quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef sizzler het volgende:
3. Films van Charlie Kaufman (Being John Malkovich, Eternal Sunshine, Synecdoche NY)
Precies hetzelfde had ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Teeno het volgende:
Ik heb van de week nog eens Reservoir Dogs gekeken, omdat ik in mijn achterhoofd had dat het een topfilm was... helaas voldeed deze film niet aan mijn verwachtingen (had meer actie en minder geouwehoer verwacht)
Aan de cast heeft het dan iig niet gelegen. Vinnie Jones, Brad Pitt en Jason Statham in één filmquote:
Starwars ja. Wat een bagger. Maar dat komt eigenlijk omdat alle science fiction kut is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:26 schreef Kajlaurent het volgende:
Zwartboek, Alle lord of the rings, alle star wars films. Quantum of sloace (james bond). Dat is het wel een beetje.
volgens mij ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef boskameel het volgende:
[..]
Net als Cloverfield ofniet?
Volgens mij trap ik in een troll.
Blade Runner is ook kut?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Starwars ja. Wat een bagger. Maar dat komt eigenlijk omdat alle science fiction kut is.
dat kan je niet echt zeggen van BWP.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef Mirel het volgende:
Ik haat het als iets wat amateuristisch moet worden voorgesteld dat het zó óverdrévend slécht gedaan moet worden dat het alleen maar irritant is.
Nog niet gekeken, maar het genre staat me gewoon niet zo aan eigenlijk. Maar volgens mij is het wel wat anders Starwarsquote:
The Departed had wel een kut einde. Diende geen enkel doel behalve gemaakt filmhuis willen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |