abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68323663
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Het is één straatgevecht? Één! Het is niet alsof er honderden mensen doodgaan of iets?
probleem is dat het dagelijkse kost is ELKE DAG weer en OVERAL zet je oogkleppen eens af
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_68323781
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

probleem is dat het dagelijkse kost is ELKE DAG weer en OVERAL
Precies.

Wat ik in het begin van het topic zei; ik heb het jaarlijkse fietstripje met de oud-studiegenoten weer gehad, waarvan de meeste in de Randstad wonen. En iedereen onderstreept; ellende met Mocro's. Orde van de dag.

Bij één hebben ze 17:00 in de middag, klaarlichte dag, het dubbelglas aan de voorzijde eruit geflikkerd, met een baksteen, en door het venster de lcd-televisie naar buiten getrokken.
Deze stond gewoon aan, want hij lag op de bank het nieuws te kijken.
Hoe hondsbrutaal kun je zijn?! Die gozer heeft de schrik van z'n leven gehad. En kon niet meer dan de politie inlichten, anders zouden ze (twee Mocro's op een scooter) wel even terug komen met een mannetje of 20.
pi_68324041
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:02 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Precies.

Wat ik in het begin van het topic zei; ik heb het jaarlijkse fietstripje met de oud-studiegenoten weer gehad, waarvan de meeste in de Randstad wonen. En iedereen onderstreept; ellende met Mocro's. Orde van de dag.

Bij één hebben ze 17:00 in de middag, klaarlichte dag, het dubbelglas aan de voorzijde eruit geflikkerd, met een baksteen, en door het venster de lcd-televisie naar buiten getrokken.
Deze stond gewoon aan, want hij lag op de bank het nieuws te kijken.
Hoe hondsbrutaal kun je zijn?! Die gozer heeft de schrik van z'n leven gehad. En kon niet meer dan de politie inlichten, anders zouden ze (twee Mocro's op een scooter) wel even terug komen met een mannetje of 20.
Ja kijk de fout die gemaakt wordt door de overheid is dat de overheid de Marokkanen problematiek afschuift op cultuurverschillen. Maar hallo, elke niet-westerse bevolkingsgroep heeft te maken met cultuurverschillen. Maar de meeste bevolkingsgroepen in Nederland kunnen zich wel gewoon normaal gedragen zonder al te grote problemen. Blijkbaar kan een groot deel van de Marokkanen niet omgaan met de cultuurverschillen. Turken bijv. hebben ook cultuurverschillen, maar onder Turkse jongens heb je echt niet zo groot deel dat geen manieren kent, geen beschaving kent, zich als brutale apen gedraagt etc.

De oorzaak ligt bij die kutmarokkanen zelf. Maar zelfs dat, zelfs dat, is te moeilijk om te erkennen voor bepaalde politieke partijen in dit land. Die partijen leggen de oorzaak telkens weer bij andere dingen, behalve bij die kutmarokkanen zelf.
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:30:47 #229
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68326252
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

probleem is dat het dagelijkse kost is ELKE DAG weer en OVERAL zet je oogkleppen eens af
Alsof ik dat niet weet. Maar ik vind het ontzettend meevallen. Zeker als ik kijk naar andere landen.

Ik wens niet in een samenleving te leven met erg weinig criminaliteit, waar de overheid de macht heeft om mensen te martelen als straf, zoals in Iran. Maar als het in Iran gebeurd noemen dezelfde users hier het 'een achterlijke cultuur', en als het hier gebeurd heet het 'noodzakelijk om de grote problemen op te lossen', 'want meppen is de enige taal die die jochies begrijpen'.
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef Zienswijze het volgende:
Heey Bowlingbal alles goed met je?

Groeten,
een fascist
Dat je er trots op bent is nog het meest schokkende. Weet je nu echt niet wat een fascist is? Weet je nu echt niet waar dat in de geschiedenis toe geleid heeft?
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja kijk de fout die gemaakt wordt door de overheid is dat de overheid de Marokkanen problematiek afschuift op cultuurverschillen. Maar hallo, elke niet-westerse bevolkingsgroep heeft te maken met cultuurverschillen. Maar de meeste bevolkingsgroepen in Nederland kunnen zich wel gewoon normaal gedragen zonder al te grote problemen. Blijkbaar kan een groot deel van de Marokkanen niet omgaan met de cultuurverschillen. Turken bijv. hebben ook cultuurverschillen, maar onder Turkse jongens heb je echt niet zo groot deel dat geen manieren kent, geen beschaving kent, zich als brutale apen gedraagt etc.

De oorzaak ligt bij die kutmarokkanen zelf. Maar zelfs dat, zelfs dat, is te moeilijk om te erkennen voor bepaalde politieke partijen in dit land. Die partijen leggen de oorzaak telkens weer bij andere dingen, behalve bij die kutmarokkanen zelf.
Dat doe jij ook niet. Jij legt de schuld bij de hele gemeenschap, de hele cultuur.

Bij de cultuur in plaats van de persoon zelf. Ik dacht dat we in het tijdperk 'benoemen van problemen' aangekomen waren. Daar blijkt wederom niets van waar. Tegenwoordig misbruikt men daden van individuen om hun gal te spuien over een complete gemeenschap of cultuur.

Het liberalisme van 'iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden' lijkt meer dood dan levend. Voornamelijk omdat mensen de schuld wegnemen van individuen en deze bij een cultuur leggen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bowlingbal op 24-04-2009 07:49:26 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:50:52 #230
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68326410
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 24-04-2009 10:27:30 (onnodig... beetje nuance kan geen kwaad) ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:12:45 #231
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68326630
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Moet ik soms het woord 'fascisme' voor je googlen? Zienswijze wil een overheid die als straf burgers in elkaar mept, zoals in, bijvoorbeeld, Iran. Hoe zou jij dat noemen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 24-04-2009 10:27:41 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68326730
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Moet ik soms het woord 'fascisme' voor je googlen? Zienswijze wil een overheid die als straf burgers in elkaar mept, zoals in, bijvoorbeeld, Iran. Hoe zou jij dat noemen?
Joh, leuter toch niet zo. Je hebt toch ook geen moeite mee als de ME met gummiknuppels inhakt op demonstranten of zijn die kut-marokkanen iets speciaals dat ze voor hun misdragingen beloond moeten worden zoals al decennia gebeurt?

In deze topic gaat het over KUT-MAROKKANEN en niet over heel marokko of de complete gemeenschappen.
pi_68326793
Xenofobie en islamofobie bestaan inderdaad helemaal niet. Een fobie is een zieke angst in de vorm van een geestelijke afwijking. Zoals een ziekelijke angst voor spinnen die uit het niets lijkt op te komen. Xenofobie en islamofobie zijn scheldwoorden om discussies mee dood te slaan omdat geen enkele arts of psycholoog nog het bestaan ervan wetenschappelijk heeft vastgesteld.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:56:26 #234
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68327239
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Weet je wat misschien nog wel het allerergste is? Mensen die de mond vol hebben met racisme, discriminatie etc. Dat zijn de mensen die het verpesten, die stemming creeeren, die Mocro'tjes in de slachtoffer-rol weten te duwen en maar-al-te-graag de portemonnee willen trekken.

Wat denk je wat de -welwillende- Marokkaan erover te zeggen heeft? Oprotten met racisme, flikker ze er alsjeblieft morgen nog uit.

Nederlanders zijn helemaal niet racistisch. Nederlanders zijn hartstikke tolerant en maar al te blij met een Marokkaans voetbalmaatje of collega. Ik durf mijn beide handen ervoor in het vuur te steken, dat racisme -zoals geopperd door linkse hoek- helemaal niet bestaat in dit land.
Flikker een end op man

Maak je punt eens zonder de aardse sferen achter je te laten.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:28:18 #235
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68327979
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Zienswijze het volgende:

Overigens zijn er ook goede marokkanen die constant het gedrag van die kutmarokkanen lopen goed te praten, met hen heb ik daarom een stuk minder medelijden.

Op Fok hebben we er daar van ook een aantal.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_68328546
Die brada's hebben niks gedaan, ze werden uitgescholden door die kk-kaas en z'n snol. Zij gingen alleen maar verhaal halen maar die fakka begon gelijk te duwen en te trekken.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:53:30 #237
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68328795
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef PDOA het volgende:
Die brada's hebben niks gedaan, ze werden uitgescholden door die kk-kaas en z'n snol. Zij gingen alleen maar verhaal halen maar die fakka begon gelijk te duwen en te trekken.
Ja ik denk het ook!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:17:48 #238
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68329540
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef PDOA het volgende:
Whatever. Waarschijnlijk keken die man en vrouw de Marokkaanse jongeren wel boos aan. Om je eer te bewaren moet je er dan wel op los rossen natuurlijk .
pi_68331098
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:17 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Whatever. Waarschijnlijk keken die man en vrouw de Marokkaanse jongeren wel boos aan. Om je eer te bewaren moet je er dan wel op los rossen natuurlijk .
Dat jullie kazen nou te angstig zijn om elkaar een helpende hand te geven wanneer iemand wordt lastig gevallen. Ons volk laat zien dat wij allen broeders zijn en elkaar moeten helpen ipv een individu die je moet negeren. Daar kunnen jullie schijtlijsters nog wat van leren.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:01:34 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68332672
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef PDOA het volgende:

[..]

Dat jullie kazen nou te angstig zijn om elkaar een helpende hand te geven wanneer iemand wordt lastig gevallen. Ons volk laat zien dat wij allen broeders zijn en elkaar moeten helpen ipv een individu die je moet negeren. Daar kunnen jullie schijtlijsters nog wat van leren.
Wij hebben daar gewoon andere, beschaafdere methoden voor. Als één van 'onze' individuen door anti-kazen wordt lastig gevallen, kiezen we er nog voor om dat te negeren. Maar naarmate het er meer worden, wordt de roep steeds sterker en de politieke druk steeds groter om dit primitieve duivelsgebroed voorgoed uit onze samenleving te verwijderen.
pi_68332965
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wij hebben daar gewoon andere, beschaafdere methoden voor. Als één van 'onze' individuen door anti-kazen wordt lastig gevallen, kiezen we er nog voor om dat te negeren. Maar naarmate het er meer worden, wordt de roep steeds sterker en de politieke druk steeds groter om dit primitieve duivelsgebroed voorgoed uit onze samenleving te verwijderen.
Hier doelde ik nou op met "twee kanten van dezelfde munt".
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:21:06 #242
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68333264
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hier doelde ik nou op met "twee kanten van dezelfde munt".
Niks mis met die post heur. Het zit in je hoofd.
pi_68333396
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niks mis met die post heur. Het zit in je hoofd.
Dit ook?
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als dit zo doorgaat mag jij op een gegeven moment niet meer in Nederland leven en worden al je bezittingen afgepakt. Misschien verdwijn je zelfs wel in een werkkamp, samen met je hele familie. Vind je dat leuk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:27:15 #244
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_68333452
quote:

[..]

Dit is natuurlijk in het geheel niet waar. Oké, als er wat te matten valt ogenschijnlijk wel, maar als er vanuit de samenleving een beroep wordt gedaan op de Marokkaanse gemeenschap om de sociale controle serieus te nemen dan wordt dit als volstrekt ongepast geacht omdat men zich niet verantwoordelijk voelt voor het gedrag van anderen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:31:59 #245
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68333579
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit ook?
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook.

Wat bedoel je nu eigenlijk te suggereren? Dat ik hier 'etnische zuiveringen' zou propageren? Lees het dan nog maar eens goed, woord na woord. Maar dan een keer zonder bij voorbaat al in de welbekende islamitische slachtofferkramp te schieten.

Nergens roep ik op tot etnische zuivering. Voor zover ik dat volgens jou wel zou doen, speelt dat zich volledig in jouw hoofd af.
pi_68333648
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit ook?
[..]
SPOILER
Ik weet niet waarom mijn reply precies is verwijderd, maar kennelijk heeft Lemmeb toch wel degelijk racistische trekjes en nazi-ideeen, getuige deze quote in het bericht ven Meh7. De kaas die mijn bericht heeft verwijderd waarschijnlijk ook. Vrijheid van meningsuiting is tenslotte relatief hier op FOK!.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:36:46 #247
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68333711
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom mijn reply precies is verwijderd, maar kennelijk heeft Lemmeb toch wel degelijk racistische trekjes en nazi-ideeen, getuige deze quote in het bericht ven Meh7. De kaas die mijn bericht heeft verwijderd waarschijnlijk ook. Vrijheid van meningsuiting is tenslotte relatief hier op FOK!.
Welk bericht van jou is verwijderd? Ik heb niks gezien.

Zet het anders nog een keer neer. Misschien is er wel iets misgegaan met de servers.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:38:02 #248
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68333749
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef PDOA het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 12:39:10 #249
8781 crew  Frutsel
pi_68333775
Kan het gewoon weer over het topic gaan en niet over elkaar?

Klachten over elkaar kan je bij FB indienen, oude koeien doe je maar via pm.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:40:11 #250
188345 Py
op zich
pi_68333795
quote:

[..]

Hoe treffend wil je het cultuurverschil hebben?

Het merendeel in onze samenleving vindt dat de rede dan verdwijnt en dit uiteindelijk alleen maar leidt tot veldslagen of onderdrukking van de fysiek zwakkere door de fysiek sterkere. Het recht van de grootste bek en het mes. Terwijl wij hier met elkaar vinden dat er voor iedereen een plekje in deze samenleving moet zijn. Als er een conflict is kan je in het heetst van de strijd hele volksstammen erbij slepen en je gelijk proberen te halen met de vuist. Zo ontstaan eeuwig voortdurende vetes. Die angel hebben wij uit onze samenleving willen halen en hebben we afgesproken dat er onderwerpen zijn waar we het over eens zijn dat we het er niet over eens zijn.
Dus hebben we in deze samenleving een rechtssyteem om wat ordelijk proberen samen te leven en conflicten niet op straat te laten escaleren. En die geweld verbied. Dat heeft niets met laf te maken, maar met gezond verstand redeneren dat elkaar de hersens inslaan het vreedzaam samenleven niet bevorderd.
Over die verschillen tussen mensen, daar maken we dan grapjes over naar elkaar en proberen we elkaars eigenaardigheden een beetje te bespotten. En zo hebben we een manier gevonden waarop mensen met verschillende levensovertuigingen met elkaar samen kunnen leven.
Maarja, dan moet wel iedereen dat systeem een beetje accepteren en volgens de spelregels meespelen. Als er dan een groep is die denkt dat ze met hun eigen systeem hun recht kunnen halen, dan wordt het samenleven niet meer volgens de algemeen geaccepteerde regels gespeeld. Logisch dat de rest van de samenleving protesteert tegen dat groepje wat de algemene spelregels aan de kant sodemieterd en met geweld zijn zin probeert te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')