In de filequote:Op woensdag 22 april 2009 08:14 schreef mustisuc het volgende:
The Stig goes Holland in een Audi A8L W12.
Lijkt meer op die zovirax reclames iddquote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Óf diegene heeft last van een koortslip.
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Óf diegene heeft last van een koortslip.
Ja, hij reedt toch echt naast me. (Hij keek wel jaloers naar mijn cabriootje)quote:
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?
Nou, ik zie geen andere reden om een witte helm op te hebben in je auto dan dat je de Stig bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt iedereen met een helm op in de auto is The Stig.
Nee, dan is dat helder.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, ik zie geen andere reden om een witte helm op te hebben in je auto dan dat je de Stig bent.
en het is niet zo dat je een helm nodig hebt omdat de auto zo onveilig is.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is 'm niet, kijk maar naar de helm. Ook het raceoveral dat de stig draagt wordt hier niet gedragen.
[ afbeelding ]
(toegegeven, the stig gebruikt meerdere helmen, maar die uit de OP heb ik nog niet eerder gezien)
En obama dus ook niet....quote:Op woensdag 22 april 2009 08:35 schreef TommyGun het volgende:
Hamilton is het iig niet want z'n nek is blank
En het pak wordt volgens mij ook gedragenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt er toch verdacht veel op. Alleen die voorkant idd niet
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:19 schreef djayzz het volgende:
Kan je de TT veranderen in: The Stig op de A15 in de file?
Zal wel 'n student zijn die een of ander kutfilmpje wil promotenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote hamvraag is natuurlijk: waarom staat ie in een occasion in de file op de A15?
Reportage over een road trip door Nederland die in totaal 80 uur duurde door alle filesquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote hamvraag is natuurlijk: waarom staat ie in een occasion in de file op de A15?
studenten hebben niet zoveel geld voor dat pak, die helm en die occasionquote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zal wel 'n student zijn die een of ander kutfilmpje wil promoten
Met caravans.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Reportage over een road trip door Nederland die in totaal 80 uur duurde door alle files
vind ik ook raar, dit is wel een oudje.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:41 schreef Salatrel het volgende:
mou was er tijdje terug een berichtje dat top gear moest bezuinigen op de auto's maar om nou gelijk in occasions te gaan rijden
Label Gquote:Voertuigsoort personenauto
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI A8L
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 03-10-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-10-2006
BPM ¤ 64691
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 5998 cm3
Vermogen 331 kW
Brandstofverbruik
- stad 20,70 l/100km
- buitenweg 10 l/100km
- gecombineerd 13,90 l/100km
Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd 334 g/km
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel G
Dan kunnen ze het beter vervuilingslabel noemenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks TRU, gisteren op de A15 rond half 7quote:
Die is al bekend.. Er was niet al te lang geleden een bericht dat zijn overall en helm e.d. gevonden waren door bouwvakkers die zijn huis aan het verbouwen waren.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als de identiteit van de stig nooit bekend zou zijn geworden
Jij wacht tot hij zich meldt in dit topic?quote:
Zou zijn geworden, hij is er dus van op de hoogte dat het bekend is geworden, hij had het alleen beter gevonden als het nooit bekend zou zijn geworden.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die is al bekend.. Er was niet al te lang geleden een bericht dat zijn overall en helm e.d. gevonden waren door bouwvakkers die zijn huis aan het verbouwen waren.
Grapje! Djeez... lighten up men!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks TRU, gisteren op de A15 rond half 7
Volgens mij net voor papendrecht.
Snap ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Grapje! Djeez... lighten up men!
minstens.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij wacht tot hij zich meldt in dit topic?
Damon Hill toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als de identiteit van de stig nooit bekend zou zijn geworden
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat de muziek er later bij werd geplakt.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:50 schreef Doopy-X- het volgende:
The Stig
De vraag is natuurlijk wel: welke muziek heeft hij op in de file![]()
Hmm jah.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat de muziek er later bij werd geplakt.
Anyway, The Stig![]()
The Stig in de file![]()
Ben benieuwd, hopelijk zien we het binnenkort terug op TV.(alhoewel ik gok dat het pas voor de volgende serie zal zijn
)
Richard Hammond heeft ooit een Amerikaanse bak in NL getest, met idd, een NL-kenteken.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat me opviel.. is dat die auto een nederlandse kenteken heeft..
dus dat is geen echte STIG!!
It's the Stig's Dutch cousin. heeft waarschijnlijk gewoon klompen aan en checkt de file-compatibiliteit van de auto's.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat me opviel.. is dat die auto een nederlandse kenteken heeft..
dus dat is geen echte STIG!!
De foto maak auto had ook gewoon een nederlands kenteken, en de kerel die achter het stuur zat maakte zelf de foto's. dus ook niet echt professioneel. (Terwijl de camera er wel professioneel uitzeg)quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Kenteken zegt idd niet veel. Wat voor auto maakte de foto's? Had die wel een UK-kenteken? Da's wel bepalend lijkt me.
En iedereen kan natuurlijk zo'n helm kopen... dat zegt niet veel. Ook is de A8 W12 niet echt superbijzonder meer, is al jarenlang te krijgen... (even los van het feit dat de prestaties toch wel redelijk bijzonder zijn)
Misschien dan gewoon voor de Nederlandse versie van het Top Gear blad?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
De foto maak auto had ook gewoon een nederlands kenteken, en de kerel die achter het stuur zat maakte zelf de foto's. dus ook niet echt professioneel. (Terwijl de camera er wel professioneel uitzeg)
soms kun je wel serieus zijn, als je je best maar doetquote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien dan gewoon voor de Nederlandse versie van het Top Gear blad?
En daarbij; waarom is het bepalend dat de auto waarmee ze foto's maken een UK kenteken heeft? Ik zou eerder verwachten dat die een NL kenteken heeft dan de auto waar 'The stig' in rijdt aangezien je voor wat fototjes wel een autotje huurt en niet helemaal uit de UK vervoert..
Om hier maar even veel te serieus op in te gaan
Het deed wel een beetje pijnquote:Op woensdag 22 april 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms kun je wel serieus zijn, als je je best maar doet
Ja maar om het geheim te houden heeft ie gauw in de file zijn banden verwisseldquote:Op woensdag 22 april 2009 12:50 schreef leolinedance het volgende:
tvp!Toch heeft die W12 van Jason andere velgen
![]()
kusje eropquote:
Of,quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitzending van TopGear misschien.... Weer een of andere gekke wedstrijd tussen een audi, een roeiboot en een huifkar...
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef rontvierkand het volgende:
[..]
It's the Stig's Dutch cousin. heeft waarschijnlijk gewoon klompen Wooden Shoes aan en checkt de file-compatibiliteit van de auto's.
Omdat hij van 2006 is, zegt iedereen dat het een verouderde auto is. (ze kunnen hem zelf niet betalen)quote:Op woensdag 22 april 2009 13:54 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom zou die auto Occasion zijn?
En dan mijn auto op de achtergrondquote:Op woensdag 22 april 2009 14:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Zou wel tof zijn als hier een reportage over komt. Maar zou dan niet een van de presentators zelf in de file gaan staan vraag je je af, want normaal doet The Stig dat soort uitjes toch niet?
Hoezo verkeerde simpson helm? The Stig op de A15?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef rycemasta het volgende:
Wat een nep Stig, de verkeerde Simpson helm en geeneens een compleet Alpinestars outfit.Ziet er eerder uit als een kantoornerd in overhemd.
Nou, dat valt ook wel mee. 1 Topicje op Fokquote:Op woensdag 22 april 2009 15:15 schreef D. het volgende:
Tch grappig wat een stukje autorijden met een helm op kan veroorzaken
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef E.T. het volgende:
volgens RDW is de auto in bezit van de eerste eigenaar (hoewel dat ook een leasemaatschappij kan zijn natuurlijk)..
Da's nog maar het beginquote:Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. 1 Topicje op Fok
Lijkt mij geen echte Stig. Komt wel dichtbij, maar zitten toch weer verschillen in.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde simpson helm? The Stig op de A15?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |