abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68246668
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik vind 'm niet geweldig. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Die fictieve vind ik wel erg bijzonder. Het valt me op dat er ieder seizoen tussen de fictieve ontwerpen altijd wel 1 bij zit die vele malen mooier is dan het echte ontwerp.
Omdat daar meestal supporters achter zitten. Adidas en ajax doen maar wat. Zoals ik al zei. Als we uit 3 modellen kunnen kiezen zal het al een stuk beter zijn.
pi_68246693
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormram'' kan fungeren.

Volgend seizoen worden we dan écht kampioen!
Vermaelen als stormram? Hij is niet goed in zn bol.

Werd er gevraagd of hij nog een spits ging aantrekken ofzo?
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:59:17 #63
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68246736
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Omdat daar meestal supporters achter zitten. Adidas en ajax doen maar wat. Zoals ik al zei. Als we uit 3 modellen kunnen kiezen zal het al een stuk beter zijn.
Het gaat precies zo met de voetbalsjaaltjes die Ajax maakt. Heb het er wel eens met Broer over gehad. Die zei ook: ze doen maar wat.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68246829
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Het gaat precies zo met de voetbalsjaaltjes die Ajax maakt. Heb het er wel eens met Broer over gehad. Die zei ook: ze doen maar wat.
Zolang het oude logo maar op die sjaaltjes staat.
pi_68246871
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormram'' kan fungeren.

Volgend seizoen worden we dan écht kampioen!
Heb je dan een beter alternatief?
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:04:30 #66
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68246915
Kopen!!!
quote:
Chelsea zet Sahar in de wachtkamer
Ben Sahar is in het ongewisse over zijn nabije voetbaltoekomst. Werkgever Chelsea heeft hem nog niet laten weten wat de plannen zijn, meldt het Algemeen Dagblad.

Volgens het dagblad heeft de Londense club regelmatig contact met de twintigjarige aanvaller uit Israël. Een beslissing is hem echter nog niet kenbaar gemaakt.

Sahar speelt sinds de winterstop op huurbasis voor De Graafschap, waar hij verzekerd is van een basisplaats en een goede indruk achter laat. Zelf wil de voorhoedespeler voor zijn kansen bij Chelsea gaan, maar hij wil dan wel in aanmerking komen voor speelminuten.
#FreeHat
pi_68246987
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kopen!!!
[..]

Ik zou hem eerder huren, zal wel een aardig prijskaartje aan zitten hoor. En zo goed valt hij nou ook weer niet op dit seizoen, maar dat komt ook meer door zijn teamgenoten. Maargoed, Feyenoord trekt nog eerder Sahar aan dan jullie denk. Van Basten wil toch geen 2e spits erbij halen achter Cvita?
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:09:39 #68
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68247112
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:

- Behoud van spelers
- Ajax moet weer een sportclub worden en geen beursgenoteerd bedrijf
- Ajax moet terug naar een ouder, beter werkend beleid.

Val me niet aan, het is maar een gedachte
Ja want als we een sportclub waren dan werden we weer ieder seizoen kampioen. Bullshit dus.
pi_68247152
Ajaz kan kampioen worden als de spelers eindelijk is wat mentaliteit gaan tonen..
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:11:13 #70
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68247162
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zolang het oude logo maar op die sjaaltjes staat.

Deze maar dan met het oude logo erop geborduurd.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:13:39 #71
51286 w00h00
Digital man!
pi_68247262
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kopen!!!
[..]

Helemaal niet nodig, maar Dario en Bodul en eventueel Luis hebben we genoeg voor de spits positie.

Een goede en betrouwebare centrum verdediger naast Wielaert wil ik wel zien.
pi_68247263
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ajaz kan kampioen worden als de spelers eindelijk is wat mentaliteit gaan tonen..
Gaan we fuseren dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:16:44 #73
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68247378
Als ik eerlijk ben, dan is doelpunten maken niet het probleem bij Ajax de laatste 3, 4 seizoenen. Dus laten we iets aan de andere linies doen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:16:50 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68247381
Met kopen ga je toch geen kampioen worden. Hebben we dat nou nóg niet geleerd .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:17:15 #75
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68247399
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Helemaal niet nodig, maar Dario en Bodul en eventueel Luis hebben we genoeg voor de spits positie.

Een goede en betrouwebare centrum verdediger naast Wielaert wil ik wel zien.
Leonardo gaat toch weg? Neem ook aan dat Kennedy vertrekt. Dan kan het niet kwaad om een spits te kopen die op meerdere posities kan spelen.
#FreeHat
pi_68247407
Iedereen loopt net te doen of het niveau van AZ geweldig is.. jezus wij stellen gewoon geen moer voor.
pi_68247558
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Chadi het volgende:
Iedereen loopt net te doen of het niveau van AZ geweldig is.. jezus wij stellen gewoon geen moer voor.
Az is kampioen geworden omdat dit team er al 3 jaar staat ongeveer en Van Gaal gewoon een geweldige trainer is. AZ stelt verder weinig voor, Ajax is inderdaad ontzettend kak
pi_68247614
Probleem is wel dat Ajax echt goede spelers nooit drie jaar bij elkaar kan houden.
AZ verkeert in de luxe dat dit wel kan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68247631
Voor Nederlandse begrippen is het een goed team. Lang de gehouden en krijgen weinig tegen. Ajax moet eens de defensie een keer goed neerzetten. Wij zijn altijd op zoek naar een goal en krijgen er dan makkelijk 1 om de oren.
pi_68247680
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
Probleem is wel dat Ajax echt goede spelers nooit drie jaar bij elkaar kan houden.
AZ verkeert in de luxe dat dit wel kan.
Zegt verder ook genoeg waar wij het nu van moeten hebben. Als je een team hebt dan kan je veel makkelijker een speler inpassen dan bij dit losse zand van nu.
pi_68247932
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Chadi het volgende:
Voor Nederlandse begrippen is het een goed team. Lang de gehouden en krijgen weinig tegen. Ajax moet eens de defensie een keer goed neerzetten. Wij zijn altijd op zoek naar een goal en krijgen er dan makkelijk 1 om de oren.
Op zich vallen de tegengoals van Ajax nog wel mee. Tenminste, als je nagaat dat je in drie wedstrijden (Heerenveen, Vitesse, PSV) 15 van de ongeveer 35 tegengoals hebt moeten slikken. Het kan beter, daar niet van, maar toch. Het is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Als die lijn zich doortrekt, is er hoop.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68247950
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zegt verder ook genoeg waar wij het nu van moeten hebben. Als je een team hebt dan kan je veel makkelijker een speler inpassen dan bij dit losse zand van nu.
Hoe bedoel je precies met 'van moeten hebben'? Snap het even niet.
pi_68247991
Zozo, tribunes dicht op het veld?
quote:
Voor de wedstrijd Ajax – AZ heeft Ajax samen met de Amsterdam ArenA extra tribunes geplaatst in gracht aan de rand van het veld. Deze plaatsen geven je echt het gevoel dat je bijna op het veld zit!
pi_68248009
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies met 'van moeten hebben'? Snap het even niet.
Zonder suarez zijn we nergens. Als het team goed staat ben je niet afhankelijk van hem.
pi_68248103
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zonder suarez zijn we nergens. Als het team goed staat ben je niet afhankelijk van hem.
Individuen zullen altijd het verschil blijven maken. Je zou hooguit minder afhankelijk van Suarez kunnen worden. Wat op zich voor Ajax geen slechte zaak zou zijn.
pi_68248192
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op zich vallen de tegengoals van Ajax nog wel mee. Tenminste, als je nagaat dat je in drie wedstrijden (Heerenveen, Vitesse, PSV) 15 van de ongeveer 35 tegengoals hebt moeten slikken. Het kan beter, daar niet van, maar toch. Het is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Als die lijn zich doortrekt, is er hoop.
Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:38:41 #87
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68248307
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Spelers als Gattuso, Lampard, Gerrard zijn voor ons niet haalbaar.
Eindelijk iemand die het doorheeft!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68248333
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

pi_68248393
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onhaalbaar maar als affelay dat bij 1 van hen zou doen dan vond je een bloedende marokaan tussen de supporters na 10 minuten. Vertonghen had hem gewoon meteen even fors moeten neerhalen. Ik weet zeker dat hij daarna met meer vertrouwen zou gaan spelen.
pi_68248491
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.
Mee eens, mee eens. Om echt kampioen te worden zijn het er nog niet genoeg. Maar, de verdediging lijkt nu eindelijk een langere periode met elkaar door te kunnen groeien. Dat zijn positieve dingen. Al moet je het nooit nalaten als je iemand van het kaliber-Stam kunt halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kevin6188 op 21-04-2009 19:49:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')