abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:36:03 #181
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68250459
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een wolf in schaapskleren ben je toch. Walgelijk.
Is dat je standaardantwoord geworden?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:39:16 #182
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68250557
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Op een generiek soort mensen/lemmingen is een standaard antwoord van toepassing.

Don't shoot the messenger
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68250688
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het probleem zit er juist in dat het probleem van de criminele Marokkanen zo'n 15 jaar geleden al is aangekaart en in die tijd alleen maar is verergerd door de lakse, vergoelijkende, faciliterende en zelfs stimulerende houding van de Nederlandse gevestigde politiek. Nu, na zo'n 15 jaar, begint de bevolking dit eindelijk dusdanig zat te worden, dat de zalvende woordjes van Balkenende of Bos niet meer gaan helpen tegen de opkomst van iemand als Wilders, iemand die er nu eens geen doekjes om windt.
Ik heb net zon grote hekel aan straatterroristen als aan xenofoben. Op wie moet ik nu stemmen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_68250714
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Herinvoering van de tuchtscholen, ambtelijk apparaat wat compleet op de schop moet, etc. Al met al te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt.
Wat is het verschil tussen tuchtscholen en jeugdgevangenissen? Lijkt me sowieso prima om slappe ouders wat te helpen met de opvoeding.

Waar kun je beter beginnen met preventie dan in dat stadium?
pi_68250798
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

664.000.000 mensen wereldwijd minimaal dus die achter Osama Bin Laden staan? En dat is nog alleen maar 40% van de moslims wereldwijd.

Onderbouw je stelling eens.
ik poste en ik quote:
quote:
klopt aardig denk ik
welk gedeelte van ik denk snap je niet
quote:
Zo werkt het niet. Jij beweert, jij bewijst.
ga een ander in de zeik nemen het is gewoon een feit, niet iets dat mensen niet weten ofzo en als je me niet gelooft ga je fijn naar het CBS ik ben je schoothondje niet come on dit bewijzen is hetzelfde als bewijzen dat 1+1=2
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_68250933
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Bij elfletterig wel. Jij bent wel helder in je opvattingen maar deze user doet steeds alsof hij zo tolerant is en nu roept hij dan weer dat moslims niet zouden kunnen integreren. Hoe zout wil je het hebben?
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:50:17 #187
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68250960
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik poste en ik quote:
[..]

welk gedeelte van ik denk snap je niet
Oftewel ongefundeerde stemmingmakerij. Ok
quote:
[..]

ga een ander in de zeik nemen het is gewoon een feit, niet iets dat mensen niet weten ofzo en als je me niet gelooft ga je fijn naar het CBS ik ben je schoothondje niet come on dit bewijzen is hetzelfde als bewijzen dat 1+1=2
Als het een feit is, dan kun je het onderbouwen. Toevallig heb ik iets dergelijks al eens opgezocht op CBS en 8/10 is gewoon een uit de duim gezogen nummertje van je.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:51:13 #188
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68250997
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik heb net zon grote hekel aan straatterroristen als aan xenofoben. Op wie moet ik nu stemmen?
Op Groen Links.
pi_68251088
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Oftewel ongefundeerde stemmingmakerij. Ok
[..]

Als het een feit is, dan kun je het onderbouwen. Toevallig heb ik iets dergelijks al eens opgezocht op CBS en 8/10 is gewoon een uit de duim gezogen nummertje van je.
8 van de 10 is talloze malen in het nieuws geweest, maar dat kijk jij niet?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_68251284
Aangezien 11% van de Nederlandse bevolking moslims zijn en 10% kans armen uit 3de wereld landen die sowieso niet op Wilders stemmen is 40% een behoorlijk aantal. Ik vraag me ook af hoe de jeugd tegenover Wilders staat.

Autochtonen van 35 jaar en ouder zijn vaak nog in het oude Nederland opgegroeid en hebben een heel andere blik op de werkelijkheid dan de huidige vmbo generatie, die samen met medelanders door de gehaktmolen worden gedraaid.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:02:50 #191
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68251381
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef SeventhWave het volgende:
Aangezien 11% van de Nederlandse bevolking moslims zijn
11% al joh? De tering, wat gaat dat hard!

Het is nu of nooit. Als we bij de aanstaande verkiezingen niet ingrijpen tegen het oprukkende islamitische gevaar zal het nooit meer lukken om het tij te keren.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:07:15 #192
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_68251527
Wat een onzinnig artikel weer. Dat 40% van de onderzochte Nderlanders is het eens met veel van de standpunten van de PVV/ideeen van Wilders betekent geen ene ruk op het moment als je niet meeneemt hoeveel waarde ze aan die standpunten hechten(of ze nou haalbaar zijn of niet).

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 21-04-2009 21:15:07 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:08:07 #193
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68251552
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:21 schreef GewoneMan het volgende:

zolang 8 van de 10 marokaantjes nog bekende zijn van de politie en ze in alle vormen van criminaliteit de leiding voeren zie ik daar absoluut geen probleem en dat meki zijn gewoon feiten
In plaats van dat je het zelf onderbouwt heb ik de cijfers maar voor je opgezocht op CBS. En uit deze resultaten kunnen we concluderen dat we jouw uitspraken met een flinke korrel zout kunnen nemen.

Volgens CBS is het aantal marokkanen in Nederland 341640.
Het aantal verdachte personen (bekend bij politie) die Marokkaan zijn: 10580.

Dat is iets meer dan 3%. En dan gaat het ook nog eens over VERDACHTEN, die kunnen ook nog eens onschuldig zijn.

8/10 marokkanen = 273312.

Zie je het verschil GewoneMan?

CBS pdf
Statline
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_68251618
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:54 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

8 van de 10 is talloze malen in het nieuws geweest, maar dat kijk jij niet?
Ah, jij bent er zo een?
pi_68251905
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

In plaats van dat je het zelf onderbouwt heb ik de cijfers maar voor je opgezocht op CBS. En uit deze resultaten kunnen we concluderen dat we jouw uitspraken met een flinke korrel zout kunnen nemen.

Het aantal verdachte personen (bekend bij politie) die Marokkaan zijn: 10580.

Dat is iets meer dan 3%. En dan gaat het ook nog eens over VERDACHTEN, die kunnen ook nog eens onschuldig zijn.

8/10 marokkanen = 273312.

Zie je het verschil GewoneMan?

CBS pdf
Statline
Daarentegen
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:20:52 #196
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68252023
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:17 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Daarentegen
Hint: het woordje relatief. En daarnaast wordt zelfs in dat artikel niet over 8/10 gesproken. Zoals ik al zei een getal dat GewoneMan uit de duim gezogen heeft. Daarom kon hij het ook niet onderbouwen.
pi_68252131
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Hint: het woordje relatief.
Natuurlijk relatief, wat verwacht je anders? Maar de kans dat een jonge Marokkaanse of Antilliaanse man crimineel is, is dus 5 keer hoger dan voor andere etniciteiten. Dat vind ik nogal schokkend.
pi_68252286
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Natuurlijk relatief, wat verwacht je anders? Maar de kans dat een jonge Marokkaanse of Antilliaanse man crimineel is, is dus 5 keer hoger dan voor andere etniciteiten. Dat vind ik nogal schokkend.
ik ook ja...
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:30:18 #199
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68252363
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik heb even het rapport erbij gepakt
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)008/2008-b61-pub.htm

In het stuk over bureau Halt:
quote:
De Marokkaanse en Antilliaanse jeugdigen worden relatief het meest naar Halt
verwezen. In de periode 2005–2007 heeft gemiddeld 1,5 procent van de Nederlandse
bevolking van 12 tot 17 jaar een Haltafdoening gehad. De Marokkaanse en Antilliaanse
jongeren zitten hier met 3,3 en 3,0 procent flink boven; dit is zelfs tweemaal
zoveel als bij autochtone jongeren.
Over geregistreerde delicten:
quote:
De geregistreerde criminaliteit onder niet-westers allochtone mannen is beduidend
hoger dan onder autochtone en westers allochtone mannen (figuur 8.11). Het
geregistreerde criminaliteitscijfer5) is voor niet-westers allochtone mannen ongeveer
drie keer zo hoog. Van de niet-westers allochtone mannen hebben Antillianen het
hoogste criminaliteitscijfer (241 delicten per 1 000). Zij worden op de voet gevolgd
door Marokkaanse mannen. Onder Turkse mannen wordt van de grote vier ‘klassieke’
niet-westerse herkomstgroepen relatief het laagste aantal delicten geregistreerd.
Toch is ook hun criminaliteitscijfer (123 delicten per 1 000) nog meer dan twee keer
zo hoog als dat van autochtone en westers allochtone mannen.
quote:
Alle vier de grote ‘klassieke’ niet-westers allochtone herkomstgroepen, zowel de
minderjarigen als de volwassenen, hebben een grotere kans om verdacht te worden
van een misdrijf dan autochtonen. Dit geldt ook voor overig niet-westers en westers
allochtone minderjarigen. Als we een aantal sociaaleconomische achtergrondkenmerken
toevoegen, wordt de samenhang van etnische achtergrond met het aantal
geregistreerde misdrijven kleiner. De kans om in een hogere categorie met meer
delicten ingedeeld te zijn, is echter nog steeds aanzienlijk groter voor de vier grote
‘klassieke’ niet-westers allochtone herkomstgroepen dan voor autochtonen. Dit geldt
vooral voor tweede generatie Marokkanen en voor eerste generatie Antillianen.
Onder volwassenen is het opmerkelijk dat na correctie voor sociaaleconomische
omstandigheden de eerste generatie overig niet-westerse allochtonen en westerse
allochtonen minder vaak als dader geregistreerd worden dan autochtonen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:31:45 #200
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68252423
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik ook ja...
Nog steeds is het een minderheid van de bevolkingsgroep die crimineel is, en niet de grote meerderheid zoals jij beweerde. Ga je nog je excuses aanbieden voor de foutieve informatie?
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:31:55 #201
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68252428
Ik vind het tijd worden voor een anti-mannen partij. De kans is relatief gezien 200x zo hoog dat je beroofd wordt door een man dan door een vrouw.

Of klinkt dat in de oren van veel mannen ineens belachelijk? Mooi, dan weet je nu hoe ik me voel als men individuen aankijkt op basis van statistieken van groepen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:33:04 #202
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_68252472
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een anti-mannen partij. De kans is relatief gezien 200x zo hoog dat je beroofd wordt door een man dan door een vrouw.

Of klinkt dat in de oren van veel mannen ineens belachelijk? Mooi, dan weet je nu hoe ik me voel als men individuen aankijkt op basis van statistieken van groepen.
ik vind het sowieso niet kunnen dat men een gehele bevolkingsgroep aankijkt op de daden van een kleine subgroep.
pi_68252568
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef DionysuZ het volgende:
Het daadwerkelijke aantal is een stuk groter omdat de 3e generatie niet wordt meegeteld. Zou leuk zijn als het CBS een keertje competitie krijgt van een organisatie die niet als doel heeft om de feiten te verdraaien.
pi_68252683
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Het daadwerkelijke aantal is een stuk groter omdat de 3e generatie niet wordt meegeteld. Zou leuk zijn als het CBS een keertje competitie krijgt van een organisatie die niet als doel heeft om de feiten te verdraaien.
Dat zijn geen Marokkanen dus waarom zou je ze meetellen?
pi_68252770
quote:

Weet je wat pas echt zou helpen? Een anti-lageropgeleiden partij. Ik durf te wedden dat minder dan 1% van alle veroordeelden vorig jaar een WO-opleiding had afgerond.
pi_68252783
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zijn geen Marokkanen dus waarom zou je ze meetellen?
Wat dan?
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:41:14 #207
248844 Bowlingbal
pi_68252803
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ik vind het sowieso niet kunnen dat men een gehele bevolkingsgroep aankijkt op de daden van een kleine subgroep.
Het getuigd vooral van een ernstig gebrek aan gezond verstand. Misschien kan SeventhWave verklaren waarom zoveel mensen zo achterlijk zijn dat ze het verschil tussen individuen en groepen niet weten. Zou het iets genetisch zijn?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68252835
quote:

Maar dan moet je zeker ook wel aanstoot nemen aan het feit dat bij al die berichten over verdachten steeds het geslacht wordt vermeld? Hoe durven ze...
pi_68252852
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat dan?
Hollanders.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:42:52 #210
248844 Bowlingbal
pi_68252858
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Weet je wat pas echt zou helpen? Een anti-lageropgeleiden partij. Ik durf te wedden dat minder dan 1% van alle veroordeelden vorig jaar een WO-opleiding had afgerond.
Alleen vorig jaar? Ja, sowieso heeft nog geen 10% van de criminelen vorig jaar een opleiding afgerond. Net zoals nog geen 10% van Nederland overigens. Bedoelde je dat ook te zeggen, of bedoelde je eigenlijk te zeggen dat nog geen 1% van de criminelen WO zou hebben gedaan?
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')