Vind je dit rooskleurig of onjuist?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dan de exacte cijfers behalve die voorgekauwde zooi van het CBS die alles nogal rooskleurig
wil voorstellen terwijl zelfs hun cijfers de ellende niet kunnen verbloemen?
Nee, jij ook niet.
CBSquote:Misdrijven
Totaal geregistreerd
Misdrijf per 100 000 inwoners van 12-79 jaar
totaal
2005 9 412
2006 9 115
2007 9 065
Waarom zou de CBS de boel rooskleurig voor willen stellen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dan de exacte cijfers behalve die voorgekauwde zooi van het CBS die alles nogal rooskleurig
Nee, jij ook niet.
Ik had al een tijd geen hilarische topics meer gelezen, maar dit maakt m'n dag weer goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor. Zoiets heet gewoon conclusies trekken uit eigen observaties. De enige betrouwbare wetenschappelijke onderzoeksmethodiek.
Rot toch op man, als er iemand dom overkomt ben jij het met je eigen ervaringen en een tv-programmaatje als belangrijkste verklaringen en een heleboel slachtoffergedrag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent niet erg bekend met de wetenschappelijke methode is het wel? Je hebt waarschijnlijk niet half door hoe dom je hier overkomt.
Je kunt er wel om lachen. Maar dat gaat echt niet helpen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik had al een tijd geen hilarische topics meer gelezen, maar dit maakt m'n dag weer goed.![]()
hier wat leesvoer voor jequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef DionysuZ het volgende:
Deze is mooi
[..]
Je onderbouwing van die 90% is dus je eigen ervaring en tv programma's?Zoiets heet DROGREDENEREN.
Als jij je eigen ervaringen 'de beste wetenschap' wilt noemen, moet je dat vooral doen hoor. En noem mij gerust dom, als je dat blij maakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent niet erg bekend met de wetenschappelijke methode is het wel? Je hebt waarschijnlijk niet half door hoe dom je hier overkomt.
Ik gebruik cijfers uit onafhankelijke bron. Nauwkeurig en unbiased gemeten. En niet door om me heen te kijken in de kroeg en dan tot de conclusie te komen dat wel 80% van de mensen blond is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet.
Dat is alleen maar goed voor je, geen gevaarlijke schuldenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je niet eens een huis kan kopen omdat banken je geen hypotheek meer willen verschaffen vanewege de crisis, kan er nou eenmaal weinig uit gestolen worden.
Blijf je wel even normaal doen? Het liep hier net zo lekker, maar nu moet jij hier weer per se de linkse frust uit lopen hangen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Rot toch op man, als er iemand dom overkomt ben jij het met je eigen ervaringen en een tv-programmaatje als belangrijkste verklaringen en een heleboel slachtoffergedrag.
die cijfers kloppen niet, die waren niet zo heel lang geleden nog heel anders! lees mijn vorige post evenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ik gebruik cijfers uit onafhankelijke bron. Nauwkeurig en unbiased gemeten. En niet door om me heen te kijken in de kroeg en dan tot de conclusie te komen dat wel 80% van de mensen blond is.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Blijf je wel even normaal doen? Het liep hier net zo lekker, maar nu moet jij hier weer per se de linkse frust uit lopen hangen.
Wat is de bron? Ik bekijk liever zelf waar de cijfers vandaan komen dan zomaar geloven wat een of ander persoon in een stuk proza op een website neerpleurt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die cijfers kloppen niet, die waren niet zo heel lang geleden nog heel anders! lees mijn vorige post even
Bel het ANP en het parlement dan maar. Het beleid klopt niet meer omdat het CBS hun cijfers aanpast. Als je daar een goede bron voor hebt staat het morgen heus wel op de voorpagina.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die cijfers kloppen niet, die waren niet zo heel lang geleden nog heel anders! lees mijn vorige post even
Ik weet wat er niet klopt aan de cijfers: ze komen niet overeen met de werkelijkheid die jij graag wil zien. Vertel me maar eens waar het CBS de fout ingaat, en mail het CBS dan gelijk ook want die zullen graag eventuele fouten snel verbeteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Dat kun je doen, maar in Meppel zijn de cijfers toch anders dan in Utrecht of Rotterdam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ik gebruik cijfers uit onafhankelijke bron. Nauwkeurig en unbiased gemeten. En niet door om me heen te kijken in de kroeg en dan tot de conclusie te komen dat wel 80% van de mensen blond is.
Van de 3e generatie marokkanen in Nederland is 2% crimineelquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, het is gewoon een feit: van alle 3e generatie Marokkanen in Nederland is 90% crimineel. Of je het nu leuk vindt of niet
Alleen door op de PVV te stemmen kan daar iets aan gedaan worden. De overige partijen proberen ons alleen maar te besodemieteren met hun onbetrouwbare statistiekjes, waar zolangzamerhand alleen volslagen idioten nog intrappen.
Even voor de zekerheid, die 90% is puur en alleen gebaseerd op je eigen ervaringen, en, laat ik die er alvast bij doen, verhalen van bekenden? Niet van een of andere wetenschappelijke, toegankelijke bron, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, het is gewoon een feit: van alle 3e generatie Marokkanen in Nederland is 90% crimineel. Of je het nu leuk vindt of niet
Alleen door op de PVV te stemmen kan daar iets aan gedaan worden. De overige partijen proberen ons alleen maar te besodemieteren met hun onbetrouwbare statistiekjes, waar zolangzamerhand alleen volslagen idioten nog intrappen.
Ik vertel jou toch niet om op te rotten, of wel soms? Ik zeg alleen dat je daar een beetje dom overkwam, juist om je voor nog dommere uitspraken te behoeden. Het was juist erg aardig bedoeld van me.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]. Last van dubbele normen en waarden?
Doeiquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Wat is de bron? Ik bekijk liever zelf waar de cijfers vandaan komen dan zomaar geloven wat een of ander persoon in een stuk proza op een website neerpleurt.
De wetenschappelijke bron ben ikzelf. Ik heb een wetenschappelijke opleiding genoten en weet alles van hoe je wetenschappelijk onderzoek verricht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, die 90% is puur en alleen gebaseerd op je eigen ervaringen, en, laat ik die er alvast bij doen, verhalen van bekenden? Niet van een of andere wetenschappelijke, toegankelijke bron, toch?
Ga je weg?quote:
Open er een topic over, in TRU.quote:
ik heb een stuk gelezen. Maar toen ik bij cijfers aankwam heb ik gezocht naar bronvermelding of een referentielijst. Niks van daar.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De wetenschappelijke bron ben ikzelf. Ik heb een wetenschappelijke opleiding genoten en weet alles van hoe je wetenschappelijk onderzoek verricht.
Je moet niet liegen. Het verschil tussen de door de bevolking ervaren 90% en de door jou genoemde 2% is dermate groot, dat je meteen door de mand valt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Van de 3e generatie marokkanen in Nederland is 2% crimineel
nee hoor. 2%. Echt waar! De cijfers liegen er niet om. Ik weet het 100% zeker. Heb ik gehoord van de buurman van de zus van de slager om de hoek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet niet liegen. Het verschil tussen de door de bevolking ervaren 90% en de door jou genoemde 2% is dermate groot, dat je meteen door de man valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |