http://www.brabantsdagbla(...)vechten-begonnen.ecequote:AMMERZODEN - Een avondje uit in De Poorterij ontaardde vrijdag voor een echtpaar uit Ammerzoden in een traumatische aanvaring met Marokkaanse jongeren. "Wij liepen voorbij toen mijn vrouw voor 'vuile kuthoer' werd uitgescholden", zegt het mannelijk slachtoffer. "Ze riepen ook 'wat ben je lelijk'. Wij draaiden ons om en zeiden 'zo ga je niet met elkaar om'. Ik zei 'als jullie dan zo dapper zijn, kom dan één voor één'. Vervolgens werd ik belaagd door zeven of acht, en mijn vrouw door drie of vier jongens.
Omdat mijn vrouw geschopt werd, probeerde ik bij haar te komen. In het voorbijgaan kreeg ik een vuistslag in mijn gezicht en viel op de grond. In de vijf seconden die ik nodig had om op te krabbelen, waren ze allemaal gevlucht." De Ammerzodenaar bleef achter met een bloedneus. Zijn vrouw heeft een gekneusd bovenbeen.
Bestuurslid Saïd Kaaouas van de Marokkaansevereniging Al Amal zegt gehoord te hebben dat de vrouw is begonnen met de handtastelijkheden. "Wij zijn op geen enkele wijze begonnen met slaan", ontkent de echtgenoot.
Burgemeester Van den Bosch heeft de zaak besproken met de politie. "Zij hebben besloten niet met nadere mededelingen naar buiten te komen", meldt een gemeentewoordvoerder, gevraagd naar de uitkomst van dat gesprek. "De burgemeester heeft contact opgenomen met zijn ambtsgenoot in Maasdriel, Ada Boerma, omdat de slachtoffers uit haar gemeente komen. Hij heeft gevraagd of zij namens onze gemeente haar medeleven wil betuigen."
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bestuurslid Saïd Kaaouas van de Marokkaansevereniging Al Amal zegt gehoord te hebben dat de vrouw is begonnen met de handtastelijkheden.
Ik geloof hier natuurlijk geen reet van maar als het wel zo is, gelijk heeft ze.
Dat dus, en waarom moeten ze altijd tweakers en dikke wijven hebben. Waarom halen ze nou zo'n stunt nooit bij mij uit...quote:
Ik ben helemaal niet dik jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, en waarom moeten ze altijd tweakers en dikke wijven hebben. Waarom halen ze nou zo'n stunt nooit bij mij uit...
"Maar je ontwikkelt daar een schild voor, dat doe je in een vrije samenleving omdat je wordt geconfronteerd..."quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bestuurslid Saïd Kaaouas van de Marokkaansevereniging Al Amal zegt gehoord te hebben dat de vrouw is begonnen met de handtastelijkheden.
Ik geloof hier natuurlijk geen reet van maar als het wel zo is, gelijk heeft ze.
Het is geen vechtpartij hoor, hier worden 2 onschuldige mensen gelynched.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef Bowlingbal het volgende:
Mijn hemel, is het al landelijk nieuws dat een vechtpartij landelijk nieuws wordt?
Hans Teeuwen bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
"Maar je ontwikkelt daar een schild voor, dat doe je in een vrije samenleving omdat je wordt geconfronteerd..."
Wie zei dat ook alweer
Klopt, maar volgens de door bijna alle autochtone Nederlanders gesteunde meneer Teeuwen ligt de grens pas bij geweld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen bedoel je?
En ja ik laat het gewoon zitten als ze me voor hoer uitmaken, geen zin in gezeik en ik weet wel beter maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet van gediend bent. En daarbij als een groep je loopt uit te schelden lokken ze het zelf uit.
Dat is hetgeen mij het meest tegen de borst stuit. Het volkomen gebrek aan het besef dat ze vandaag of morgen hun huizen uit worden getrokken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Die k*tmarokkanen houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd. Nooit iemand van de eigen gemeenschap die opstaat en actie onderneemt. Ze vinden het blijkbaar wel prima zo.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat is hetgeen mij het meest tegen de borst stuit. Het volkomen gebrek aan het besef dat ze vandaag of morgen hun huizen uit worden getrokken.
Ik doe m'n best om de mensen bij Wilders vandaan te houden, maar ik ben het helemaal met je eens dat de Marokkaanse gemeenschap zelf eigenlijk geen fuck uitvoert.
Ja, er is een tijdje terug een keer gezegd 'er is een probleem en daar moeten we als Marokkaanse gemeenschap niet voor weglopen'.
Maarja, woorden....
Idd kutjochies worden dus vanmiddag opgepakt of werkt dat niet zo in Nederland?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Innisdemon het volgende:
FIjn dat Dhr Kaaouas weet om wie het gaat. Maakt de aangifte van openbare geweldpleging een stuk makkelijker.
quote:Bestuurslid Saïd Kaaouas van de Marokkaansevereniging Al Amal zegt gehoord te hebben dat de vrouw is begonnen met de handtastelijkheden.
Edit; spuit 11.quote:Bestuurslid Saïd Kaaouas van de Marokkaansevereniging Al Amal zegt gehoord te hebben dat de vrouw is begonnen met de handtastelijkheden.
De politie stopt de zaak in de doofpot en de gemeente gaat alleen 'medeleven betuigen'... ondertussen komen de daders ermee weg. En het bestuurslid van de Marokkaanse vereniging weet natuurlijk nergens iets van en veegt snel het eigen straatje schoon. Signaal: je kunt in Nederland ongestraft mensen op straat beledigen en in elkaar trappen; daar kom je gewoon mee weg.quote:Burgemeester Van den Bosch heeft de zaak besproken met de politie. "Zij hebben besloten niet met nadere mededelingen naar buiten te komen", meldt een gemeentewoordvoerder, gevraagd naar de uitkomst van dat gesprek. "De burgemeester heeft contact opgenomen met zijn ambtsgenoot in Maasdriel, Ada Boerma, omdat de slachtoffers uit haar gemeente komen. Hij heeft gevraagd of zij namens onze gemeente haar medeleven wil betuigen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |