In de filequote:Op woensdag 22 april 2009 08:14 schreef mustisuc het volgende:
The Stig goes Holland in een Audi A8L W12.
Lijkt meer op die zovirax reclames iddquote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Óf diegene heeft last van een koortslip.
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, hij reedt toch echt naast me. (Hij keek wel jaloers naar mijn cabriootje)quote:
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?
Nou, ik zie geen andere reden om een witte helm op te hebben in je auto dan dat je de Stig bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt iedereen met een helm op in de auto is The Stig.
Nee, dan is dat helder.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, ik zie geen andere reden om een witte helm op te hebben in je auto dan dat je de Stig bent.
en het is niet zo dat je een helm nodig hebt omdat de auto zo onveilig is.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is 'm niet, kijk maar naar de helm. Ook het raceoveral dat de stig draagt wordt hier niet gedragen.
[ afbeelding ]
(toegegeven, the stig gebruikt meerdere helmen, maar die uit de OP heb ik nog niet eerder gezien)
En obama dus ook niet....quote:Op woensdag 22 april 2009 08:35 schreef TommyGun het volgende:
Hamilton is het iig niet want z'n nek is blank
En het pak wordt volgens mij ook gedragenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt er toch verdacht veel op. Alleen die voorkant idd niet
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:19 schreef djayzz het volgende:
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?
Zal wel 'n student zijn die een of ander kutfilmpje wil promotenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote hamvraag is natuurlijk: waarom staat ie in een occasion in de file op de A15?
Reportage over een road trip door Nederland die in totaal 80 uur duurde door alle filesquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote hamvraag is natuurlijk: waarom staat ie in een occasion in de file op de A15?
studenten hebben niet zoveel geld voor dat pak, die helm en die occasionquote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zal wel 'n student zijn die een of ander kutfilmpje wil promoten
Met caravans.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Reportage over een road trip door Nederland die in totaal 80 uur duurde door alle files
vind ik ook raar, dit is wel een oudje.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:41 schreef Salatrel het volgende:
mou was er tijdje terug een berichtje dat top gear moest bezuinigen op de auto's maar om nou gelijk in occasions te gaan rijden
Label Gquote:Voertuigsoort personenauto
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI A8L
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 03-10-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-10-2006
BPM ¤ 64691
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 5998 cm3
Vermogen 331 kW
Brandstofverbruik
- stad 20,70 l/100km
- buitenweg 10 l/100km
- gecombineerd 13,90 l/100km
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd 334 g/km
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel G
Dan kunnen ze het beter vervuilingslabel noemenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks TRU, gisteren op de A15 rond half 7quote:
Die is al bekend.. Er was niet al te lang geleden een bericht dat zijn overall en helm e.d. gevonden waren door bouwvakkers die zijn huis aan het verbouwen waren.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als de identiteit van de stig nooit bekend zou zijn geworden
Jij wacht tot hij zich meldt in dit topic?quote:
Zou zijn geworden, hij is er dus van op de hoogte dat het bekend is geworden, hij had het alleen beter gevonden als het nooit bekend zou zijn geworden.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die is al bekend.. Er was niet al te lang geleden een bericht dat zijn overall en helm e.d. gevonden waren door bouwvakkers die zijn huis aan het verbouwen waren.
Grapje! Djeez... lighten up men!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks TRU, gisteren op de A15 rond half 7
Volgens mij net voor papendrecht.
Snap ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Grapje! Djeez... lighten up men!
minstens.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij wacht tot hij zich meldt in dit topic?
Damon Hill toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als de identiteit van de stig nooit bekend zou zijn geworden
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat de muziek er later bij werd geplakt.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:50 schreef Doopy-X- het volgende:
The Stig
De vraag is natuurlijk wel: welke muziek heeft hij op in de file![]()
Hmm jah.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat de muziek er later bij werd geplakt.
Anyway, The Stig![]()
The Stig in de file![]()
Ben benieuwd, hopelijk zien we het binnenkort terug op TV.(alhoewel ik gok dat het pas voor de volgende serie zal zijn
)
Richard Hammond heeft ooit een Amerikaanse bak in NL getest, met idd, een NL-kenteken.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat me opviel.. is dat die auto een nederlandse kenteken heeft..
dus dat is geen echte STIG!!
It's the Stig's Dutch cousin. heeft waarschijnlijk gewoon klompen aan en checkt de file-compatibiliteit van de auto's.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat me opviel.. is dat die auto een nederlandse kenteken heeft..
dus dat is geen echte STIG!!
De foto maak auto had ook gewoon een nederlands kenteken, en de kerel die achter het stuur zat maakte zelf de foto's. dus ook niet echt professioneel. (Terwijl de camera er wel professioneel uitzeg)quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Kenteken zegt idd niet veel. Wat voor auto maakte de foto's? Had die wel een UK-kenteken? Da's wel bepalend lijkt me.
En iedereen kan natuurlijk zo'n helm kopen... dat zegt niet veel. Ook is de A8 W12 niet echt superbijzonder meer, is al jarenlang te krijgen... (even los van het feit dat de prestaties toch wel redelijk bijzonder zijn)
Misschien dan gewoon voor de Nederlandse versie van het Top Gear blad?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
De foto maak auto had ook gewoon een nederlands kenteken, en de kerel die achter het stuur zat maakte zelf de foto's. dus ook niet echt professioneel. (Terwijl de camera er wel professioneel uitzeg)
soms kun je wel serieus zijn, als je je best maar doetquote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien dan gewoon voor de Nederlandse versie van het Top Gear blad?
En daarbij; waarom is het bepalend dat de auto waarmee ze foto's maken een UK kenteken heeft? Ik zou eerder verwachten dat die een NL kenteken heeft dan de auto waar 'The stig' in rijdt aangezien je voor wat fototjes wel een autotje huurt en niet helemaal uit de UK vervoert..
Om hier maar even veel te serieus op in te gaan
Het deed wel een beetje pijnquote:Op woensdag 22 april 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms kun je wel serieus zijn, als je je best maar doet
Ja maar om het geheim te houden heeft ie gauw in de file zijn banden verwisseldquote:Op woensdag 22 april 2009 12:50 schreef leolinedance het volgende:
tvp!Toch heeft die W12 van Jason andere velgen
![]()
kusje eropquote:
Of,quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitzending van TopGear misschien.... Weer een of andere gekke wedstrijd tussen een audi, een roeiboot en een huifkar...
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
It's the Stig's Dutch cousin. heeft waarschijnlijk gewoon klompen Wooden Shoes aan en checkt de file-compatibiliteit van de auto's.
Omdat hij van 2006 is, zegt iedereen dat het een verouderde auto is. (ze kunnen hem zelf niet betalen)quote:Op woensdag 22 april 2009 13:54 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom zou die auto Occasion zijn?
En dan mijn auto op de achtergrondquote:Op woensdag 22 april 2009 14:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Zou wel tof zijn als hier een reportage over komt. Maar zou dan niet een van de presentators zelf in de file gaan staan vraag je je af, want normaal doet The Stig dat soort uitjes toch niet?
Hoezo verkeerde simpson helm? The Stig op de A15?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef rycemasta het volgende:
Wat een nep Stig, de verkeerde Simpson helm en geeneens een compleet Alpinestars outfit.Ziet er eerder uit als een kantoornerd in overhemd.
Nou, dat valt ook wel mee. 1 Topicje op Fokquote:Op woensdag 22 april 2009 15:15 schreef D. het volgende:
Tch grappig wat een stukje autorijden met een helm op kan veroorzaken
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef E.T. het volgende:
volgens RDW is de auto in bezit van de eerste eigenaar (hoewel dat ook een leasemaatschappij kan zijn natuurlijk)..
Da's nog maar het beginquote:Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. 1 Topicje op Fok
Lijkt mij geen echte Stig. Komt wel dichtbij, maar zitten toch weer verschillen in.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde simpson helm? The Stig op de A15?
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef Djeez het volgende:
TS, je hebt de FP gehaald!
'FOK!ker spot The Stig in file op A15'
een Stig-fanquote:Op woensdag 22 april 2009 21:00 schreef teamlead het volgende:
als het níet The Stig is... .wat bezielt iemand om met zo'n helm op in een auto te gaan zitten
Redelijk. Het is ook nog een de L(ange) uit voering. Een auto die toch wel op 2 ton komt (nieuwprijs).quote:Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is zo'n A8 W12 zeldzaam
Wat is je definitie van zeldzaam?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is zo'n A8 W12 zeldzaam? Ik zag er laatst ook eentje.
Je kunt iemand twitteren?quote:
@Jeremy_Clarkson where you guys in Holland todayquote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je kunt iemand twitteren?![]()
hmmm.......
Gastquote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef McFreaK het volgende:
waarom heb je geen foto genomen van die grote camera ?
je stond in de file dus ik verwacht wel meer plaatjes eigenlijk
dit maakt je verhaal wel erg onbetrouwbaar
where = were?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
@Jeremy_Clarkson where you guys in Holland today
christus wat een debiele foutquote:
http://twitter.com/kuijpersp/statuses/1587264178quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Best wel, nieuw is die vanaf 170000 euro.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is zo'n A8 W12 zeldzaam? Ik zag er laatst ook eentje.
Beetje te duur voor bedrijfs autoquote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Best wel, nieuw is die vanaf 170000 euro.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
TS geilt op aandacht? Hij heeft wel de frontpage gehaaldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GastWat kan er onbetrouwbaar aan zijn? TS zit in het complot ofzo?
Cam kunnen ze met gemak ergens kwijt op die vensterbank onder de voorruitquote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef Electrocute het volgende:
The Stig![]()
Vraag me af of hij het echt is. Even op een rijtje:
- Uiterlijk lijkt redelijk.
- Geen normaal persoon gaat met een helm op in een auto zitten.
- Geen gloednieuwe Audi.
- Geen cameraman op de achterbank.
- Volgauto kan ook gewoon een amateurtje met een leuke camera zijn die The Stig ook gespot had.
Dus
Opgelost slotjequote:LEEUWARDEN -
Terwijl Leeuwarden in afwachting is van de komst van The Stig dook de mysterieuze coureur van het Britse televisieprogramma Top Gear donderdag op in Hong Kong.
De BBC heeft toegegeven dat er vier Stig's bestaan. De ‘echte' en nummer twee zijn in Hongkong voor tv-opnames. Nummer vier komt donderdagavond naar de Friese hoofdstad. Hij arriveert kort voor half negen in een limousine op het Zaailand in de binnenstad. Hier stapt hij over in een wedstrijd-Porsche om in ongeveer anderhalve minuut naar het WTC-Expo te scheuren.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef patty het volgende:
Je hebt de nep Stig gespot, gefeliciteerd. Ongeveer hetzelfde als een hulp Sinterklaas.
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article4396900.ece
[..]
Opgelost slotje
Die dateert van 2 maanden terug...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef patty het volgende:
Je hebt de nep Stig gespot, gefeliciteerd. Ongeveer hetzelfde als een hulp Sinterklaas.
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article4396900.ece
[..]
Opgelost slotje
Dan alsnog. Ook als u (quote:
Jeremy's laatste tweet dateert van 5 januari. Lijkt me dat je weinig kans hebt op een antwoord ;-)quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gepubliceerd op 19 februari 2009, 14:33quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef Djeez het volgende:
TS, je hebt de FP gehaald!
'FOK!ker spot The Stig in file op A15'
Auto met camera reed op de meest rechtse baan, ik op de meest linkse. en aangezien ik al verrast was door die kerel met de helm, en blij was dat ik daar een foto van had, heb ik er niet meer aan gedacht om van de camera een foto te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef McFreaK het volgende:
waarom heb je geen foto genomen van die grote camera ?
je stond in de file dus ik verwacht wel meer plaatjes eigenlijk
dit maakt je verhaal wel erg onbetrouwbaar
Hij heeft wel een buikje hequote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef Catch22- het volgende:
hij was toch laatst ook al in leeuwarden?
Ik heb de discussies over the stig een beetje gevolgd, maar er zijn toch veel geluiden dat er meerdere acteurs/coureurs zijn die in het pak van the stig kruipen (en nee, ik doel niet op de amerikaanse broer)
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef Catch22- het volgende:
dat is zijn amerikaanse broerTop Gear zet amerikanen altijd vrij stereotype neer (dik, lui, dom), wat vrij logisch is aangezien britten en amerikanen niet echt amikaal met elkaar omgaan
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:30 schreef Catch22- het volgende:
hij was toch laatst ook al in leeuwarden?
Ik heb de discussies over the stig een beetje gevolgd, maar er zijn toch veel geluiden dat er meerdere acteurs/coureurs zijn die in het pak van the stig kruipen (en nee, ik doel niet op de amerikaanse broer)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef Martijn_16 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Afrikaanse broer dan?
whaha, mooie shopquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef Martijn_16 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Afrikaanse broer dan?
Ik wou dat ik zo goed kon shoppen.quote:
Nooit dat t m echt is. Sowieso een grappiequote:
Dan heb je best kans dat het in het nieuwsrubriekje van TG komt..quote:Op donderdag 23 april 2009 00:39 schreef Rainesz het volgende:
Ben benieuwd of het hem echt was,niemand zin om Tg te mailen emt de foto's evt?
Tg?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:39 schreef Rainesz het volgende:
Ik zal ze vanmiddag een e-mail sturen met de foto'squote:Op donderdag 23 april 2009 00:39 schreef Rainesz het volgende:
is geen shop, Top Gear S10E04 http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(series_10)quote:
quote:Challenge 3: Time trials round a rally course by "The Stig's African cousin". Hammond's Opel achieved a time of 1:12 before being beaten by May's Mercedes with a 1:06. Clarkson's car however, failed to start, so The Stig walked away.
Nop, niks kunnen zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Impry het volgende:
Waren er geen camera's in de auto te zien? (met zuignap op de voorruit richting rijder gericht bijv.?)
And traffic jams on dutch highways?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:00 schreef firestorm_99 het volgende:
Series 13 will contain new challenges, new power tests and more foreign travel
En FOK! in TG!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
And traffic jams on dutch highways?
En mijn auto op de achtergrond
de stig met het openbaar vervoer was dat toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef alpeko het volgende:
Volgens mij doet de Stig niet vaak mee met die challenges. Ik kan me alleen Londen herinneren en toen haalden ze hem bewust uit de auto.
Yep, met helm en pak de metro inquote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de stig met het openbaar vervoer was dat toch?
Zoiets, maar dan herinner je je altijd weer dit topicquote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
Dus over een jaar of 5 zien we het wel hier op tv
Que?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:09 schreef Zapato het volgende:
GA s belken dan jemand, wil t nou wel weten ook.
Je bedoelt:quote:Op donderdag 23 april 2009 17:09 schreef Zapato het volgende:
GA s belken dan jemand, wil t nou wel weten ook.
Waar waren dan de camera auto's en de camera's in de auto? en waarom in de nederlandse file, hadden ze ook in de file in de UK kunnen doen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef Catch22- het volgende:
58 days, 12 hours, 56 minutes, and 20 seconds until the next season of Top Gear starts on June 21st.
Dus ze kunnen nu nog wel in de shoot voor komend seizoen zitten...
Dát is een fake W12. Aller eerst kun je dit zien aan de voorremschijven, maar ook aan de W12-badge. Die zit nl. verkeerd, veel te laag.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:40 schreef Phreakingout het volgende:
Misschien was het Jason Statham![]()
[ afbeelding ]
Als jij daar vrolijker van wordt, c'est ca.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Zou er eens iemand willen bellen, ik ben ook wel nieuwsgierig of het echt de Stig is.?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Dát is een fake W12. Aller eerst kun je dit zien aan de voorremschijven, maar ook aan de W12-badge. Die zit nl. verkeerd, veel te laag.
Overigens rijdt zo'n W12 enorm fijn, prima bak.
[..]
Dát is een fake W12. Aller eerst kun je dit zien aan de voorremschijven, maar ook aan de W12-badge. Die zit nl. verkeerd, veel te laag.
tgweb@bbc.co.ukquote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
verkapte kijk mij eens ik heb in een w12 gereden![]()
OT: Had iemand TG nog gemaild? ben wel benieuwd of daar al reactie op is gekomen.
waarom stuur jij het niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
tgweb@bbc.co.uk
Dear Top Gear folks,
A user from the Dutch FOK! Forum has spotted the Stig caught in traffic. Could it be the real legendary Stig or just some copycat?
Regards,
Nou iemand copy/pasten opsturen, klaar!
Ow jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow jadenk je aan mn haarkleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.braafquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
Heb je een link?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het "raak-mij-aan-want-ik-weet-hoe-een-W12-rijdt" topic is een eind verderop
Juist, je foto's bewijzen het al: fake (ik doel dus op die 'W12' van Jason en niet waar de Stig in rijdt).quote:Ik vraag het me af of het een fake is. Check deze: http://upload.wikimedia.o(...)5/5a/Audi_A8_W12.jpg
http://www.auto123.com/ArtImages/87789/2007-Audi-A8L-W12-001.JPG
30k maar? Ik zie er een paar op marktplaats staan voor 45000-60000. Hoe kom jij bij 30.000 euro?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Heb je een link?
Overigens is zo'n W12 nog maar 30.000euro waard hoor.
[..]
Juist, je foto's bewijzen het al: fake (ik doel dus op die 'W12' van Jason en niet waar de Stig in rijdt).
Marktplaatsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
30k maar? Ik zie er een paar op marktplaats staan voor 45000-60000. Hoe kom jij bij 30.000 euro?
Ja want marktplaats is kut enzoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Marktplaats
Even carspotten en je weet het!
dat was dus een W12 van 2001 met 74000 kmquote:TAXATIERAPPORT
datum: 29-4-2009
door: www.autodna.nl
Emailadres: ***
Auto Opties: ABS
Merk: AUDI Boordcomputer
Type: A8 Centrale deurvergrendeling
Uitvoering: 6.0 5V QUATTRO LANG Mistlampen
Kenteken: ** - ** - ** Cruise control
KM-stand: 74000 Stuurbekrachtiging
Nieuwprijs: ¤158783,- Xenon verlichting
Bouwjaar / maand: 2001 / 11 ESP
Aantal deuren: 4 SEDAN
Brandstof: benzine
Versnelling: automaat
Gewicht: 1955 kg
Turbo: N
Motorvermogen: 309 kW
Motorinhoud: 5998 cc
Aantal cilinders: 12
Emissiecode:
Gemiddelde verkoopprijs : ¤ 22208,-
Gemiddelde inruil-waarde : ¤ 19208,-
Marktplaats is op zich niet kut, alleen niet echt een betrouwbare indicator voor een prijs aangezien ze toch nog zoveel mogelijk winst willen maken..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want marktplaats is kut enzoStaan prima auto's op
Valt mee, volgende week ook maar een halen dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ontving het volgende taxatierapport:
[..]
dat was dus een W12 van 2001 met 74000 km
Edit: mijn god.. zie nu de nieuwprijs... na 8 jaar mag je dus al ruim 100 000 euro inleveren.. :´)
Dat is pas een waardevermindering
Dat wil toch iedereen die een auto verkoopt?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Marktplaats is op zich niet kut, alleen niet echt een betrouwbare indicator voor een prijs aangezien ze toch nog zoveel mogelijk winst willen maken..
Dat is het oude model...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ontving het volgende taxatierapport:
[..]
dat was dus een W12 van 2001 met 74000 km
Edit: mijn god.. zie nu de nieuwprijs... na 8 jaar mag je dus al ruim 100 000 euro inleveren.. :´)
Dat is pas een waardevermindering
En daarom dus geen betrouwbare bron als je een huidige marktwaarde van een auto wilt weten..quote:Op woensdag 29 april 2009 17:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat wil toch iedereen die een auto verkoopt?
Toen we gingen kijken wat onze W12 nog waard was, wilde de dealer niet meer dan 30.000 euro geven.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
30k maar? Ik zie er een paar op marktplaats staan voor 45000-60000. Hoe kom jij bij 30.000 euro?
okay heb je gelijk in, maar van de andere kant: zie je die waardevermindering???quote:
Mwoah. Bij de A8(L) zijn er gewoon andere factoren:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dolichologofobie boven mij bevestigt volgens mij alleen maar het verhaal dat die audi's geen ruk meer waard zijn (ik praat niet slecht erover, stel alleen een feit vast)
Punt 4 is bij iedere auto nu van toepassingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Mwoah. Bij de A8(L) zijn er gewoon andere factoren:
1) Auto van 5,20M voornamelijk gemaakt voor mensen die zich willen laten rijden, of heel groot en dik zijn.
2) Auto met een 6.0L W12 motor die op vol gas 40L/100KM rijdt, en het zuinigst 10L á 12L/100KM rijdt (enkel als je 80km/h rijdt in z'n 6 (D) @ cruisecontrol). Gemiddeld reed ik zo'n 400km met een tank...
3) Mensen die dergelijke auto's kunnen betalen, kopen zoiets liever nieuw en niet 2de hands.
4) Crisis.
Er is geen vraag naar, waardoor men de prijs alsmaar lager moet brengen om die auto's überhaupt kwijt te kunnen. De dealers zijn dan ook totaal niet blij met dit soort wagens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Punt 4 is bij iedere auto nu van toepassing
Punt 3 deel ik je mening in..
punten 1 en 2 zijn toch niet van toepassing op waardevermingdering of wel?
Ik blijf het jammer vinden dat mensen die zo veel uitgeven aan een wagen, zo weinig ervoor terug krijgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Er is geen vraag naar, waardoor men de prijs alsmaar lager moet brengen om die auto's überhaupt kwijt te kunnen. De dealers zijn dan ook totaal niet blij met dit soort wagens.![]()
Oh, ik vergeet nog een andere factor: onderhoud, dat is nl. ongelooflijk duur, net als benzine.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat mensen die zo veel uitgeven aan een wagen, zo weinig ervoor terug krijgen
Dan is geen enkele winkel betrouwbaar om de waarde van een product te achterhalen. Want er valt bijna overal wel wat af te dingen. Mijns inziens een erg slecht argument van je. Jij weet vast ook wel dat een auto die 10000 euro te koop staat voor ongeveer 9000 van eigenaar zal wisselen. De marktwaarde van een auto is overigens de waarde waarvoor een auto van eigenaar zal verwisselen toch? Dan lijkt me marktplaats juist wel een betrouwbare bron aangezien daar heel veel auto's te koop staanquote:Op woensdag 29 april 2009 23:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En daarom dus geen betrouwbare bron als je een huidige marktwaarde van een auto wilt weten..
Dan heb je misschien niet genoeg gekregen. Aan je reactie zie ik ook al jullie 30000 ook (te) weinig vonden. Deze 30.000 euro is ook niet te marktwaarde, dat is de prijs waarvoor hij de dealer weer mag verlaten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:09 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Toen we gingen kijken wat onze W12 nog waard was, wilde de dealer niet meer dan 30.000 euro geven.
Auto heeft nieuw 230.000euro gekost, kwam uit 2004 en had meer dan 100.000km op de teller.![]()
Audi's zijn juist (relatief) waardevast. Alleen grote dure auto's schrijven in het algemeen gewoon veel af. Kijk maar eens wat een A3 aan waarde verliest, dat zal procentueel gezien veel minder zijn dan een A8.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay heb je gelijk in, maar van de andere kant: zie je die waardevermindering???
DIe is minstens even erg bij een nieuw model
en Dolichologofobie boven mij bevestigt volgens mij alleen maar het verhaal dat die audi's geen ruk meer waard zijn (ik praat niet slecht erover, stel alleen een feit vast)
Welliswaar een artikel van 2 jaar geleden, maar zo heel veel zal er niet veranderd zijn.quote:Naast Toyota/Lexus doet het VAG-concern het ook heel aardig. Volkswagen is goed voor twee top 3 noteringen, Audi staat tweede in het C-segment met de A3. Vooruit, toch weer een stukje Duitse degelijkheid.
Ah dus als iedereen zegt hij is 1.000.000 waard dan is het zo, want iedereen zegt het?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan is geen enkele winkel betrouwbaar om de waarde van een product te achterhalen. Want er valt bijna overal wel wat af te dingen. Mijns inziens een erg slecht argument van je. Jij weet vast ook wel dat een auto die 10000 euro te koop staat voor ongeveer 9000 van eigenaar zal wisselen. De marktwaarde van een auto is overigens de waarde waarvoor een auto van eigenaar zal verwisselen toch? Dan lijkt me marktplaats juist wel een betrouwbare bron aangezien daar heel veel auto's te koop staan
Maar wie rijdt er anders in een Audi A8 WL12 met een witte helm en pak rondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef Mikkie het volgende:
Lijkt me bullshit. Bij zo'n shoot zijn meestal meer camera's betrokken die dan ook op het dash bevestigd zouden zijn, maar dat zie je helemaal niet.
WL12? Nieuwe motor?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar wie rijdt er anders in een Audi A8 WL12 met een witte helm en pak rond
Duidelijk gezien dat hij een pak aan had dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef djayzz het volgende:
Maar wie rijdt er anders in een Audi A8 WL12 met een witte helm en pak rond
Helm is oa ook te zien bij de Crash Test Pewi's, zou ook geloofwaardig kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Duidelijk gezien dat hij een pak aan had dan?
Op de foto's zie ik alleen een wannabe Stig met goedkope handschoenen en overhemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |