Nou sorry maar voor 10 miljoen zou ik dat ook overwegenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef Leandra het volgende:
Flauw gedoe, eerst jarenlang het brave huisvrouwtje uithangen dat de hele show in het publiek zit en aan het eind van iedere show hand in hand weglopen, en als het niet lekker meer gaat de vuile was buitenhangen??
Yeah right.....
ik las ook al ergens dat hij sex zou hebben met die octomumquote:ma 06 apr 2009, 18:08 'Oprah neemt wraak op Dr. Phil'
AMSTERDAM - Oprah Winfrey zou woest zijn op Dr. Phil omdat hij 'Octo-mom' voor haar neus wegkaapte, en zou daarom op wraak zinnen...
Dr. Phil wist Nadya Suleman, de Amerikaanse moeder van een achtling, voor zijn show te strikken terwijl Oprah nog in met haar onderhandeling was.
De talkshowloningin zou nu voor het volgende O-Magazine Robin, de vrouw van Dr. Phil, op de cover willen zetten. En daar zou Dr. Phil, die beroemd werd dankzij Oprah, op zijn beurt niet zo blij mee zijn geweest. Dit meldt Showbizspy.
Een ingewijde meldt: 'Je had het gezicht van Dr. Phil moeten zien. Alsof hij net hard geslagen was. Hij weet zeker dat zijn interview met Nadya Suleman de reden is voor de cover met Robin.'
dank voor de bronquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:50 schreef maril het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_Dr._Phil___.html
Dat wel, maar er zijn wel meer dingen die "normaal" zijn in de States en die ik flauw gedoe vindquote:
En daarmee de kans lopen dat je het recht op de helft van z'n vermogen verspeelt??quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou sorry maar voor 10 miljoen zou ik dat ook overwegen
Hup, weg met die principes! Maar alleen als je met ruzie uit elkaar gaat natuurlijk.
quote:
quote:....
Alice doet hiermee belangrijke uitspraken. "Ik ben me ervan bewust wat dit allemaal teweeg brengt. Daarom doe ik dit ook. Al heeft Phil wel gedreigd me iets aan te doen als ik een van zijn geheimen zou onthullen. Hij zei: 'Als je ook maar iets hiervan onthult, dan zal ik je ontvoeren, net als dat ik met 'Maddy' (Madeleine McCann, red.) heb gedaan. En die hebben ze ook nog steeds niet gevonden.' Ik ben eigenlijk wel bang, ja." (IQM)
nou meteen ook de dader van de ontvoerder van Maddy. 2 vliegen in 1 klap! Hoppa!quote:
Dat was de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik geloofde het bíjna. Tot dat stuk over Joran kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |