Maar het leukste kijken is toch gewoon in een (Ierse) kroegquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef poehej het volgende:
Volgens mij wordt deze wedstrijd ook wel gewoon uitgezonden op ik dacht RTL5 RTL7..
Ben redelijk relaxt, heb er gewoon zin inquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe is het bij jullie met de spanning?
Bij mij valt het nog heel erg mee, iig een stuk minder erg dan de vorige halve finale. Toen dacht ik de hele dag nergens anders aan, kreeg ik geen hap door mn keel en had ik op school echt 0,0 concentratie.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:23 schreef Dos37 het volgende:
hier hetzelfde als Lamzak, misschien komt het omdat het een thuiswedstrijd is in een andere tijd.
Liverpool - Arsenal is er ook op...quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:08 schreef Kopbal het volgende:
@kastanova: Als je het vraagt zetten ze het wel op in de shamrocks hoor, als het al niet opstaat. Weet niet of er vanavond veel Engels voetbal is? Anders bel je even...
Daar had ik zaterdag ook een beetje last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
yeah, ik ga zuipen.
latter
oohja remco ik had die ban omdat ik beetje gefrustreerd was.
kijk maar in het banmeldtopic
jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
op rtl7 staat:
Liveverslag van deze kwartfinale van het toernooi om de KNVB Beker... Dinsdag om 20.30 uur
T is toch de halve finale?
De winnaars van deze ronden spelen immers in de finale?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gefeliciteerd
Jullie de beker, wij de 2e plek?
Ben bang dat het moeilijk gaat wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zsm kaartje regelen voor de finale
15000quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:01 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ben bang dat het moeilijk gaat wordenSeizoenkaarthouders zijn natuurlijk eerst aan de beurt, ben bang dat er daarna nog weinig overblijven. Weet niet precies wat de verdeling is? 20 000 per club?
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:10 schreef Lamzak_ het volgende:
Ole Ole! Ole Ole! Ole Ole Ole Ole!
denk dat volendam ook wel aan 15.000 zal komenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:21 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat het voor de kaarten nogal uit gaat maken of Volendom of Heerenveen de andere finaleplaats haalt, nietwaar?
Gaat Volendam ook wel 15.000 mensen meekrijgen?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef Kopbal het volgende:
Verdeling van de kaarten is trouwens 15.000 - 15.000. De rest voor bobo's, maar daar valt ook altijd wel aan te komen.
Haha, ja toen was ik een jaar of 7 dus echt veel weet ik er niet meer vanaf. Volgens mijn vader was ik er wel bij.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gaat Volendam ook wel 15.000 mensen meekrijgen?![]()
Jullie hebben nog eens tegen ze in de finale gestaan, hoe was het toen?
Inderdaad wel erg zuur voor jullie..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Stofje het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Erg zuur voor ons. Eerste helft was Twente erg mager en verdiende NAC zelfs wel de 0-1, maar de tweede helft volledig kansloos. Geil sfeertje hing er. Zat vlak naast Vak P, komt veul geluid vanaf!
In 1995 hadden we 4.000 supporters mee. Nu misschien maximaal 7.000, echt niet meer denk ik... (maar eerst maar eens winnenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef 9christensen het volgende:
[..]
denk dat volendam ook wel aan 15.000 zal komen
oke.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:09 schreef Maja het volgende:
[..]
In 1995 hadden we 4.000 supporters mee. Nu misschien maximaal 7.000, echt niet meer denk ik... (maar eerst maar eens winnen
7.000 man is bijna het hele dorp hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:45 schreef 9christensen het volgende:
ik dacht dat hele dorp wel zou uitlopen
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
7.000 man is bijna het hele dorp hoor.
Ja dan kan ik er ook nog bij zijn in de Kuipquote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
dus we gokken op Volendam want dat is gunstiger voor het 'rode leger'
Meer kan toch niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:27 schreef poehej het volgende:
15000 tukkers naar de kuip! (hopelijk meer)
Wie stoat achter Twente!
ligt er aan hoeveel kaarten de tegenstander wil afnemen... dacht ik!quote:
PSV had er toch iets als 7000?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV had er in 2001 maar 500, daarom waren wij met zoveel![]()
daar zat ik ook geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat toen in het midden vooraan op de lange zijde tegenover hoofdtribune... vak met PSV-lui was op de 2e ring, rechtsboven mij wat ik zo nog weet
vraag me af wat de prijs dit jaar gaat worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes kwam terug van PSV, voor 75 gulden bij de Intersport hier in dorp een busticket+entreeticket gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik zat in 2001 achter een van de goals, helaas niet achter degene waar ze de penalties namenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
daar zat ik ook geloof ik
maar ik was toen 8 of 9. zeker weten doe ik het dus niet
Hier hetzelfde, 1e ring.. Ben bang dat het er deze keer niet in zitquote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat in 2001 achter een van de goals, helaas niet achter degene waar ze de penalties namen
Maakt mij niet uit waar ik zit, zolang ik er maar bij benquote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, 1e ring.. Ben bang dat het er deze keer niet in zit
Hey, ik ook. Helemaal vooraan op de tweede ring, een beetje linksachter de goal als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat in 2001 achter een van de goals, helaas niet achter degene waar ze de penalties namen
waarom niet? SCC is een SCC tochquote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zou je met een SCC die op naam van een bedrijf staat ook kaarten kunnen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
mooi verslagquote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Stofje het volgende:
Geen idee of er interesse in is, maar op Combilozen.nl staat weer een verslag van gisteren.
Rechtstreeks UEFA CUP klopt sowieso al niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:37 schreef sander4444 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de verdeling van de UEFA-Cup plekken als SC Heerenveen of FC Twente de beker wint? De winnaar heeft namelijk recht op een UEFA-Cup ticket, maar hoe zit het dan met de rest? Hier wat scenario's:
1) SC Heerenveen wint de beker en wordt 4e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoff
2) SC Heerenveen wint beker en wordt 5e => Nummer 6 t/m 9 playoff
3) FC Twente wint beker en wordt 2e => ???
4) FC Twente wint beker en wordt 3e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoffs.
Volgens mij kloppen scenario 1,2 en 4 wel, want als een ploeg zowel in de beker als in de competitie een UEFA-Cup ticket verdient, dan maakt het gebruik van de bekerplaats en schuift de competitieplaats door naar beneden. Vraag is echter wat er gebeurd als FC Twente voorronde CL haalt. Schuift dan ook het UEFA-Cup ticket door in de competitie of krijgt dan de verliezend finalist dit ticket? In geval van het 2e is Heerenveen er namelijk bij gebaat dat FC Twente 2e wordt, zodat ze in het geval ze 5e worden (wat aannemelijk is gezien het programma van PSV en Heerenveen) ze via de beker alsnog rechtstreeks geplaatst zijn voor het UEFA-Cup toernooi. Ze zouden dan dus wel eens een stapje minder kunnen doen tegen FC Twente.....
Ik zit op dat moment in de trein, ik moet het dus aan iemand anders overlaten, ik vertrouw het alleen niemand anders dan mezelf toequote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef Sieps het volgende:
Die site waar je kaarten op kan kopen gaat echt helemaal kapot maandagochtend als er duizenden Twente-fans zitten te F5-en
Ik heb de eerdere versie, met slechts 25.000 tukkersquote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Mark-Hgl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat 32.000 tukkers on tour-shirt moet ik ook nog ergens in een kindermaatje hebben![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik heb de eerdere versie, met slechts 25.000 tukkers
Ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik heb de eerdere versie, met slechts 25.000 tukkers
Is de opzet veranderd? Lees ik nu dat als Twente tweede wordt dat ze TWEE voorrondes doormoeten voordat je uberhaupt in de groepsfase van de CL komt?quote:AMSTERDAM - AZ is als kampioen rechtstreeks geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League. De tweede plaats in de eindstand geeft recht op een plaats in de derde voorronde van de Champions League. Op dit moment staat FC Twente op deze plek, op één punt gevolgd door Ajax
Of een plaats in de derde voorronde van de Champions League uiteindelijk ook leidt tot deelname aan de groepsfase van het kampioenenbal, is een onzeker avontuur.De kans op een zware tegenstander uit een groot voetballand in die ronde en de daaropvolgende play-offronde is aanzienlijk. Zo werd FC Twente dit seizoen uitgeschakeld door Arsenal. Bij uitschakeling in de play-offronde stroomt een ploeg door naar de groepsfase van de Europa League, zoals de UEFA Cup vanaf komend seizoen heet
Dat lees jij heel goed. Daarom denk ik dat we aankomend jaar weer gezellig Uefa Cup voetballen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is de opzet veranderd? Lees ik nu dat als Twente tweede wordt dat ze TWEE voorrondes doormoeten voordat je uberhaupt in de groepsfase van de CL komt?
Als Ajax tweede wordt geldt dat dan ook? Of heeft Ajax weer zon 'beschermde status' , vanwege de 'geweldige' laatste jaren voetbalhistorie in Europa, zodat zij d'r maar één hoeven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:40 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Dat lees jij heel goed. Daarom denk ik dat we aankomend jaar weer gezellig Uefa Cup voetballen.
Denk namelijk niet dat Twente 2 voorronde's overleefd van de CL.
Mooi schemaquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:03 schreef jjstyle333 het volgende:
Ook als Ajax 2de wordt moeten zij ook 2 voorronde's spelen.
Dit heeft te maken met de coefficientenlijst van de Uefa.
Omdat de Nederlandse clubs de laatste jaren niet goed hebben gepresteerd in Europa hebben we weinig punten behaald.
Hier is een schema waarin je alles kunt zien.
http://www.fctwente.nl/images/upload/film/europees-voetbal.pdf
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef jjstyle333 het volgende:
Zondag al kaart halen voor de finale woehoe.
geen online verkoop hopelijk voor mij
Met Roda betaalde ik vorig jaar 45 euro voor hetzelfde pakket (bus, entree, tshirt).quote:
uuuh ja? heerenveen supporters betalen 45..quote:
Ja maar als Twente supporter wil je toch niet met SCH supporters mee. Gewoon een leuke dag van maken maar ja het is geldklopperij. Ik vind het persoonlijk een mooie finale en daar kijk je naar uit als voetbal liefhebber.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef 9christensen het volgende:
[..]
uuuh ja? heerenveen supporters betalen 45..
klopt. al was het 100 euro geweest. gaan doen we toch.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja maar als Twente supporter wil je toch niet met SCH supporters mee. Gewoon een leuke dag van maken maar ja het is geldklopperij. Ik vind het persoonlijk een mooie finale en daar kijk je naar uit als voetbal liefhebber.
Omdat ik het niet vaak genoeg kan herhalen.. Ik moet maandag 5 kaarten halen en dat is dan verdomme 350! euro.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef jjstyle333 het volgende:
Jelle,
waarom reageer je 2x ? dat kan toch ook wel in 1 post![]()
Je bent toch lid van P ofniet ?
Ik wil er een diadora trainingshirt met opdruk bij!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef jjstyle333 het volgende:
Ohzo, ja daar kan ik niks aandoen.
Misschien krijgen we wel de rode badjas erbij cadeau![]()
Maar de prijzen zijn wel hoog ja.
Ik zag de prijzen ook al niet op de site van Twente staan.. Godzijdank..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:03 schreef jjstyle333 het volgende:
Correctie mensen.
De eerder genoemende prijzen zijn NIET de prijzen voor de finale.
Het zal wel 1 of andere grappenmaker zijn geweest die de prijzen bekend had verzonnen.
Twente maakt in de loop van de dag of in het weekend de officiele prijzen bekend.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:03 schreef jjstyle333 het volgende:
Dit heeft te maken met de coefficientenlijst van de Uefa.
Omdat de Nederlandse clubs de laatste jaren niet goed hebben gepresteerd in Europa hebben we weinig punten behaald.
precies, nu ken ik tenminste 1 FCT-FOK!kerquote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Robinhoo het volgende:
gisteren nog even met ReMcOrE gepraat trouwens
die site ligt om 07.00 al plat, dat is gewoon te verwachtenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef Sieps het volgende:
Die site waar je kaarten op kan kopen gaat echt helemaal kapot maandagochtend als er duizenden Twente-fans zitten te F5-en
Ik betaalde vorig jaar 27,50, waar komt die extra 32,50 vandaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
De kaartjes kosten dus 60 euro voor niet supportersvereninging leden.
bus?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik betaalde vorig jaar 27,50, waar komt die extra 32,50 vandaan?
Ik hoop er na af te reizen. Morgenvroeg 08.00 uur online kaartverkoopquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik had hem hier nog niet voorbij zien komen, maar dit schijnt de verdeling van de vakken te zijn geworden:
[ afbeelding ]
Voor hen die naar Heerenveen afreizen zo meteen, goede reis! Veel plezier (iets minder succes) en dat we er op 17 mei met z'n allen maar een mooi voetbalfeest van kunnen maken
Alles wat niet blauw of rood is is bij elkaar ongeveer 15000 kaarten... Lijkt idd niet echt logischquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik hoop er na af te reizen. Morgenvroeg 08.00 uur online kaartverkoop![]()
maar hoe het op dit plaatje is aangegeven, is dat niet veel meer dan 17.000 kaarten?
Paars is Amstel (sponsors dus)quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Alles wat niet blauw of rood is is bij elkaar ongeveer 15000 kaarten... Lijkt idd niet echt logisch
Wat is paars?
foto's staan op www.vakp.nlquote:Beste webmaster,
Vannacht zijn wij met een kleine delegatie van ons 24.000 leden tellende 'Front Anti Combi Twente' op bezoek geweest in het pittoreske dorpje Heerenveen. Een wijs burgermeester aldaar, genaamd Peter de Jonge heeft, zoals jullie ook ongetwijfeld zullen weten in al zijn wijsheid doen besluiten om de Twentesupporters morgen door middel van een verplichte buscombi naar Heerenveen af te laten reizen.
Dit na aanleiding van het bezoek van vorig jaar. Ondanks het feit dat er vorig jaar niks gebeurd is in Heerenveen, is men daar in Friesland blijkbaar zo geschrokken van een paar honderd Twente fans die met de trein kwamen, dat de heer de Jonge nu nog aan de valium zit.
Feyenoord, Ajax, Groningen... Dat is allemaal nog wel te begrijpen dat er een verplichte buscombi wordt opgelegd, maar Heerenveen?! In één van de weinige dorpen van Nederland waar de lucht nog schoon is en de seks nog vies? Dat lijkt ons niet!
Genoeg reden dus voor ons om dit dorp maar eens wat extra kleur te geven, de rode kleur wel te verstaan!
In totaal zijn er ruim 100 'Twente = Anti Combi' posters in Heerenveen geplakt. De binnenstad, plaatsnaamborden, het Abe Lenstra Stadion, zelfs plaatselijke hermandad ontkwam er niet aan....
We hopen dat jullie de foto's op de site willen zetten en tot een volgende keer !
F.A.C.T.
Front Anti Combi Twente
Dat wil dan toch niet zeggen dat deze combi terecht was?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef MaxPower het volgende:
Belachelijk natuurlijk. Heerenveen heeft de afgelopen 15 jaar de minste combi's van heel Nederland opgelegd aan bezoekende clubs.
Huilies.
Ja. Deze was aan jullie eigen gedrag te danken.quote:Op zondag 26 april 2009 07:19 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Dat wil dan toch niet zeggen dat deze combi terecht was?
Of was jij blij met je terechte buscombi naar Volendam?
Welk gedrag??quote:Op zondag 26 april 2009 10:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja. Deze was aan jullie eigen gedrag te danken.
Of door beide polsen te breken van een jongen door die onbegrijpelijke stewards?quote:Op zondag 26 april 2009 13:31 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Welk gedrag??
Het agressieve gedrag dankzij de aanpak van jullie opgefokte stewards? Of door 800 man door 1 poortje te laten gaan?
Ajax komt ook niet verder dan 1-1, dus punt voorsprong blijftquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef Rikketik het volgende:
Hm, 1-1 dus. Klote, want dan is Twente weer afhankelijk van wat Ajax morgen doet.
klopt waquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een lutsers ook, die lui van Ajax2x kans om ons voorbij te gaan, en beide keren verknallen ze het
quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een lutsers ook, die lui van Ajax2x kans om ons voorbij te gaan, en beide keren verknallen ze het
Tegen PSV en AZ ja, niet de minsten.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
heb afgelopen weken wel even de ajax topics gevolgd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen PSV en AZ ja, niet de minsten.
Ik hoopte het, maar ik ging er niet vanuitquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heb afgelopen weken wel even de ajax topics gevolgd.
de meesten gingen er gewoon vanuit nadat twente puntenverlies had tegen feyenoord en heerenveen dat ajax dat weekend de 2e plek pakte.
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
de meesten gingen er gewoon vanuit nadat twente puntenverlies had tegen feyenoord en heerenveen dat ajax dat weekend de 2e plek pakte.
Ja, dat kan, alleen kan ik daar niet zoveel mee.quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar goed, het gaat uiteindelijk over 34 wedstrijden en hopelijk is de 34e wedstrijd beslissend in Twente's voordeel.
Laatste wedstrijd wordt waarschijnlijk beslissend:quote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoopte het, maar ik ging er niet vanuitLaatste wedstrijd wordt spannend!
Hier ga ik natuurlijk van uitquote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd wordt waarschijnlijk beslissend:
Komend weekend Sparta-Ajax en Twente-AZ.
Wint Ajax, wint Twente => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
Wint Ajax, speelt Twente gelijk => Moet Twente winnen
Wint Ajax, verliest Twente => Moet Twente winnen
Spelen Ajax en Twente gelijk => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
Verliest Ajax, wint Twente => Is twente verzekerd van de 2e plaats.
Verliest Ajax, speelt Twente gelijk => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
Verliezen Ajax en Twente => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
En ik hoop eropquote:
Ik word hier echt helemaal gek van.quote:Op maandag 27 april 2009 08:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja ik moet zeggen dat een rij bij de SSU wel stukken beter is, weet je tenminste dat er een eerlijke volgorde is... ik zou bloednerveus zijn als ik nu ook kaarten moest bestellen...
Aardige slowchat voor de maandagmorgen trouwens
ik ookquote:
Ik ook!!quote:Op maandag 27 april 2009 08:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ook
had de kaart gister al binnen
Welk systeem is het dan? Van Twente zelf of van Ticketbox ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 08:37 schreef 9christensen het volgende:
er kunnen maar 300 tegelijk in het systeem
Kun je toch gauw 10 biertjes voor halen @ de Katerquote:Op maandag 27 april 2009 08:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Baggersysteem van Ticketbox zelf.
Hoeveel mensen kunnen er straks voor die ¤60,- op de Oude Markt zuipen...?
vakp en vriendenkring beide 1600 kaarten dacht ik..quote:Op maandag 27 april 2009 08:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gewoon om het kwartier even checken jongens.. Ik weet niet hoeveel kaarten Vak P en de Vriendenkring al hebben verkocht, maar 15 000 kaarten zijn niet zo maar weg. Iedereen heeft online dezelfde problemen.. Komt vanzelf weer online
* Proud2beDiepfries verwacht woensdagochtend 09:00u precies hetzelfde
Primera inderdaad.. Maar of dat nu zo'n suc6 wordt, m.u.v. wat buitenaf-locaties sta je daar ook zo 1,5-2 uur in de rij als het wat tegen zit. Dan kun je net zo goed om het kwartier even controleren of de online kvk al weer werkt..quote:Op maandag 27 april 2009 08:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vakp en vriendenkring beide 1600 kaarten dacht ik..
jullie kunnen ook gewoon bij ticketbox langs toch? snap niet waarom twente dit niet mogelijk heeft gemaakt
Jij hebt makkelijk praten met je privé-vakquote:Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef MaxPower het volgende:
ja wij kunnen ook langs de ticketbox.. hopelijk doen heel veel mensen dat zodat ik vanaf mijn werk lekker via internet snel kan bestellen
quote:Info kaartverkoop bekerfinale
27-04-2009
Op dit moment is het helaas niet mogelijk via de online ticketing kaarten te bestellen voor de bekerfinale. Door de drukte zijn vanmorgen de webshops uit de lucht gegaan. De oorzaak hiervan ligt bij KPN. Momenteel is men bij KPN druk bezig de online ticketing weer in de lucht te krijgen. Wanneer de online ticketing weer bereikbaar is, zal dit gecommuniceerd worden op FC Twente.nl.
Een echte supporter.quote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef poehej het volgende:
Als ik geen kaarten kan krijgen ga ik die hele wedstrijd niet kijken.. mogen ze mooi de tering krijgen hoor..
nee, ze wouden geen rijenquote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef Kopbal het volgende:
Was er geen kaartverkoop via de sigarenboer?
FOK! meet bij de finalequote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
yeah!maat heeft het gefixt,
vak:ns-3. rij 1 !!
supportersvereningingen met de bus, rest treinquote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jullie met bussen gingen.
eerst was het nog half 2quote:Op maandag 27 april 2009 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
het was net zelfs op het nieuws van 2 uur op 3FM
op de site staat nu dat er om 14.30 nadere informatie volgt...
en wat voor voordeel heb je daarvan dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef Kopbal het volgende:
Is beter via de sigarenboer, moet je gewoon vanmiddag langsgaan en alvast je SCC daar neerleggen.
Ja, die ticketbox waar ik mijn kaarten haalde deed dat altijd wel, valt altijd wel wat te regelen met die lui. Of je gaat natuurlijk naar een ticketbox ergens in het westen op die ochtend, heb je ook veel kans.quote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat voor voordeel heb je daarvan dan?wordt er bijgehouden wie wanneer inlevert? zodat je eerder aan de beurt bent ofzo?
Ga dan naar frieslandquote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef Dos37 het volgende:
Las op twente.net al iemand die naar Apeldoorn ging kaarten halen, lijkt me een prima idee. Of Zwolle.
Als je in Enschede of Hengelo kaarten gaat halen sta je nog gezellig met zijn allen een paar uur te wachten
maar dan moet je vrijdag toch nog langsgaan om te betalen etc.?quote:Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, die ticketbox waar ik mijn kaarten haalde deed dat altijd wel, valt altijd wel wat te regelen met die lui. Of je gaat natuurlijk naar een ticketbox ergens in het westen op die ochtend, heb je ook veel kans.
Ik betaalde gewoon bij het ophalen van mijn kaartje, op zaterdagmiddag ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan moet je vrijdag toch nog langsgaan om te betalen etc.?dan is dat neerleggen puur om eerder aan te beurt te zijn, als het personeel daar aan mee wil werken en alles netjes nummert...
In de rij bij al die friezen die ook een kaartje voor de finale komen halen?quote:
Dit doe je meestal alleen als je de sigarenboer een beetje kent.. en ja, zoals jij het omschrijft gebeurt het dan idd. Om 08:55 haalt die gast een hele rits seizoenkaarten erdoor en printen maar om 09:00.quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
nu vat ik hem niet meerstel: jij legt je SCC er vanmiddag neer en je bent nummer 10 in de rij... gaat het personeel dan vrijdag eerst voor de hele neergelegde kaartjes bestellen voordat ze de mensen helpen die aan de balie staan? en jij hoeft er dus vrijdag niet heen omdat het personeel dan een kaartje voor je bestelt? en je kan hem dan gewoon zaterdag op komen halen en dan betalen?
of mis ik nu iets?
Ja precies.quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
nu vat ik hem niet meerstel: jij legt je SCC er vanmiddag neer en je bent nummer 10 in de rij... gaat het personeel dan vrijdag eerst voor de hele neergelegde kaartjes bestellen voordat ze de mensen helpen die aan de balie staan? en jij hoeft er dus vrijdag niet heen omdat het personeel dan een kaartje voor je bestelt? en je kan hem dan gewoon zaterdag op komen halen en dan betalen?
of mis ik nu iets?
Moet je naar de primera gaan op de kruising van de St. Jacobslaan en de Hatertseweg, die is altijd wel snel.quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef kastanova het volgende:
Aangezien ik de gehele week in Nijmegen zit, wil ik daar ook wel de kaarten voor iemand halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |