft bijvoorbeeld al twee motoren, toen die nog op Soesterberg vlogen had ik er eigenlijk nooit last van, en dat was dan nog in een jaren 20 huis, veel minder goed geïsoleerd dan veel woningen van tegenwoordig.
Daar wordt o.a. gewezen op "different flight patterns".. lijkt me niet geheel relevant. verder hangt het m.i. inderdaad samen met het gebruik; de JSF kan supersonisch cruisen; dan ben je vast stiller dan je concurrenten.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens dit artikel maakt de JSF ongeveer 2 keer zoveel geluid als een F15. Een F15 heeft overigens twee F16 motoren.
http://www.airforcetimes.(...)e_f35_noise_112108w/
Waren dat Nederlandse F-15's? Of waren die van de Amerikanen, gestationeerd in Nederland?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De JSF produceert meer geluid dan een F16, maar tegen een F15 met naverbranders aan kunnen ze denk ik niet op hoor. Een F15 heeft bijvoorbeeld al twee motoren, toen die nog op Soesterberg vlogen had ik er eigenlijk nooit last van, en dat was dan nog in een jaren 20 huis, veel minder goed geïsoleerd dan veel woningen van tegenwoordig.
Dat "different flight patterns" zou wel degelijk relevant kunnen zijn, als blijkt dat een JSF bijvoorbeeld een wijder circuit vliegt. Er hebben dan meer mensen last van. Ik heb gelezen dat je het lawaai van de JSF voor omwonenden wat kunt verminderen door aangepaste vliegoperaties rond vliegvelden, maar in hoeverre trainen piloten dan effectief?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
Daar wordt o.a. gewezen op "different flight patterns".. lijkt me niet geel relevant. verder hangt het m.i. inderdaad samen met het gebruik; de JSF kan supersonisch cruisen; dan ben je vast stiller dan je concurrenten.
Aha, nog luider dus, dat had ik niet verwacht. Ik dacht altijd dat de F15 het meest lawaaiige vliegtuig was.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef Recce het volgende:
Volgens dit artikel maakt de JSF ongeveer 2 keer zoveel geluid als een F15. Een F15 heeft overigens twee F16 motoren.
http://www.airforcetimes.(...)e_f35_noise_112108w/
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
Bolkesteijn moet weer tonen dat hij capabel is voor een latere topbaan bij het grootkapitaal
Dat denk ik niet, want ik modereer echt objectief. Ik kan mij niet voor de geest halen dat ik linkse topics gesloten heb en rechtse topics open heb gelaten. Mochten de FA's dat voor ogen gehad hebben, dan falen ze in die opzet.quote:Het erge is dat hij a) tot moderator is gemaakt (vast met opzet door dit rechtse forum)
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
Gaan ze nou vreten, of is het afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |