Het einde van The Departed ging net iets te ver door imo... Had het origineel toch een iets beter einde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als het einde van The Departed al 'filmhuis' is...
Scarface kan ik nog inkomen, maar Fight Club en Goodfellas verschrikkelijk noemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Verbal het volgende:
Fight Club, Scarface, Goodfellas... verschrikkelijk.
V.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Scarface kan ik nog inkomen, maar Fight Club en Goodfellas verschrikkelijk noemen?
Jij hoef er ook niet in te kunnen komen, dit is wat ík vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Scarface kan ik nog inkomen, maar Fight Club en Goodfellas verschrikkelijk noemen?
Ik vond het einde eigenlijk helemaal geweldig! Maar heb nooit gedacht dat ik naar een filmhuis film aan het kijken wasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
American Gangster. Daar heeft een neger een hele grote rolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef Mirel het volgende:
Ze moeten negers in gangstersfilms eens goede rollen geven. Die ene bij The Departed werd ook zomaar doodgemaakt.
Wat betreft Fight Club ben ik het daar zo ontzettend niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 06:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nihilistische nonsens, daar heb ik een hekel aan.
V.
Als het filmhuis was, dan zou het misschien nog positief zijn, maar dat was het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef TC03 het volgende:
Nou, gebruik je fantasie eens. Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen fan is van een film waar kerels uit vrije wil en zonder sportieve aspiraties elkaar op de bel slaan. Dat zou je nihilistisch kunnen noemen.. Maar Goodfella's? Gewoon maffia film, wat is dáár nou nihilistisch aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wat betreft Fight Club ben ik het daar zo ontzettend niet mee eens.
Wat versta jij precies onder nihilistische nonsens dan?
Neuh, maar die vind ik ook uiterst onaangenaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, gebruik je fantasie eens. Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen fan is van een film waar kerels uit vrije wil en zonder sportieve aspiraties elkaar op de bel slaan. Dat zou je nihilistisch kunnen noemen.. Maar Goodfella's? Gewoon maffia film, wat is dáár nou nihilistisch aan?
Dan heb je duidelijk het verhaal niet meegekregen. Het is te kort door de bocht om te zeggen dat het een film is die alleen over vechten gaat...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, gebruik je fantasie eens. Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen fan is van een film waar kerels uit vrije wil en zonder sportieve aspiraties elkaar op de bel slaan. Dat zou je nihilistisch kunnen noemen.. Maar Goodfella's? Gewoon maffia film, wat is dáár nou nihilistisch aan?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Alistair het volgende:
Sin City is de eerste film die in me opkomt. Wat een prutsfilm vond ik dat zeg
Ook die kon mij niet bekoren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Alistair het volgende:
Sin City is de eerste film die in me opkomt. Wat een prutsfilm vond ik dat zeg
Nou idd, dat is gewoon hollywood pulp.quote:
Die film bagger vinden, en dan 'Gandalf' als avatar hebben....komop...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |