SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef BluesRebel het volgende:
A Clockwork Orange en Sin City.. Beide zijn geen topfilms zoals in de TT staat maar beide zijn wel degelijk kutfilms.![]()
![]()
![]()
I beg to differ, A Clockwork Orange is wel degelijk een topfilm en wordt ook zo gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een kickje waard?Al 623 dagen doodquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welke kutfilm vond jij een topfilm?
Ah, Magnolia gisteren nog gezien. Briljante 3 uur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef nectarientje het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Magnolia.. echte draken.
Het is een beetje suf om in een topic als dit te gaan discussieren, maar Magnolia is inderdaad domweg briljant.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ah, Magnolia gisteren nog gezien. Briljante 3 uur.
Het was niet eens z'n vader, maar z'n oom. Als je dat al niet eens doorhad, vraag ik me af of je de film überhaupt wel begrepen hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Andromache het volgende:
De hele verschijning van Tommy Lee Jones en dat oeverloze gesprek met zijn ouweheer heb ik ook nooit begrepen.
Was inderdaad teleurstellend. Ging helemaal nergens over, maar misschien zitten er lagen in die mij zijn ontgaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Radegast het volgende:
Eyes wide shut.
Der Untergang hier noemen is vloeken in de kerkquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef shakaboem het volgende:
Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan![]()
A Clockwork Orange![]()
The Departed![]()
Der Untergang![]()
Heat![]()
Donny Darko![]()
Life of Brian![]()
Groundhog Day![]()
Twelve Monkeys![]()
In Bruges![]()
The Exorcist
gast, serieusquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef shakaboem het volgende:
Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan![]()
A Clockwork Orange![]()
The Departed![]()
Der Untergang![]()
Heat![]()
Donny Darko![]()
Life of Brian![]()
Groundhog Day![]()
Twelve Monkeys![]()
In Bruges![]()
The Exorcist
Blijkbaar wel jaquote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is eng hoor een film waar niet elke 5 minuten 6 explosies zijn
Alsof dat iets negatiefs is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef TLC het volgende:
"Zwartboek" vond ik minder, het is net of het meer om de tieten van Carice gaat
The Cell (nauwelijks een topfilm, ik weet het) vond ik heel aardig. Maar dat had niks met haar te maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef Allesleim het volgende:
En alles met Jennifer Lopez erin (weet niet of daar ooit een topfilm uit voortgekomen is), ze is een mooie verschijning, maar zodra ze dr mond opentrekt is het één en al gejank en gejammer.
vond ik idd ook, maar verder haak ik al af als zij in beeld komt. ze praat ook zo rot!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:33 schreef Argento het volgende:
[..]
The Cell (nauwelijks een topfilm, ik weet het) vond ik heel aardig. Maar dat had niks met haar te maken.
Ja maar hij vond het niks, daar gaat het om. Ik vind de film eigenlijk nog steeds een eikpunt in de filmgeschiedenis, alhoewel de kans groot is dat je als jonge kijker dingen ziet die niet echt vernieuwend overkomen. Dus ik kan me voorstellen dat men het nogal saai vind overkomen. Dat komt voornamelijk omdat een boel type scenes hierin wel van zo'n grote invloed zijn geweest dat iedereen het heeft overgenomen. Waar de film nog steeds zijn bestaansrecht in heeft is in feite het verhaal zelf. Het geweld, de moraliteit, het kwaad wat niet bestaat, de maatschappij als veroordeler, sociale omgang. Een boel onderwerpen die nog steeds ontzettend scherp zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
I beg to differ, A Clockwork Orange is wel degelijk een topfilm en wordt ook zo gezien.
Ja natuurlijk, mij gaat het erom dat hij beweert dat deze film niet als een topfilm gezien word door de "rest" van de wereld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:29 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja maar hij vond het niks, daar gaat het om. Ik vind de film eigenlijk nog steeds een eikpunt in de filmgeschiedenis, alhoewel de kans groot is dat je als jonge kijker dingen ziet die niet echt vernieuwend overkomen. Dus ik kan me voorstellen dat men het nogal saai vind overkomen. Dat komt voornamelijk omdat een boel type scenes hierin wel van zo'n grote invloed zijn geweest dat iedereen het heeft overgenomen. Waar de film nog steeds zijn bestaansrecht in heeft is in feite het verhaal zelf. Het geweld, de moraliteit, het kwaad wat niet bestaat, de maatschappij als veroordeler, sociale omgang. Een boel onderwerpen die nog steeds ontzettend scherp zijn.
Dat had ik dus totaal niet, vond het een perfecte combinatie. Het lijkt soms wel alsof er een taboe ligt op humor als er een serieus onderwerp aangesneden wordt in films.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
La vita è bella vond ik echt vreselijk tegenvallen. Hoewel de film op zich vrij goed is, heb ik me eigenlijk alleen maar kapot lopen ergeren aan die vader. Roberto Benigni meen ik. Door dat humoristische werd ik ook totaal niet geraakt met het Drama-gedeelte. Geen brok, geen traan, helemaal niets.
An sich vond ik het ook geen grappige film. Goed gedaan allemaal hoor, maar verder een vervelende film inderdaad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
La vita è bella vond ik echt vreselijk tegenvallen. Hoewel de film op zich vrij goed is, heb ik me eigenlijk alleen maar kapot lopen ergeren aan die vader. Roberto Benigni meen ik. Door dat humoristische werd ik ook totaal niet geraakt met het Drama-gedeelte. Geen brok, geen traan, helemaal niets.
ik kan me overal heel goed in vinden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef sizzler het volgende:
1. Alle bondfilms. Veel te overrated. Er zit er niet één tussen die echt goed is.
2. Alle LOTR films. Mooi in beeld gebracht maar wat verhaal betreft echt een aanfluiting.
3. Films van Charlie Kaufman (Being John Malkovich, Eternal Sunshine, Synecdoche NY)
4. Heat
5. MIB 1 & 2
Misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen omdat iedereen Heat een geweldige film vindt. Maar ik vond hem tegenvallen. Of in ieder geval niet zo geweldig als ik had verwacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik kan me overal heel goed in vinden..![]()
maar.. Heat is toch een geweldige film..?
En alle huppelkutjes, breezers en mooiboys die van Honey en Step Up houden natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Szura het volgende:
Al de vreselijke dansfilmsDaar vind ik echt geen ruk aan
Dirty Dancing, Grease en alles van dat genre
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Dizer het volgende:
En alle films met de woorden Fast en Furious erin
The Dark Knight hoef ik nooit meer te zien, zo'n impact had iequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef mschol het volgende:
o.a. Titanic & Batman: The Dark Knight
Succesvolle film en topfilm door elkaar halenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Dizer het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
V for Vendetta![]()
. Wat een kutfilm met een kutverhaal.
quote:
De titel zeg "Topfilm".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Dizer het volgende:
Het gaat hier over welke TOPfilm je eigenlijk een KUTfilm vondt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht altijd dat die films wel erg gewaardeerd werden.. en dat ik in mijn eentje was in hoe slecht ik ze vondquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Cybernick het volgende:
[..]
Het gaat hier over welke TOPfilm je eigenlijk een KUTfilm vondt.
Wat? Jij bent gewoon dom? Dat is een geniale film.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
V for Vendetta![]()
vind jij..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat? Jij bent gewoon dom? Dat is een geniale film.
Ik vind jouw grammatica kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
vind jij..![]()
ik vind het ook een kutfilm en dan heb ik het nog zacht uitgedrukt.
Hoe heb ik die kunnen vergeten. Zonde van me geld geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef roelvano het volgende:
The Curious case of Benjamin Button !
Bah, wat 'n saaie, langdradige film zeg. Overbodige verhaallijnen etc.
Mee eens!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
V for Vendetta![]()
Tjah, nog altijd beter dan die film afkijken. Een veel ergere marteling is datquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef sizzler het volgende:
3. Films van Charlie Kaufman (Being John Malkovich, Eternal Sunshine, Synecdoche NY)
Precies hetzelfde had ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Teeno het volgende:
Ik heb van de week nog eens Reservoir Dogs gekeken, omdat ik in mijn achterhoofd had dat het een topfilm was... helaas voldeed deze film niet aan mijn verwachtingen (had meer actie en minder geouwehoer verwacht)
Aan de cast heeft het dan iig niet gelegen. Vinnie Jones, Brad Pitt en Jason Statham in één filmquote:
Starwars ja. Wat een bagger. Maar dat komt eigenlijk omdat alle science fiction kut is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:26 schreef Kajlaurent het volgende:
Zwartboek, Alle lord of the rings, alle star wars films. Quantum of sloace (james bond). Dat is het wel een beetje.
volgens mij ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef boskameel het volgende:
[..]
Net als Cloverfield ofniet?
Volgens mij trap ik in een troll.
Blade Runner is ook kut?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Starwars ja. Wat een bagger. Maar dat komt eigenlijk omdat alle science fiction kut is.
dat kan je niet echt zeggen van BWP.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef Mirel het volgende:
Ik haat het als iets wat amateuristisch moet worden voorgesteld dat het zó óverdrévend slécht gedaan moet worden dat het alleen maar irritant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |