En één van de hoofdrollen voor zn rekening genomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die is van Robert RodriguezTarantino heeft alleen meegeschreven
Naast groundhog day natuurlijk ^^quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef P8 het volgende:
Dat mensen Eternal Sunshine duren te noemen![]()
Dat is de enige "romantische" film die ik echt goed vind.
Oh kom op!quote:
Ohja, die ook!quote:Ben je trouwens 2001 niet in je lijstje vergeten?.
Een van de betere openingscenes. Helaas wordt de film daarna met de minuut slechter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:27 schreef Darkestrah het volgende:
Ohja, en.. hoe-heet-hij-ook-alweer. Die van Quentin Tarantino met die vampieren in die stripclub.
From Dusk Till Dawn, dus.
Ik vond em inderdaad ook erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een van de betere openingscenes. Helaas wordt de film daarna met de minuut slechter.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een van de betere openingscenes. Helaas wordt de film daarna met de minuut slechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Prestige vond ik ook enorm tegenvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:56 schreef Argento het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:33 schreef sizzler het volgende:
[..]"do you want to eat my pussy?' En hij kijkt met de tong uit zijn bek naar haar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd, topfilm met een clooney die ook lachen was. Het leuke was idd totdat er vampieren kwamen.
De tofste was toch die "propper" voor de deur.
"Horse pussy, black pussy, yelow pussy".Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Als het einde van The Departed al 'filmhuis' is...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef speknek het volgende:
[..]
The Departed had wel een kut einde. Diende geen enkel doel behalve gemaakt filmhuis willen zijn.
Jongens toch, jullie vergeten het mooiste stukje uit de film!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
"do you want to eat my pussy?' En hij kijkt met de tong uit zijn bek naar haar...
Maar idd, topfilm met een clooney die ook lachen was. Het leuke was idd totdat er vampieren kwamen.
De tofste was toch die "propper" voor de deur.
"Horse pussy, black pussy, yelow pussy".
nogal jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:38 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, maar het genre staat me gewoon niet zo aan eigenlijk. Maar volgens mij is het wel wat anders Starwars.
Het einde van The Departed ging net iets te ver door imo... Had het origineel toch een iets beter einde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als het einde van The Departed al 'filmhuis' is...
Scarface kan ik nog inkomen, maar Fight Club en Goodfellas verschrikkelijk noemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Verbal het volgende:
Fight Club, Scarface, Goodfellas... verschrikkelijk.
V.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Scarface kan ik nog inkomen, maar Fight Club en Goodfellas verschrikkelijk noemen?
Jij hoef er ook niet in te kunnen komen, dit is wat ík vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Scarface kan ik nog inkomen, maar Fight Club en Goodfellas verschrikkelijk noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |