SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив

mooi verslagquote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Stofje het volgende:
Geen idee of er interesse in is, maar op Combilozen.nl staat weer een verslag van gisteren.

Rechtstreeks UEFA CUP klopt sowieso al niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:37 schreef sander4444 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de verdeling van de UEFA-Cup plekken als SC Heerenveen of FC Twente de beker wint? De winnaar heeft namelijk recht op een UEFA-Cup ticket, maar hoe zit het dan met de rest? Hier wat scenario's:
1) SC Heerenveen wint de beker en wordt 4e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoff
2) SC Heerenveen wint beker en wordt 5e => Nummer 6 t/m 9 playoff
3) FC Twente wint beker en wordt 2e => ???
4) FC Twente wint beker en wordt 3e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoffs.
Volgens mij kloppen scenario 1,2 en 4 wel, want als een ploeg zowel in de beker als in de competitie een UEFA-Cup ticket verdient, dan maakt het gebruik van de bekerplaats en schuift de competitieplaats door naar beneden. Vraag is echter wat er gebeurd als FC Twente voorronde CL haalt. Schuift dan ook het UEFA-Cup ticket door in de competitie of krijgt dan de verliezend finalist dit ticket? In geval van het 2e is Heerenveen er namelijk bij gebaat dat FC Twente 2e wordt, zodat ze in het geval ze 5e worden (wat aannemelijk is gezien het programma van PSV en Heerenveen) ze via de beker alsnog rechtstreeks geplaatst zijn voor het UEFA-Cup toernooi. Ze zouden dan dus wel eens een stapje minder kunnen doen tegen FC Twente.....

Ik zit op dat moment in de trein, ik moet het dus aan iemand anders overlaten, ik vertrouw het alleen niemand anders dan mezelf toequote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef Sieps het volgende:
Die site waar je kaarten op kan kopen gaat echt helemaal kapot maandagochtend als er duizenden Twente-fans zitten te F5-en

Ik heb de eerdere versie, met slechts 25.000 tukkersquote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Mark-Hgl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat 32.000 tukkers on tour-shirt moet ik ook nog ergens in een kindermaatje hebben![]()

ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik heb de eerdere versie, met slechts 25.000 tukkers

Ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik heb de eerdere versie, met slechts 25.000 tukkers

Is de opzet veranderd? Lees ik nu dat als Twente tweede wordt dat ze TWEE voorrondes doormoeten voordat je uberhaupt in de groepsfase van de CL komt?quote:AMSTERDAM - AZ is als kampioen rechtstreeks geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League. De tweede plaats in de eindstand geeft recht op een plaats in de derde voorronde van de Champions League. Op dit moment staat FC Twente op deze plek, op één punt gevolgd door Ajax
Of een plaats in de derde voorronde van de Champions League uiteindelijk ook leidt tot deelname aan de groepsfase van het kampioenenbal, is een onzeker avontuur.De kans op een zware tegenstander uit een groot voetballand in die ronde en de daaropvolgende play-offronde is aanzienlijk. Zo werd FC Twente dit seizoen uitgeschakeld door Arsenal. Bij uitschakeling in de play-offronde stroomt een ploeg door naar de groepsfase van de Europa League, zoals de UEFA Cup vanaf komend seizoen heet

Dat lees jij heel goed. Daarom denk ik dat we aankomend jaar weer gezellig Uefa Cup voetballen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is de opzet veranderd? Lees ik nu dat als Twente tweede wordt dat ze TWEE voorrondes doormoeten voordat je uberhaupt in de groepsfase van de CL komt?

Als Ajax tweede wordt geldt dat dan ook? Of heeft Ajax weer zon 'beschermde status' , vanwege de 'geweldige' laatste jaren voetbalhistorie in Europa, zodat zij d'r maar één hoeven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:40 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Dat lees jij heel goed. Daarom denk ik dat we aankomend jaar weer gezellig Uefa Cup voetballen.
Denk namelijk niet dat Twente 2 voorronde's overleefd van de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |