Ga jij eens goed etenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik moet gaan oppassen. Ik weeg nog maar 60 kilo.
Logischquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Muis006 het volgende:
Zon in Brabant!
wil je er 5 van mij? Mag je zo hebben, gratisch en voor nietsch. Kom ze zelfs nog bij je brengen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik moet gaan oppassen. Ik weeg nog maar 60 kilo.
Troost je: ik ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
ook zon in leidenalleen ik zit binnen (thuis) te werken.
Ik ben bezig! *kauwt op nootjes*quote:
Van mij mag je ook nog wel wat overnemen hoor, Muisjequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wil je er 5 van mij? Mag je zo hebben, gratisch en voor nietsch. Kom ze zelfs nog bij je brengen!
Nee, Rotterdam is een lekkere stadquote:
Ben jij ooit wel eens op / in / aan / van de Meierij geweest eigenlijk? Wattisutquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:07 schreef Muis006 het volgende:
Brabant is niet saai!
Met de Peel en de Kempen en de Meierij
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:07 schreef Muis006 het volgende:
Brabant is niet saai!
Met de Peel en de Kempen en de Meierij
Maar het mooiste aan Brabant ben ik
Op dit moment is het dus géén pre om dichtbij het strand te werken.quote:Het is een mooie lentedag in april:
zonnig,droog en warm.Alleen langs de
westkust trekt soms mist of bewolking
van zee het strand op.Het blijft droog.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam is een lekkere stad
Je bent gewoon jaloers - en terecht - dat jij net in Brabant kunt of mag wonen!
[..]
Ben jij ooit wel eens op / in / aan / van de Meierij geweest eigenlijk? Wattisut
Mooi he, Brabantquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Muis006 het volgende:
Elies!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meierij_van_%27s-Hertogenbosch
Ik heb volgens mij ook maar 3,5 ooit gelezen, nu ga ik toch proberen alle delen te lezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
vanuit zonnig Groningen
.
Narnia is leuk. Ik heb zelf alle deeltjes, maar heb er nog maar 2,5 gelezen.
Ik heb ze allemaal gelezen - erg leuk zijn zequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook maar 3,5 ooit gelezen, nu ga ik toch proberen alle delen te lezen
Oh ik weet hoe ze zich voelt hoor! En ik kan me voorstellen dat dat soort opmerkingen frustrerend kunnen zijn. Maar ach, je moet altijd de humor van je situatie in kunnen zien vind ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef Phaidra het volgende:
Ook hoi!
Ik zit ook op kantoor, maar zelfs het zonnige uitzicht maakt me vrolijker! (en het feit dat ik wel in de zon kan lunchen)
Mijn moeder kan zich trouwens enorm opwinden over goedbedoelde 'ik heb nog wel wat kilo's over, wil je ze hebben?'-opmerkingen van mensen. Ze heeft al jaren last van ondergewicht, doet ontzettend veel moeite om wat aan te komen, en het enige dat mensen zeggen is dat ze blij moet zijn dat ze geen overgewicht heeft. Sommige mensen hebben echt geen idee hoe lastig het is om ondergewicht te hebben (weinig energie, altijd koud ed.). Niet vervelend naar jullie toe bedoeld hoor, ik weet dat jullie niet zo denken.
Misschien wel, maar als jij iets echt heel vervelend vindt en je er niks aan kan doen, dan kunnen dat soort opmerkingen wel eens verkeerd vallen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik weet hoe ze zich voelt hoor! En ik kan me voorstellen dat dat soort opmerkingen frustrerend kunnen zijn. Maar ach, je moet altijd de humor van je situatie in kunnen zien vind ik.
Mooi idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |