In de filequote:Op woensdag 22 april 2009 08:14 schreef mustisuc het volgende:
The Stig goes Holland in een Audi A8L W12.
Lijkt meer op die zovirax reclames iddquote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Óf diegene heeft last van een koortslip.
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Óf diegene heeft last van een koortslip.
Ja, hij reedt toch echt naast me. (Hij keek wel jaloers naar mijn cabriootje)quote:
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?
Nou, ik zie geen andere reden om een witte helm op te hebben in je auto dan dat je de Stig bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt iedereen met een helm op in de auto is The Stig.
Nee, dan is dat helder.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, ik zie geen andere reden om een witte helm op te hebben in je auto dan dat je de Stig bent.
en het is niet zo dat je een helm nodig hebt omdat de auto zo onveilig is.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is 'm niet, kijk maar naar de helm. Ook het raceoveral dat de stig draagt wordt hier niet gedragen.
[ afbeelding ]
(toegegeven, the stig gebruikt meerdere helmen, maar die uit de OP heb ik nog niet eerder gezien)
En obama dus ook niet....quote:Op woensdag 22 april 2009 08:35 schreef TommyGun het volgende:
Hamilton is het iig niet want z'n nek is blank
En het pak wordt volgens mij ook gedragenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt er toch verdacht veel op. Alleen die voorkant idd niet
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:19 schreef djayzz het volgende:
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?
Zal wel 'n student zijn die een of ander kutfilmpje wil promotenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote hamvraag is natuurlijk: waarom staat ie in een occasion in de file op de A15?
Reportage over een road trip door Nederland die in totaal 80 uur duurde door alle filesquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote hamvraag is natuurlijk: waarom staat ie in een occasion in de file op de A15?
studenten hebben niet zoveel geld voor dat pak, die helm en die occasionquote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zal wel 'n student zijn die een of ander kutfilmpje wil promoten
Met caravans.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Reportage over een road trip door Nederland die in totaal 80 uur duurde door alle files
vind ik ook raar, dit is wel een oudje.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:41 schreef Salatrel het volgende:
mou was er tijdje terug een berichtje dat top gear moest bezuinigen op de auto's maar om nou gelijk in occasions te gaan rijden
Label Gquote:Voertuigsoort personenauto
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI A8L
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 03-10-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-10-2006
BPM ¤ 64691
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 5998 cm3
Vermogen 331 kW
Brandstofverbruik
- stad 20,70 l/100km
- buitenweg 10 l/100km
- gecombineerd 13,90 l/100km
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd 334 g/km
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel G
Dan kunnen ze het beter vervuilingslabel noemenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks TRU, gisteren op de A15 rond half 7quote:
Die is al bekend.. Er was niet al te lang geleden een bericht dat zijn overall en helm e.d. gevonden waren door bouwvakkers die zijn huis aan het verbouwen waren.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als de identiteit van de stig nooit bekend zou zijn geworden
Jij wacht tot hij zich meldt in dit topic?quote:
Zou zijn geworden, hij is er dus van op de hoogte dat het bekend is geworden, hij had het alleen beter gevonden als het nooit bekend zou zijn geworden.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die is al bekend.. Er was niet al te lang geleden een bericht dat zijn overall en helm e.d. gevonden waren door bouwvakkers die zijn huis aan het verbouwen waren.
Grapje! Djeez... lighten up men!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks TRU, gisteren op de A15 rond half 7
Volgens mij net voor papendrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |