Als je in de kern een kutzaak voert wel ja. Maar je zult nu niet aan het kruis genageld worden op grond van emotie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Lees mijn argumenten nog eens goed...
[..]
Doe nu maar eens een rechtszaak met een slechte advocaat... Dan hang je ook.
Feiten zijn feiten, die verzin ik ook niet.quote:Ja, en dat komt doordat negers vaak geen goede adovcaten kunnen betalen. Kijk maar naar de OJ Simpson zaak.
Als je de peilingen mag geloven, werkt het blijkbaar wel zo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dus omdat niemand nog een goede oplossing heeft moeten we niet zeuren dat mensen op een achterlijke stemmen die artikel 1 van de grondwet wel effe af gaat schaffen, vóór vrijheid van meningsuiting is, maar de Koran wel wil verbieden?
Nee, zo werkt het dus niet
Ik heb het over het 'recht' om je er tegen uit te spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Als je de peilingen mag geloven, werkt het blijkbaar wel zo.
Zo werkt het wel voor mensen die in de wereld leven waar deze problemen realiteit zijn. Dat jij denkt dat het anders moet en kan, betekend niet dat het een vanzelfsprekende waarheid is voor een ieder. Het feit dat Wilders draconische maatregelen wil noemen zou alleen maar de bereidwilligheid van andere partijen om met een serieuze aanpak te komen moeten vergroten, zo niet direct aansporen, want Wilders eist toch verdomde veel stemmen op met zijn 'issues'. Dat enkele van deze stemmen mede voortkomen dankzij zijn plan van aanpak is iets wat niet van belang is in deze discussie - deze lieden zullen zuch immers nooit bezigheden met 'hoe het werkt'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dus omdat niemand nog een goede oplossing heeft moeten we niet zeuren dat mensen op een achterlijke stemmen die artikel 1 van de grondwet wel effe af gaat schaffen, vóór vrijheid van meningsuiting is, maar de Koran wel wil verbieden?
Nee, zo werkt het dus niet
Leuke voor het archief.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Exact. Wie Wilders niet steunt is niet serieus te nemen, dat vind ik. Wat jij daar verder van vindt komt uiteraard voor jouw eigen rekening.
Heb je wel eens een rechtszaak bijgewoond? Je oordeelt zo te horen zonder enige vorm van kennis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als je in de kern een kutzaak voert wel ja. Maar je zult nu niet aan het kruis genageld worden op grond van emotie.
OJ is vrijgesproken he, terwijl hij geen sterke zaak had. Puur op het feit dat hij een hele goede en dure advocaat had kunnen inhuren.quote:[..]
Feiten zijn feiten, die verzin ik ook niet.
Dus iedereen met een andere mening dan die van Wilders is niet serieus te nemen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Exact. Wie Wilders niet steunt is niet serieus te nemen, dat vind ik. Wat jij daar verder van vindt komt uiteraard voor jouw eigen rekening.
Welke wereld denk je dat ik leef?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zo werkt het wel voor mensen die in de wereld leven waar deze problemen realiteit zijn.
Ik denk dat mensen die met zulk gemak de pijlers onder onze democratie vandaan trekken een gevaar voor de samenleving zijn.quote:Dat jij denkt dat het anders moet en kan, betekend niet dat het een vanzelfsprekende waarheid is voor een ieder.
Tsja... Wellicht bedoelen ze het goed. Wellicht helpt het. Maar ik neem aan dat je zelf ook niet zit te wachten op al te veel macht voor ome Geert om z'n plannetjes door te voeren?quote:Het feit dat Wilders draconische maatregelen wil noemen zou alleen maar de bereidwilligheid van andere partijen om met een serieuze aanpak te komen moeten vergroten, zo niet direct aansporen, want Wilders eist toch verdomde veel stemmen op met zijn 'issues'.
Maar daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het over mensen mét verstand die desondanks hun stem gaan vergeven aan een clown die artikel 1 van de grondwet wil schrappen.quote:Dat enkele van deze stemmen mede voortkomen dankzij zijn plan van aanpak is iets wat niet van belang is in deze discussie - deze lieden zullen zuch immers nooit bezigheden met 'hoe het werkt'.
Zou je verbazenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rechtszaak bijgewoond? Je oordeelt zo te horen zonder enige vorm van kennis.
Net zo verwerpelijk.quote:OJ is vrijgesproken he, terwijl hij geen sterke zaak had. Puur op het feit dat hij een hele goede en dure advocaat had kunnen inhuren.
Bespaar jezelf de moeite.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere mening dan die van Wilders is niet serieus te nemen?
Waar is toch dat hoogste goed van Wilders, de vrijheid van meningsuiting gebleven in je verhaal?
Je steunt Wilders toch wel, he?
Ja. Volgens mij dan heh.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere mening dan die van Wilders is niet serieus te nemen?
Waar in mijn verhaal staat de vrijheid van meningsuiting ter discussie? Het lijkt me dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wiens mening hij wel en wiens mening hij niet serieus neemt. Dat doet verder niets af aan de vrijheid om welke mening dan ook te uiten.quote:Waar is toch dat hoogste goed van Wilders, de vrijheid van meningsuiting gebleven in je verhaal?
Jazeker!quote:Je steunt Wilders toch wel, he?
Nee. Maar de VS hebben gewoon een heel ander rechtssysteem. Je kunt niet eenvoudig zeggen dat het een goed is en het ander niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zou je verbazen
Vind jij het lijken op wat je in de VS tegenkomt?
Geen idee, wellicht wel met een goede advocaat (de Nomads lopen tenslotte ook nog vrij rond).quote:[..]
Net zo verwerpelijk.
Maar in NL had ie ook vrijgesproken geweest bedoel je?
Dat is waar. Maar ik zie persoonlijk niet in hoe het in NL beter wordt door nog meer onkunde in het proces te betrekken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee. Maar de VS hebben gewoon een heel ander rechtssysteem. Je kunt niet eenvoudig zeggen dat het een goed is en het ander niet.
Lag dat niet ook een beetje aan het OM?quote:Geen idee, wellicht wel met een goede advocaat (de Nomads lopen tenslotte ook nog vrij rond).
Wat denk je eigenlijk te bereiken met deze post?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef Klopkoek het volgende:
Heil Wilders
[ afbeelding ]
Moet Wilders ook nog tussen
Hij geeft daar zijn mening over Wilders mee, mag dat niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat denk je eigenlijk te bereiken met deze post?
Ik heb geen idee in welke wereld jij woont, maar blijkbaar is het op jou niet van toepassing waardoor mij resteert de vraag te stellen waarom je hier dan zo op antwoord? Behalve dan om er een :' ) smilie in te kunnen rammen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welke wereld denk je dat ik leef?
[..]
Ik denk dat mensen die met zulk gemak de pijlers onder onze democratie vandaan trekken een gevaar voor de samenleving zijn.
[..]
Tsja... Wellicht bedoelen ze het goed. Wellicht helpt het. Maar ik neem aan dat je zelf ook niet zit te wachten op al te veel macht voor ome Geert om z'n plannetjes door te voeren?
[..]
Maar daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het over mensen mét verstand die desondanks hun stem gaan vergeven aan een clown die artikel 1 van de grondwet wil schrappen.
Wir haben was nicht gewußt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ik denk niks te bereiken. Het zijn zomaar wat gedachtes bij een extremistische gek waar de helft van de bevolking achteraan loopt.
En straks zeggen figuren zoals Elfletterig natuurlijk "ich habe es nicht gewusst".
Jaja.
Jawel hoor. Waar zeg ik dat het niet mag?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij geeft daar zijn mening over Wilders mee, mag dat niet?
Ah, is dat vrijheid van meningsuiting? Je mag een mening wel hebben, je mag hem zelfs uiten maar als het niet aan de mening van Wilders voldoet, nemen we het gewoon niet serieus?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij dan heh.
[..]
Waar in mijn verhaal staat de vrijheid van meningsuiting ter discussie? Het lijkt me dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wiens mening hij wel en wiens mening hij niet serieus neemt. Dat doet verder niets af aan de vrijheid om welke mening dan ook te uiten.
[..]
Jazeker!
Er moet natuurlijk wel een rechter blijven zitten om het proces in goede banen te leiden. Onder die voorwaarde vind ik juryrechtspraak prima.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik zie persoonlijk niet in hoe het in NL beter wordt door nog meer onkunde in het proces te betrekken.
Naja, eigenlijk wel (maar de advocaten hebben dat wel aangegrepen)quote:Geldt eigenlijk over de gehele linie waarmee ik in contact kom wel zo'n beetje
[..]
Lag dat niet ook een beetje aan het OM?
Ik woon in dezelfde wereld als die mensen maar denk er dus heel anders over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in welke wereld jij woont, maar blijkbaar is het op jou niet van toepassing waardoor mij resteert de vraag te stellen waarom je hier dan zo op antwoord? Behalve dan om er een :' ) smilie in te kunnen rammen.
Haarscherpe analysequote:Wat jij dan wel of niet vindt van mensen die de democratische pijlers onder onze samenleving weg willen slaan, lijkt haaks te staan op wat Wilders stemmen hierover denken.
Wederom ben je iets op het spoor...quote:Fijn, maar dat neemt niet weg dat de onvree van deze groep ergens vandaan komt.
Ja. OMDAT ik dus vind dat je ongeacht je verdere mening over het migranteprobleem (of islamprobleem of hoe je het ook noemen wil) je m.i. niet hoort te stemmen op een partij die artikel 1 van de grondwet wenst te schrappen.quote:Maar weet je wat? Laat ook maar. Je ontwijkt waar het echt over gaat en begint vervolgens over je eigen punten te spreken die hier echt verdomde weinig mee te maken hebben
Volgens mij gaat het over de populariteit van Wilders. En ik stel dat het onverantwoord is om op hem te stemmen.quote:Het gaat om mensen die het geheel of gedeeltelijk eens zijn met Wilders en dus om wat er in de samenleving speelt en waar de huidige politiek blijkbaar niet genoeg gehoor aan geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |