Ik hoopte het, maar ik ging er niet vanuitquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
heb afgelopen weken wel even de ajax topics gevolgd.
de meesten gingen er gewoon vanuit nadat twente puntenverlies had tegen feyenoord en heerenveen dat ajax dat weekend de 2e plek pakte.
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
de meesten gingen er gewoon vanuit nadat twente puntenverlies had tegen feyenoord en heerenveen dat ajax dat weekend de 2e plek pakte.
Ja, dat kan, alleen kan ik daar niet zoveel mee.quote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar goed, het gaat uiteindelijk over 34 wedstrijden en hopelijk is de 34e wedstrijd beslissend in Twente's voordeel.
Laatste wedstrijd wordt waarschijnlijk beslissend:quote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoopte het, maar ik ging er niet vanuitLaatste wedstrijd wordt spannend!
Hier ga ik natuurlijk van uitquote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd wordt waarschijnlijk beslissend:
Komend weekend Sparta-Ajax en Twente-AZ.
Wint Ajax, wint Twente => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
Wint Ajax, speelt Twente gelijk => Moet Twente winnen
Wint Ajax, verliest Twente => Moet Twente winnen
Spelen Ajax en Twente gelijk => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
Verliest Ajax, wint Twente => Is twente verzekerd van de 2e plaats.
Verliest Ajax, speelt Twente gelijk => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
Verliezen Ajax en Twente => Heeft Twente aan een gelijkspel of overwinning genoeg
En ik hoop eropquote:
Ik word hier echt helemaal gek van.quote:Op maandag 27 april 2009 08:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja ik moet zeggen dat een rij bij de SSU wel stukken beter is, weet je tenminste dat er een eerlijke volgorde is... ik zou bloednerveus zijn als ik nu ook kaarten moest bestellen...
Aardige slowchat voor de maandagmorgen trouwens
ik ookquote:
Ik ook!!quote:Op maandag 27 april 2009 08:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ook
had de kaart gister al binnen
Welk systeem is het dan? Van Twente zelf of van Ticketbox ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 08:37 schreef 9christensen het volgende:
er kunnen maar 300 tegelijk in het systeem
Kun je toch gauw 10 biertjes voor halen @ de Katerquote:Op maandag 27 april 2009 08:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Baggersysteem van Ticketbox zelf.
Hoeveel mensen kunnen er straks voor die ¤60,- op de Oude Markt zuipen...?
vakp en vriendenkring beide 1600 kaarten dacht ik..quote:Op maandag 27 april 2009 08:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gewoon om het kwartier even checken jongens.. Ik weet niet hoeveel kaarten Vak P en de Vriendenkring al hebben verkocht, maar 15 000 kaarten zijn niet zo maar weg. Iedereen heeft online dezelfde problemen.. Komt vanzelf weer online
* Proud2beDiepfries verwacht woensdagochtend 09:00u precies hetzelfde
Primera inderdaad.. Maar of dat nu zo'n suc6 wordt, m.u.v. wat buitenaf-locaties sta je daar ook zo 1,5-2 uur in de rij als het wat tegen zit. Dan kun je net zo goed om het kwartier even controleren of de online kvk al weer werkt..quote:Op maandag 27 april 2009 08:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vakp en vriendenkring beide 1600 kaarten dacht ik..
jullie kunnen ook gewoon bij ticketbox langs toch? snap niet waarom twente dit niet mogelijk heeft gemaakt
Jij hebt makkelijk praten met je privé-vakquote:Op maandag 27 april 2009 08:56 schreef MaxPower het volgende:
ja wij kunnen ook langs de ticketbox.. hopelijk doen heel veel mensen dat zodat ik vanaf mijn werk lekker via internet snel kan bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |