Groepen aanspreken op daden van individuen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, mensen hoeven maar een keer naar Opsporing Verzocht te kijken om met eigen ogen te zien hoe 'Hollands' de daders in het algemeen zijn.
Ah, dat verklaart. CBS-cijfers die niet kloppen. Groepen die verantwoordelijk zijn. Wat is je volgende gedachte, aliens onder je bed?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen voor geen meter. Dus alsjeblieft, zoek wat beters, want hier kun je echt niet mee aankomen.
Ja hallo, HIJ beweert. Dan onderbouwt hij zijn 8 van de 10 marokkanen zijn crimineel niet eens en als ik dan wel met onafhankelijke cijfers kom (CBS, alsof dat een linkse allochtonenknuffel organisatie is) die zijn geneuzel tegenspreekt dan klopt er opeens niks van de cijfers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen voor geen meter. Dus alsjeblieft, zoek wat beters, want hier kun je echt niet mee aankomen.
Kruimeldiefstal ja. Als ik dan weer naar Oplichting van de TROS kijk, waar het vaak om echt grote bedragen gaat, zijn het doorgaans hele echte autochtonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, mensen hoeven maar een keer naar Opsporing Verzocht te kijken om met eigen ogen te zien hoe 'Hollands' de daders in het algemeen zijn.
Cijfers van het CBS die niet kloppen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tja, dat is administratief. Het zijn ook Nederlanders - het is jouw keuze om een van beide nationaliteiten er uit te lichten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat zijn ook Marokkanen. Die hebben namelijk gewoon de Marokkaanse nationaliteit en een Marokkaans paspoort.
Wat klopt er niet aan die cijfers?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar wat veroorzaakt meer leed denk je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Kruimeldiefstal ja. Als ik dan weer naar Oplichting van de TROS kijk, waar het vaak om echt grote bedragen gaat, zijn het doorgaans hele echte autochtonen.
De slachtoffers van Madoff waren ook domme mensen ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Maar wat veroorzaakt meer leed denk je?
Bij die 'kruimel-diefstal' voelen slachtoffers zich vaak niet meer veilig thuis en/of op straat, het gaat vaak ook om geweldadige delicten.
Bij die oplichtingszaken zijn de slachtoffers vooral domme mensen die zelf aan domme dingen meedoen.
Wat een onzin. Je praat oplichting nu goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Maar wat veroorzaakt meer leed denk je?
Bij die 'kruimel-diefstal' voelen slachtoffers zich vaak niet meer veilig thuis en/of op straat, het gaat vaak ook om geweldadige delicten.
Bij die oplichtingszaken zijn het vooral domme mensen die zelf aan domme dingen meedoen.
Die cijfers kloppen niet omdat ze alleen 1e en 2e generatie Marokkanen als Marokkaan meenemen. Terwijl de 3e generatie de grootste groep is en de meeste criminaliteit juist door de 3e generatie wordt gepleegd!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cijfers van het CBS die niet kloppen...![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen niet omdat ze alleen 1e en 2e generatie Marokkanen als Marokkaan meenemen. Terwijl de 3e generatie de grootste groep is en de meeste criminaliteit juist door de 3e generatie wordt gepleegd!!
Onder de 3e generatie Marokkanen is zo ongeveer 90% crimineel. Helaas zijn zijn daar (bijna) geen cijfers van, want die mogen van de politiek correcte gemeente niet worden verzameld. Daarom zijn we aangewezen op andere bronnen, zoals onze persoonlijke ervaringen en teeveeprogramma's als Opsporing Verzocht.
volgensmij zijn de meeste personen die de economische crisis veroorzaakt hebben dmv witteboorden criminaliteit voornamelijk westers en zeker geen moslim, als je ze al in een hokje wil stoppen, en om eerlijk te zeggen maak ik mij meer zorgen om mijn portemonnee dan om een aantal raddraaiers die een boek te serieus nemen dan wel totaal negeren, en met een harde aanpak ook wel onder de duim te krijgen zijn. Daarnaast is iets als verbanning een totaal nutteloze oplossing, als het je om de aanpak van dit soort criminaliteit gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef Provinciaal het volgende:
Ongeveer 10% van de gehele bevolking heeft een universitaire studie afgerond heb ik eens gehoord. Ik gok dus dat dat voor minder dan 1% van de criminelen geldt. Jij denkt kennelijk dat het meer zal zijn, dus nu moeten we alleen nog de juiste cijfers vinden.
Heel soms 'kruimeldiefstal', maar meestal gewapende roofoverval, moord, doodslag, verkrachting en openbare geweldpleging. Allemaal ernstige delicten, waar zware straffen op staan, die helaas maar zelden aan onze multicriminele medemens worden uitgedeeld.quote:
Nee Josti, ik vraag slechts wat jij denkt dat meer leed veroorzaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je praat oplichting nu goed![]()
![]()
Het lijkt me beide behoorlijk vervelend. Maar volgens jou is blijkbaar alleen misdaad gepleegd door allochtonen vervelend
Hoe kom jij dan aan die 90%? CBS?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen niet omdat ze alleen 1e en 2e generatie Marokkanen als Marokkaan meenemen. Terwijl de 3e generatie de grootste groep is en de meeste criminaliteit juist door de 3e generatie wordt gepleegd!!
Onder de 3e generatie Marokkanen is zo ongeveer 90% crimineel. Helaas zijn zijn daar (bijna) geen cijfers van, want die mogen van de politiek correcte gemeente niet worden verzameld. Daarom zijn we aangewezen op andere bronnen, zoals onze persoonlijke ervaringen en teeveeprogramma's als Opsporing Verzocht.
Nee, door dat dubbele paspoort zullen ze nooit een bepaalde vorm van respect kunnen opbrengen voor Nederland. Iets wat bij sommige immigrantengroepen veel beter gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is administratief. Het zijn ook Nederlanders - het is jouw keuze om een van beide nationaliteiten er uit te lichten.
Je kunt toch lezen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan die 90%? CBS?
Je onderbouwing van die 90% is dus je eigen ervaring en tv programma's?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
+2 scherpquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, als ik het zo allemaal hoor zijn die behoorlijk dom geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De slachtoffers van Madoff waren ook domme mensen ja..
Dat leek me dan meer iets wat jij of SCH zouden stellen.quote:Valt mee dat je dan niet zegt dat slachtoffers van kruimeldiefstal dan gewoon beter uit hadden moeten kijken op straat.
Het wordt met de dag grappiger hier.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf. Beide veroorzaakt leed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Nee Josti, ik vraag slechts wat jij denkt dat meer leed veroorzaakt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Als jij 90% roept, wil ik weten waar je dat vandaan haalt. Je eigen fantasie, je kijkbuis, of toch die CBS-cijfers die maar de helft van de tijd bestaan?quote:
Neehoor. Zoiets heet gewoon conclusies trekken uit eigen observaties. De enige betrouwbare wetenschappelijke onderzoeksmethodiek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef DionysuZ het volgende:
Deze is mooi
[..]
Je onderbouwing van die 90% is dus je eigen ervaring en tv programma's?Zoiets heet DROGREDENEREN.
Van de linkse publieke omroepquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan die 90%? CBS?
Ik denk dus dat beide leed veroorzaken en fout zijn, maar ik denk niet dat het vreemd is dat mensen zich over het algemeen meer druk maken over wat jij als kruimeldiefstal bestempelt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf. Beide veroorzaakt leed.
Heb jij dan de exacte cijfers behalve die voorgekauwde zooi van het CBS die alles nogal rooskleurigquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef DionysuZ het volgende:
Deze is mooi
[..]
Je onderbouwing van die 90% is dus je eigen ervaring en tv programma's?Zoiets heet DROGREDENEREN.
Eigen observaties verkiezen boven statistieken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Zoiets heet gewoon conclusies trekken uit eigen observaties. De enige betrouwbare wetenschappelijke onderzoeksmethodiek.
Als je niet eens een huis kan kopen omdat banken je geen hypotheek meer willen verschaffen vanewege de crisis, kan er nou eenmaal weinig uit gestolen worden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Nee Josti, ik vraag slechts wat jij denkt dat meer leed veroorzaakt.
Jij bent niet erg bekend met de wetenschappelijke methode is het wel? Je hebt waarschijnlijk niet half door hoe dom je hier overkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eigen observaties verkiezen boven statistieken.
Vind je dit rooskleurig of onjuist?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dan de exacte cijfers behalve die voorgekauwde zooi van het CBS die alles nogal rooskleurig
wil voorstellen terwijl zelfs hun cijfers de ellende niet kunnen verbloemen?
Nee, jij ook niet.
CBSquote:Misdrijven
Totaal geregistreerd
Misdrijf per 100 000 inwoners van 12-79 jaar
totaal
2005 9 412
2006 9 115
2007 9 065
Waarom zou de CBS de boel rooskleurig voor willen stellen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dan de exacte cijfers behalve die voorgekauwde zooi van het CBS die alles nogal rooskleurig
Nee, jij ook niet.
Ik had al een tijd geen hilarische topics meer gelezen, maar dit maakt m'n dag weer goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Zoiets heet gewoon conclusies trekken uit eigen observaties. De enige betrouwbare wetenschappelijke onderzoeksmethodiek.
Rot toch op man, als er iemand dom overkomt ben jij het met je eigen ervaringen en een tv-programmaatje als belangrijkste verklaringen en een heleboel slachtoffergedrag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent niet erg bekend met de wetenschappelijke methode is het wel? Je hebt waarschijnlijk niet half door hoe dom je hier overkomt.
Je kunt er wel om lachen. Maar dat gaat echt niet helpen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik had al een tijd geen hilarische topics meer gelezen, maar dit maakt m'n dag weer goed.![]()
hier wat leesvoer voor jequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef DionysuZ het volgende:
Deze is mooi
[..]
Als jij je eigen ervaringen 'de beste wetenschap' wilt noemen, moet je dat vooral doen hoor. En noem mij gerust dom, als je dat blij maakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent niet erg bekend met de wetenschappelijke methode is het wel? Je hebt waarschijnlijk niet half door hoe dom je hier overkomt.
Ik gebruik cijfers uit onafhankelijke bron. Nauwkeurig en unbiased gemeten. En niet door om me heen te kijken in de kroeg en dan tot de conclusie te komen dat wel 80% van de mensen blond is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet.
Dat is alleen maar goed voor je, geen gevaarlijke schuldenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je niet eens een huis kan kopen omdat banken je geen hypotheek meer willen verschaffen vanewege de crisis, kan er nou eenmaal weinig uit gestolen worden.
Blijf je wel even normaal doen? Het liep hier net zo lekker, maar nu moet jij hier weer per se de linkse frust uit lopen hangen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Rot toch op man, als er iemand dom overkomt ben jij het met je eigen ervaringen en een tv-programmaatje als belangrijkste verklaringen en een heleboel slachtoffergedrag.
die cijfers kloppen niet, die waren niet zo heel lang geleden nog heel anders! lees mijn vorige post evenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ik gebruik cijfers uit onafhankelijke bron. Nauwkeurig en unbiased gemeten. En niet door om me heen te kijken in de kroeg en dan tot de conclusie te komen dat wel 80% van de mensen blond is.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Blijf je wel even normaal doen? Het liep hier net zo lekker, maar nu moet jij hier weer per se de linkse frust uit lopen hangen.
Wat is de bron? Ik bekijk liever zelf waar de cijfers vandaan komen dan zomaar geloven wat een of ander persoon in een stuk proza op een website neerpleurt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die cijfers kloppen niet, die waren niet zo heel lang geleden nog heel anders! lees mijn vorige post even
Bel het ANP en het parlement dan maar. Het beleid klopt niet meer omdat het CBS hun cijfers aanpast. Als je daar een goede bron voor hebt staat het morgen heus wel op de voorpagina.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die cijfers kloppen niet, die waren niet zo heel lang geleden nog heel anders! lees mijn vorige post even
Ik weet wat er niet klopt aan de cijfers: ze komen niet overeen met de werkelijkheid die jij graag wil zien. Vertel me maar eens waar het CBS de fout ingaat, en mail het CBS dan gelijk ook want die zullen graag eventuele fouten snel verbeteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar in Meppel zijn de cijfers toch anders dan in Utrecht of Rotterdam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ik gebruik cijfers uit onafhankelijke bron. Nauwkeurig en unbiased gemeten. En niet door om me heen te kijken in de kroeg en dan tot de conclusie te komen dat wel 80% van de mensen blond is.
Van de 3e generatie marokkanen in Nederland is 2% crimineelquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, het is gewoon een feit: van alle 3e generatie Marokkanen in Nederland is 90% crimineel. Of je het nu leuk vindt of niet
Alleen door op de PVV te stemmen kan daar iets aan gedaan worden. De overige partijen proberen ons alleen maar te besodemieteren met hun onbetrouwbare statistiekjes, waar zolangzamerhand alleen volslagen idioten nog intrappen.
Even voor de zekerheid, die 90% is puur en alleen gebaseerd op je eigen ervaringen, en, laat ik die er alvast bij doen, verhalen van bekenden? Niet van een of andere wetenschappelijke, toegankelijke bron, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, het is gewoon een feit: van alle 3e generatie Marokkanen in Nederland is 90% crimineel. Of je het nu leuk vindt of niet
Alleen door op de PVV te stemmen kan daar iets aan gedaan worden. De overige partijen proberen ons alleen maar te besodemieteren met hun onbetrouwbare statistiekjes, waar zolangzamerhand alleen volslagen idioten nog intrappen.
Ik vertel jou toch niet om op te rotten, of wel soms? Ik zeg alleen dat je daar een beetje dom overkwam, juist om je voor nog dommere uitspraken te behoeden. Het was juist erg aardig bedoeld van me.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]. Last van dubbele normen en waarden?
Doeiquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Wat is de bron? Ik bekijk liever zelf waar de cijfers vandaan komen dan zomaar geloven wat een of ander persoon in een stuk proza op een website neerpleurt.
De wetenschappelijke bron ben ikzelf. Ik heb een wetenschappelijke opleiding genoten en weet alles van hoe je wetenschappelijk onderzoek verricht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, die 90% is puur en alleen gebaseerd op je eigen ervaringen, en, laat ik die er alvast bij doen, verhalen van bekenden? Niet van een of andere wetenschappelijke, toegankelijke bron, toch?
Ga je weg?quote:
Open er een topic over, in TRU.quote:
ik heb een stuk gelezen. Maar toen ik bij cijfers aankwam heb ik gezocht naar bronvermelding of een referentielijst. Niks van daar.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De wetenschappelijke bron ben ikzelf. Ik heb een wetenschappelijke opleiding genoten en weet alles van hoe je wetenschappelijk onderzoek verricht.
Je moet niet liegen. Het verschil tussen de door de bevolking ervaren 90% en de door jou genoemde 2% is dermate groot, dat je meteen door de mand valt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Van de 3e generatie marokkanen in Nederland is 2% crimineel
nee hoor. 2%. Echt waar! De cijfers liegen er niet om. Ik weet het 100% zeker. Heb ik gehoord van de buurman van de zus van de slager om de hoek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet niet liegen. Het verschil tussen de door de bevolking ervaren 90% en de door jou genoemde 2% is dermate groot, dat je meteen door de man valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |